تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۱۱۸
در جمع خبرنگاران مطرح شد

یاسوج | واکنش وزیر راه و شهرسازی به گرانی در حوزه مسکن

۱
۰
یاسوج | واکنش وزیر راه و شهرسازی به گرانی در حوزه مسکن
کبنا ؛محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورودش به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، در پاسخ به اینکه وزارت راه و شهرسازی برای تعدیل قیمت مسکن چه برنامه‌ای دارد، گفت: کم و زیاد کردن قیمت مسکن مربوط به ما نیست، ولی در خصوص برنامه‌ای که داریم؛ ما زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کردیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن را بصورت گسترده در کشور شروع کردیم، افتتاح حساب و فعالیت‌های مربوط به این مورد توسط مردم در حال انجام است. این پاسخ روشن ما به نیاز مردم به حوزه مسکن است.
وی در خصوص دستاوردهای دولت در خصوص راه و جاده سازی گفت: آزادراه‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم، از 2100 کیلومتر به 3100 کیلومتر بالغ خواهد شد که افزایش 50 درصدی را نشان می‌دهد.
اسلامی گفت: بزرگراه‌های کشور از 16500 کیلومتر به 23000 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد که بخشی از این را در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح کردیم و بخشی از آن هم در همین سفر و تا پایان دولت افتتاح خواهد شد.
 2450 کیلومتر راه روستایی افتتاح کردیم و تا پایان دولت 3500 کیلومتر دیر افتتاح خواهیم کرد.
نکته حائز اهمیت این است که برای توسعه حمل و نقل کشور، ظرفیت راه‌ها را متناسب با میزان بهره برداری‌ای که از راه‌ها صورت می‌گیرد بهنگام کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
از وزیر محترم راه وشهرسازی می خواهیم که به پروژ منازل 108 دستگاه گچساران ورود کند پارسال گفتندیکصدو پنجاه میلیون تومان بریزید وبقیه وام است و خانه هم نیمه کار می باشد ما قبول کردیم به این شرط پول ریختیم حالا می گویند مبلغ صد میلیون تومان دیگر هم باید بریزید وخانه هم نیمه کار می باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1