کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی:

جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی پلمپ شد

8 دی 1399 ساعت 23:28

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به تشریح برخی از اقدامات این اداره پرداخت و گفت: توسط تیم‌های گشت شبکه بهداشت شهرستان در تاریخ 27 آذر ماه اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی پلمپ شد.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به تشریح برخی از اقدامات این اداره پرداخت و گفت: توسط تیم‌های گشت شبکه بهداشت شهرستان در تاریخ 27 آذر ماه اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی پلمپ شد.
به گزارش کبنا، هاشم طاهری در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت:  این پلمپ‌های انجام شده به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد.
 طاهری بیان کرد: در تاریخ ۶ دی ماه هم توسط تیم‌های گشت زنی شبکه بانک ملی شعبه بهمئی پلمپ گردید. 
وی تصریح کرد: صبح امروز در تاریخ ۸ دی ماه فروشگاه توزیع روغن به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و از جمله فاصله گزاری اجتماعی و نداشتن ماسک توسط تیم‌های گشت زنی پلمپ گردید.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ادامه داد: در سطح بازار هم در بازدید های گذشته مغازه داران متخلف و صنوف متخلف هم پلمپ گردید که پرونده برای آنها ایجاد شد و به مرجع قضایی ارسال گردید. 
طاهری اضافه کرد: همچنان تیم‌های گشت زنی در سطح شهرستان فعال هستند و هر گونه تخلفی در سطح شهر مشاهده باشند فوری پلمپ خواهند شد
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی عنوان کرد: هر نهاد و هر سازمانی یا صنف که پروتکهای بهداشتی را رعایت نکند و عاملی برای تهدید سلامت شهروندان باشد، پلمپ می‌شود که ما با هیچ کسی شوخی نداریم و با مختلفین برخورد قاطع خواهیم کرد
 وی تاکید کرد: ما با هیچ کسی شوخی نداریم زیرا افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند با جان خود در حال بازی کردن هستند
 طاهری تشریح کرد: به تمامی صنف و نهادهای دولتی اعلام می‌کنم که از همین که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند که تیم‌های گشت زنی شاهد هر گونه تخلفی باشند فوری پلمپ خواهیم کرد.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی افزود: ما پرونده برای متخلفین ایجاد کردیم در شبکه بهداشت از اینها تعهد گرفتیم و ارسال کردیم به مرجع قضایی برای اینکه برخورد قاطع با این‌ها داشته باشند. 
وی ادامه داد؛ هر سازمانی و هر صنف متخلف که پلمپ می‌شوند فوری بعد از یک روز آن نهاد یا صنف متخلف که پلمپ شده بودند را باز می‌کنند که انتظار ویژه داریم از مرجع قضایی که از این کار متخلف هم جلوگیری نمائید تا تخلفی صورت نگیرد. 
طاهری گفت: از تمامی شهروندان خواهش می‌کنم که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند وضعیت ما در حال بحرانی شدن هست.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در پایان ادامه داد و گفت: سامانه ۱۹۰ آماده گزارشات مردمی در صورت عدم رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد که مردم می‌توانند با گزارش به این سامانه و اقدام فوری تیم‌های گشت زنی اون نهاد یا صنف متخلف پلمپ شود.


کد مطلب: 429066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429066/جهاد-کشاورزی-شهرستان-بهمئی-پلمپ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1