تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۲۷۳۲۵
استمداد طلبی جوانان اخراجی گچسارانی پالایشگاه بیدبلند بهبهان از فرماندار؛

آقای خوان‌پایه آستین همت را برای جوانان مظلوم این شهر بالابزن

۲۱
۱
آقای خوان‌پایه آستین همت را برای جوانان مظلوم این شهر بالابزن
کبنا ؛جمعی از جوانان گچسارانی که در پروژه پالایشگاه بید بلند بهبهان چندین سال مشغول بکار بوده‌اند که در هنگام جذب و استخدام از بکارگیری آنان (توسط مسئولان بهبهان) جلوگیری بعمل آمده و بعنوان نیروی غیربومی محسوب شده‌اند.
جوانان اخراجی پالایشگاه بیدبلند با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنا نیوز خواستار انعکاس آن شده‌اند.

به گزارش کبنا نیوز: نامه جوانان گچسارانی به فرماندار به شرح زیر است:
بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان گچساران
با سلام؛
شهرستان گچساران با داشتن منابع عظیم نفت و گاز و.... اما دارای بالاترین آمار بیکاری در کشور است.
جوانان این شهر علیرغم داشتن مدارک و تحصیلا عالیه و مهارت مختلف و مرتبط در صنعت نفت و پتروشیمی و...اما مظلوم واقع شده‌اند و با این اوصاف برای خود  آینده‌ای مبهم ترسیم می‌کنند.
آقای خوانپایه موردی که ما بر آن داشت از جنابعالی عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان  طلب استمداد کنیم به شرح ذیل است:
ما تعدادی از جوانان شهرستان گچساران چندین سال در پروژه پالایشگاه بید بلند بهبهان مشغول بکار بوده‌ایم و اکنون که شرکت قصد جذب نیرو در پالایشگاه گاز را دارد اداره کاره شهرستان بهبهان مارا غیربومی قلمداد کرده و از جذب و استخدام ما با توجه چندین سال تجربه و سابقه کار در این پالایشگاه  خودداری وممعانت بعمل آورده است. این موضوع باعث شده زندگی و امرار معاش خود و خانواده‌هایمان در این شرایط سخت اقتصادی آسیب جدی و لطمات جبران ناپذیری ببیند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427325-2.jpg
اما آقای فرماندار گچساران: چطور می‌شود که مسئولان شهرستان بهبهان از بکارگیری چند جوان گچسارانی در پالایشگاه گاز شهرشان جلوگیری می‌کنند در حالیکه در بیخ گوش شما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، پتروشیمی گچساران، سد چم شیر و دهها پروژه  فعال در شهرستان، جمع کثیری افراد غیرمی از جمله بهبهانی‌ها به راحتی وبا خیالی آسوده مشغول بکار هستند.
آیا می‌توان گفت که مسئولان بهبهان نسبت به آینده و سرنوشت مردم (جوانانشان) دلسوز هستند ولی مسئولان گچسارانی نسبت این موضوع بی تفاوت؟
آقای فرماندار آیا موقع آن نرسیده است که آستین همت را مانند فرمانداران شهرستان‌های دیگر کشور برای مردم وجوانان مظلوم شهرت بالابزنید و با یک یک اقدام دلسوزانه، عملی و جدی دستور عدم بکارگیری و اخراج نیروی‌های غیربومی و تاکید برجذب نیروی بومی را در شهرستان گچساران صادر فرمایید.
ما منتظر اقدام عملی شما هستیم درغیر اینصورت جوانان مظلوم و بیکار شهر نفت خیز گچسارانی برای احقاق حق  خود بصورت قانونی در جلوی فرمانداری این شهر تجمع خواهند کرد.
--------------------------------------------------------------
با تقدیم احترام
جمعی از جوانان اخراجی از پالایشگاه بید بلند بهبهان
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا به جوانان گچساران ظلم شده و بهبهانیها حق مسلم جوانان شهر راضایع کرده اند
اخراجی بیدبلند
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم مسولین گچساران کی از خواب غفلت بیدار میشن .من بهبهان مشغول بودم اونم کار مهندسی ،راه اندازی و بهره برداری ولی موقع جذب نماینده فرماندار و شخص رئیس اداره کار بهبهان یکی یکی پرونده بررسی میکردن هرکس شماره ملی بهبهان نداشت اجازه مصاحبه نمیداند. به خدا طرف سیکل داشت و بی تجربه ولی بهش اجازه میدادن چون میگفتن بهبهانیه .جوانان بیکار تورو خدا شما هم بیدار شین .فرماندار ،اداره کار،سربازان گمنام حضرت ولی عصر(ع) سپاه پاسداران تورو خدا به داد جوانان گچساران و باشت برسین
حق
Iran, Islamic Republic of
