تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۲۸۶۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

دپوی زباله در محلات شهر یاسوج/ شهردار پاسخگوی مردم باشد!

۱
۲
دپوی زباله در محلات شهر یاسوج/ شهردار پاسخگوی مردم باشد!
کبنا ؛مدت‌هاست که اهالی کوچه‌های رجاء 7 و 8 و سایر کوچه‌های بن بست و بن باز میان این دو از نحوه جمع آوری زباله‌های خود بسیار گلایه دارند و چند بار است که از نحوه عملکرد و سهل انگاری عوامل مربوط در شهرداری یاسوج که مسئولیت جمع آوری آنها هستند، گزارشاتی به این پایگاه خبری ارسال کرده‌اند.
به گزارش کبنا، با توجه به گفته‌های مردم این محله‌ها، ماشین جمع آوری زباله‌ها به صورت غیرمنظم در برخی از روزهای هفته حضور می‌یابد و مثلاً اگر مقرر است 3 روز در هفته در این محلات حضور یابند، 2 روز حضور می‌یابند و بی نظمی در ساعات حضور آنها در کوچه‌ها شهروندان را کلافه کرده است؛ یک روز ساعت 4 عصر و روزی دیگر ساعت 8، حتی روزی شده که ساعت 7 صبح و... این بی نظمی به حدی شده که گاهی شهروندان مجبور هستند شب و یا صبح زود زباله‌های خود را درب خانه بگذارند و این زباله‌ها گاهی تا عصر می‌مانند و گربه‌ها به پاره کردن کیسه‌های زباله مشغول می‌شوند و دیگر روز که با توجه به سابقه عدم حضور عوامل شهرداری، اندکی دیرتر زباله‌های خود را بیرون می‌گذارند، مشاهده شده ساعت 7 صبح حضور یافته‌اند و داستان این بی نظمی بهداشت این کوچه‌ها را تهدید می‌کند.
مورد دیگر اینکه در هنگام حضور عوامل جمع آوری زباله گویی جهت رفع تکلیف آمده باشند، چنان شتاب زده و تند تند و با سرعت حرکت می‌کنند که برخی از کیسه‌های زباله را جا می‌گذارند، انگار که آنها را دنبال کرده باشند و همه متوجه این مساله شده‌اند که نظافت و جمع زباله‌ها چندان به دقت انجام نمی‌گیرد.
امروز (شنبه مورخ 29/9/99) همچنان زباله‌های مردم در بیرون از خانه‌ها منتظر حضور عوامل مسئول جهت جمع آوری زباله‌ها هستند و تا لحظه درج این گزارش، خبری از ماشین زباله نیست!
عکس‌ها ضمیمه مربوط به ساعت 14:30 روز دوشنبه 29/9/1399 محله جاده دهنو (بین رجاء 7 و 8 می‌باشد.)


نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
محله بختیاری ها واقع در شرف آباد که تقریبا وسط شهر یاسوج می باشد هنوز آسفالت نشده .هیچ اقدامی از سوی شهرداری هم جهت اسفالت و گذاشتن پل صورت نمی گیرد..
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1