کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی:

تعطیلی مدارس روستاهای بهمئی کذب است

27 آذر 1399 ساعت 23:05

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفت و گوی با خبرنگار کبنا در بهمئی مبنی در کذب بودن خبر تعطیلی مدارس روستائی گفت؛ ما هیچ گونه تعطیلی در مدارس روستائی در شهرستان بهمئی فعلاً نداریم و نخواهیم داشت.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفت و گوی با خبرنگار کبنا در بهمئی مبنی در کذب بودن خبر تعطیلی مدارس روستائی گفت؛ ما هیچ گونه تعطیلی در مدارس روستائی در شهرستان بهمئی فعلاً نداریم و نخواهیم داشت.
 صادق جریده گفت: قابل توجه مدیران آموزگاران و دبیران و دانش آموزان و اولیا مدارس روستایی همچنان بر اساس تصمیم هفته گذشته ستاد کرونای شهرستان به صورت حضوری خواهد بود و هیچ تصمیمی دال بر تعطیلی مدارس از طرف فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و شبکه بهداشت اتخاذ نگردید. 
جریده خاطر نشان کرد: روستاها تعداد افراد نیز کم هست و هیچ گونه مشکلی ندارد و فعلاً تعطیلی در این روستاها وجود نخواهد داشت
  جریده مدیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: مدیران و معلمان مدارس در این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به امکانات و توان خود دست به کار شده‌اند و با ضبط فیلم‌های آموزشی کوتاه، ضبط صدای معلم از نحوه تدریس دروس برای دانش‌آموزان و آماده سازی پیکها و جزوات و ارسال تصاویر آنها برای دانش آموزان از طریق فضای مجازی سعی دارند تا جریان آموزش و یادگیری دچار وقفه نشود. 

   

جریده تاکید کرد: هرچند با شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی مدارس شهری گردیده و امکان حضور معلمان و دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد، این به معنای تعطیلی آموزش نیست و مدیران، دبیران و معلمان مدارس باید به گونه‌ای عمل کنند تا مباحث آموزشی از طریق فضای مجازی پیگیری و دنبال شود. 
جریده بیان کرد: با نظارت حداکثری و حضور همیشگی در مدارس روستائی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری و نظافت مدارس با سرویس‌های بهداشتی و همچنین عملکرد دانش آموزان در حیاط مدرسه زیر نظر داشته باشند.
  جریده در پایان ادامه داد و گفت: مدارس شهری در فضای مجازی به صورت غیر حضوری تدریس شود که در این راستا و عوامل اجرایی مدرسه باید همه روزه در محیط مدرسه حضور داشته باشند طبق برنامه کلاسی دانش آموزان و ساعت همان کتاب تدریس و عملکرد دبیران و مربیان را زیر نظر داشته باشند.


کد مطلب: 428649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428649/تعطیلی-مدارس-روستاهای-بهمئی-کذب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1