کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استمداد طلبی جوانان اخراجی گچسارانی پالایشگاه بیدبلند بهبهان از فرماندار؛

آقای خوان‌پایه آستین همت را برای جوانان مظلوم این شهر بالابزن

18 آبان 1399 ساعت 9:17

جمعی از جوانان گچسارانی که در پروژه پالایشگاه بید بلند بهبهان چندین سال مشغول بکار بوده‌اند که در هنگام جذب و استخدام از بکارگیری آنان (توسط مسئولان بهبهان) جلوگیری بعمل آمده و بعنوان نیروی غیربومی محسوب شده‌اند.


جمعی از جوانان گچسارانی که در پروژه پالایشگاه بید بلند بهبهان چندین سال مشغول بکار بوده‌اند که در هنگام جذب و استخدام از بکارگیری آنان (توسط مسئولان بهبهان) جلوگیری بعمل آمده و بعنوان نیروی غیربومی محسوب شده‌اند.
جوانان اخراجی پالایشگاه بیدبلند با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز خواستار انعکاس آن شده‌اند.

به گزارش کبنانیوز: نامه جوانان گچسارانی به فرماندار به شرح زیر است:
بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان گچساران
با سلام؛
شهرستان گچساران با داشتن منابع عظیم نفت و گاز و.... اما دارای بالاترین آمار بیکاری در کشور است.
جوانان این شهر علیرغم داشتن مدارک و تحصیلا عالیه و مهارت مختلف و مرتبط در صنعت نفت و پتروشیمی و...اما مظلوم واقع شده‌اند و با این اوصاف برای خود  آینده‌ای مبهم ترسیم می‌کنند.
آقای خوانپایه موردی که ما بر آن داشت از جنابعالی عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان  طلب استمداد کنیم به شرح ذیل است:
ما تعدادی از جوانان شهرستان گچساران چندین سال در پروژه پالایشگاه بید بلند بهبهان مشغول بکار بوده‌ایم و اکنون که شرکت قصد جذب نیرو در پالایشگاه گاز را دارد اداره کاره شهرستان بهبهان مارا غیربومی قلمداد کرده و از جذب و استخدام ما با توجه چندین سال تجربه و سابقه کار در این پالایشگاه  خودداری وممعانت بعمل آورده است. این موضوع باعث شده زندگی و امرار معاش خود و خانواده‌هایمان در این شرایط سخت اقتصادی آسیب جدی و لطمات جبران ناپذیری ببیند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427325-2.jpg
اما آقای فرماندار گچساران: چطور می‌شود که مسئولان شهرستان بهبهان از بکارگیری چند جوان گچسارانی در پالایشگاه گاز شهرشان جلوگیری می‌کنند در حالیکه در بیخ گوش شما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، پتروشیمی گچساران، سد چم شیر و دهها پروژه  فعال در شهرستان، جمع کثیری افراد غیرمی از جمله بهبهانی‌ها به راحتی وبا خیالی آسوده مشغول بکار هستند.
آیا می‌توان گفت که مسئولان بهبهان نسبت به آینده و سرنوشت مردم (جوانانشان) دلسوز هستند ولی مسئولان گچسارانی نسبت این موضوع بی تفاوت؟
آقای فرماندار آیا موقع آن نرسیده است که آستین همت را مانند فرمانداران شهرستان‌های دیگر کشور برای مردم وجوانان مظلوم شهرت بالابزنید و با یک یک اقدام دلسوزانه، عملی و جدی دستور عدم بکارگیری و اخراج نیروی‌های غیربومی و تاکید برجذب نیروی بومی را در شهرستان گچساران صادر فرمایید.
ما منتظر اقدام عملی شما هستیم درغیر اینصورت جوانان مظلوم و بیکار شهر نفت خیز گچسارانی برای احقاق حق  خود بصورت قانونی در جلوی فرمانداری این شهر تجمع خواهند کرد.
--------------------------------------------------------------
با تقدیم احترام
جمعی از جوانان اخراجی از پالایشگاه بید بلند بهبهان
 
 
 


کد مطلب: 427325

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427325/آقای-خوان-پایه-آستین-همت-جوانان-مظلوم-این-شهر-بالابزن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1