تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۲۸۱۸۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

1000 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های استان اختصاص یافت / تعویق تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان آذر

۱
۰
1000 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های استان اختصاص یافت
کبنا ؛
حسین کلانتری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تبریک روز جهانی معلولین و سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: یکهزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های استان اختصاص یافت.
به گزارش کبنا نیوز؛ کلانتری روز پنجشنبه 13 آذرماه در این ستاد یاداور شد: یک هزار میلیارد ریال به تکمیل ۶ طرح سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در سال ۹۵ به این استان اختصاص یافت.
وی افزود: این طرح ها در حوزه راه، آب و فاضلاب، بیمارستان، میراث فرهنگی و دیگر موارد است.
کلانتری عنوان کرد: این اعتبار به دستور ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته و به زودی در استان جذب خواهد شد.
استاندار تصریح کرد: این شش طرح تا پایان سال تکمیل خواهند شد و برای اجرای آنها باید همه پای کار باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بهره مندی از تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده از این بیماری در استان هیچ محدودیتی ندارد، خواستار تسریع بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات شد.
استاندار با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان در زمینه این تسهیلات باید پای کار باشند، افزود: بانک های عامل با کارگشایی باید سرعت بیشتری برای پرداخت این تسهیلات به مردم داشته باشند.
وی یکی از آیتم های ارزیابی از بانک های استان در سال جاری را پرداخت همین تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون محدودیتی در پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.
کلانتری افزود: تاکنون چهارهزار و ۹۲۱ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که میزان اشتغال حاصل از پرونده آن ها شش هزار و ۹۳۸ نفر است.
استاندار با بیان اینکه تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده متقاضیان ۶۷ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی موفق به دریافت این تسهیلات شده اند، گفت: اشتغال حاصل از این تعداد پرونده سه هزار و ۶۷۶ نفر بوده است.
کلانتری با اشاره به اینکه حدود ۳۰ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است، اظهار داشت: تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان آذر ماه ۱۳۹۹ به تعویق افتاده است.
گفتنی است شرایط دریافت این تسهیلات به ترتیب برای کمتر از ۱۶ میلیون تومان سفته فرد متقاضی یا چک متقاضی لازم است و نیازی به ضامن ندارد و برای ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان وثیقه سفته و یا یک چک با یک ضامن نیاز دارد.
همچنین برای وام ۴۸ تا ۱۶۰ به ۲ ضامن و ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سه ضامن نیاز دارد و برای وام ۲۰۰ تومان به بالاتر بنا به تشخیص بانک وثایق متعارفی که معمولا بانک ها دریافت می کنند، مورد نیاز است.
استاندار تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده سیستم نظام بانکی استان آمادگی کامل و لازم برای پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را داراست.
کلانتری، بانک های انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت و ملی را به عنوان بانک های پرداخت کننده این تسهیلات معرفی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی آمار به مردم ندین این اشتغال زایی که میگید کجاست همه جوانهای این استان بیکارهیتن اونوقت حرف از ۶هزارنفر شغل میزنید
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1