تاریخ انتشار
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۸۶۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد

تب تند کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / تعقیب قضایی شکنندگان قرنطینه کرونا

۱
۰
آمار مرگ و میرهای کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۱۹۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۱۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
  وی اذعان داشت: از ۲۱۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۵۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد (۷۰ درصد) و گچساران (۳۰ درصد) بود.
 یزدانپناه یادآور شد: همزمانی شیوع کرونا و آنفلوآنزا در فصل پاییز، باعث می‌شود شناسایی کرونا سخت شود و نحوه انتقال آنفلوآنزا و کرونا، موجب افزایش مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشت و درمان خواهد شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426869-2.jpg
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: هرچه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش پیدا کند درصد افراد مبتلا کمتر خواهد شد. لذا لازم است همه افراد از ماسک استفاده نمایند، رعایت فاصله گذاری فیزیکی را بنمایند، رعایت بهداشت فردی را بنمایند، از حضور در هر نوع تجمع بپرهیزند، مسافرت‌های درون و برون شهری را بتاخیر بیاندازند، نشست‌های خانوادگی را بحداقل برسانند، در مراجعات به مکان‌های پر خطر مانند بانک‌ها، پاساژها، مطب‌ها و مؤسسات پزشکی احتیاط‌های بیشتری داشته باشند، در مراجعات به مراکز بهداشتی درمانی، همراه خود کسی را نیاورند، افرادی که مشکوک و یا قطعی کرونا می‌باشند تا پایان زمان مشخص شده از محل قرنطینه خارج نشوند.
  وی تصریح کرد: همچنین افرادیکه در قرنطینه می‌باشند از این به بعد کنترل می‌شوند و چنانچه از محل قرنطینه خود را ترک نمودند به دادگاه معرفی خواهند شد. بیماران کرونایی که در بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند نیز نیازی به همراه و مراقب ندارند زیرا باعث مبتلا شدن همراه بیمار و انتشار آلودگی به بقیه اعضا خانواده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دکتر یزدان پناه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه علوم پزشکی درامرخدمت رسانی به مردم بیاییدخداوکیلی بگید چندنفر قطعی مبتلا شده اند نمیخواهد درصد اعلام بشه آمار رابه عدداعلام کنید تا مردم احساس خطر کنند و رعایت نمایند
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
فایل های مرتبط
1