ممنون از کبنا نیوز که حرف دل جوانان رو زدی .امیدوارم فرماندار محترم جواب قاطع به این بی عدالتی بده . چقد از بهبهانیا الان در شهر ما مشغول هستن؟
منصف
Iran, Islamic Republic of
احسن برسایت کبنا وبرادرقلندری که معضلات شهر رابیان کردن
دل سوخته
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم مسئولین شهرگچساران خصوصآ فرماندار ومهندس صیدالی اقدام عاجل ومتقابل نمایند ومثل مسئولین بهبهان به فکر جوانان تحصیل کرده شان باشند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یکی از عوامل پس رفت جوانان تحصیل کرده شهر ما عدم پشتیبانی مسولین از این نخبگان و نیروهای کار متخصص حتی در داخل شهر خودمان است . اقایان اقدام کنید و گرنه خودمان دست به کار می شویم. ممنون از مدیر دلسوز سایت و جوانان با غیرت
امین
Iran, Islamic Republic of
خودم دوسال و نیم در قسمت راه اندازی مشغول بودم و پنج شنبه رفتم برا مصاحبه دومین نفر بودم و مصاحبه روانشناسی دادم ولی موقع مصاحبه تخصصی ریس اداره کار بهبهان پرونده منو رد کرد و گفت برو شهر خودت غیر بومی هستی...اقای خوان پایه و ریس اداره کار گچساران ایا شما توان اینو ندارید یه روز برید پتروشیمی و نیروهای غیر بومی و صرفا بهبهانی رو بندازین بیرون؟؟؟البته بچهای دهدشت و چرام و لیکک و ... هم با ما بودن که نذاشتن مصاحبه بدن
مهدی
Europe
نظر شماپس این هفت سال که شما تو خوزستان بودید و به جای جوانان خوزستان کار میکردید چی از همون اول نباید میگذاشتن که امثال توبیایند خوزستان که الان زبونت دراز بشه واسه خوزستانیهای شهرت
نوشادی
اگه ما مسول دلسوز داشتیم الان من در عسلویه کارگری نمی کردم اونم با مدرک لیسانس از دانشگاه دولتی. شهر ما هین هست. شهر سیاست زده. شهری که فقط در موقع انتخابات مردم عادی را آدم حساب میکنند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد چنین اقدامی از سوی مدیران بهبهانی و اگر فرمانداری گچساران برای احیای حق این عزیزان حرکتی نکند که فاتحه شهرمان را باید بخوانیم.
اگر قرار است بهبهان بچه های گچساران را غیر بومی قلمداد کند پس لازمه که فرمانداری گپساران هم هرچه سریعتر نسبت به استخدام نیروهای غیربومی بهبهانی تجدید نظر کند.
حیف نون
Iran, Islamic Republic of
اسمم حیف نون واقعا حیف نونیم وقتی عرضه نداریم و این همه غیر بومی در گچساران مشغول هستن و این همه جوان بیکار داریم .برخیزید برخیزید
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اشااله فرماندار واستاندار محترم به فکرجوانان این شهرباشن دریغا دریغا .....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چقه ساده این فرماندار
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مسولین بیدار شن این همه غیر بومی درگچساران چ میکنند .جوانان چهار بیشه چه گناهی دارن که دود پتروشیمی رو میخورن و بیکارن .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جوانان گچساران برای احقاق حق به پا خیزید .
زارع
Iran, Islamic Republic of
این همه جوان بیکار تو گچساران هستن بعد می رن غیر بومی میارن چرا ؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
بابا فرماندار پاش رو پوست موزه۰
نوشادی
United States
براتون متاسفم که دیروز نظر گذاشتم ولی نمایش نگذاشتید
ناظم
Iran, Islamic Republic of
ظلمی بزرگتر از این نیست که منابع داشته باشی و جوانان شهرت بیکار و به طبع آن به نابودی کشیده شوند آن هم جوانانی که قابلیت هر کاری را دارند . من به عنوان یک شهروند اعلام میکنم مسولین هرچه زودتر اقدام نمایند در غیر این صورت اولین کسی که کفن خواهد پوشید بنده هستم و تا احقاق حقوق جوانان شهرم به پای نخواهم نشست والسلام
کارگر پترو
Iran, Islamic Republic of
ای داد و ای بیداد
از فرماندار و اداره کار همیشه خو و بی خبر و بی تدبیر هیچ انتظاری نداشته باشید
نود درصد پتروشیمی گچساران در اختیار غیر بومی و جوانان گچساران بیکار
محمد
Iran, Islamic Republic of
از ماست که برماست .این همه جوان مدرک دار و بیکار تو گچساران هستن بعد از بیرون نیرو میارن
سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
فایل های مرتبط
1