تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۴۲۸۶۴۹
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی:

تعطیلی مدارس روستاهای بهمئی کذب است

۰
تعطیلی مدارس روستاهای بهمئی کذب است
کبنا ؛رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفت و گوی با خبرنگار کبنا در بهمئی مبنی در کذب بودن خبر تعطیلی مدارس روستائی گفت؛ ما هیچ گونه تعطیلی در مدارس روستائی در شهرستان بهمئی فعلاً نداریم و نخواهیم داشت.
 صادق جریده گفت: قابل توجه مدیران آموزگاران و دبیران و دانش آموزان و اولیا مدارس روستایی همچنان بر اساس تصمیم هفته گذشته ستاد کرونای شهرستان به صورت حضوری خواهد بود و هیچ تصمیمی دال بر تعطیلی مدارس از طرف فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و شبکه بهداشت اتخاذ نگردید. 
جریده خاطر نشان کرد: روستاها تعداد افراد نیز کم هست و هیچ گونه مشکلی ندارد و فعلاً تعطیلی در این روستاها وجود نخواهد داشت
  جریده مدیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: مدیران و معلمان مدارس در این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به امکانات و توان خود دست به کار شده‌اند و با ضبط فیلم‌های آموزشی کوتاه، ضبط صدای معلم از نحوه تدریس دروس برای دانش‌آموزان و آماده سازی پیکها و جزوات و ارسال تصاویر آنها برای دانش آموزان از طریق فضای مجازی سعی دارند تا جریان آموزش و یادگیری دچار وقفه نشود. 

   

جریده تاکید کرد: هرچند با شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی مدارس شهری گردیده و امکان حضور معلمان و دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد، این به معنای تعطیلی آموزش نیست و مدیران، دبیران و معلمان مدارس باید به گونه‌ای عمل کنند تا مباحث آموزشی از طریق فضای مجازی پیگیری و دنبال شود. 
جریده بیان کرد: با نظارت حداکثری و حضور همیشگی در مدارس روستائی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری و نظافت مدارس با سرویس‌های بهداشتی و همچنین عملکرد دانش آموزان در حیاط مدرسه زیر نظر داشته باشند.
  جریده در پایان ادامه داد و گفت: مدارس شهری در فضای مجازی به صورت غیر حضوری تدریس شود که در این راستا و عوامل اجرایی مدرسه باید همه روزه در محیط مدرسه حضور داشته باشند طبق برنامه کلاسی دانش آموزان و ساعت همان کتاب تدریس و عملکرد دبیران و مربیان را زیر نظر داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
فایل های مرتبط
1