تاریخ انتشار
جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۲۸۹۳۴
در نشست شورای راهبردی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

واکنش جمالی به قبرستان‌های طایفه‌ای؛ مسائل سنتی که با سلامت مردم مغایرت دارند، جمع شوند

۲
۰
واکنش جمالی به قبرستان‌های طایفه‌ای؛ مسائل سنتی که با سلامت مردم مغایرت دارند، جمع شوند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در استان افزایش داشته و شاهد کاهش آمار طلاق هستیم.
 به گزارش کبنا، احد جمالی در نشست شورای راهبردی جمعیت مقام برتر ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در صدور کارت ملی هوشمند را تبریک گفت و اظهار داشت: روز گذشته استارت ستاد انتخابات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها زده شد، ضمن اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات میان دوره‌ای مجلس را خواهیم داشت، لذا نقش ثبت‌احوال پر رنگ است.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل سیاسی در این استان خاکریز پنجم و ششم است، گفت: بیشتر مباحث قومی، قبیله‌ای، ایلی و طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری و سایر فاکتورهای دیگر در اولویت است و استان از یک اکوسیستم خاصی برخوردار است.
 وی با تاکید بر ارتباط بیشتر ثبت‌احوال با مجموعه استانداری افزود: ۶ ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی کارت هوشمند ملی ندارند که رسماً اعلام می‌کنیم ثبت‌احوال همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن افراد در انتظار دریافت کارت هوشمندی ملی انجام دهد.
   واکنش جمالی به خبر اورژانس هوایی گچساران؛ روی حرف‌مان ایستاده‌ایم، مدیر  ضعیف باید برود ( فیلم ) - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>
این مسئول با بیان این درخواست که ثبت احوال هر ماه آمار وقایع حیاتی را در اختیار مجموعه استانداری قرار دهد، بیان کرد: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد افزایش و طلاق کاهش داشته است که خبر خوبی برای استان است.
جمالی با اشاره به وضعیت جمعیتی گفت: جمعیت جوان نیاز کشور است لذا آسیب‌شناسی در حوزه جمعیت انجام شود.
 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وجود ۵۰ قبرستان محلی گفت: مسائل سنتی که با بهداشت و سلامت مردم مغایرت دارند جمع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جمع کن جناب جمالی این استان تازمانی که امسال مدیران ضعیفی مثل جنابعالی دارد روزبه روز محروم ترومردم درتنگناهای سختی خواهند بود ،.اکرشایسته سالاری دراین مملکت بود..
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
الان قبرستان ها و مرده های بیچاره دست آویزی شدن برا سو استفاده در راستای زمین خواری بدون در نظر گرفتن عوارضش که به نسل آینده آسیب می‌رساند آخه ما تا زنده ایم نیاز به احترام و ارزش داریم بعد از مردن کجا دفن بشیم واقعا فرقی نداره . همه با هم
بفففهههمیییم !!!!
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1