کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

یاسوج | واکنش وزیر راه و شهرسازی به گرانی در حوزه مسکن

13 شهريور 1399 ساعت 10:50

وزیر راه و شهرسازی در یاسوج گفت: کم و زیاد کردن قیمت مسکن مربوط به ما نیست، ولی در خصوص برنامه‌ای که داریم؛ ما زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کردیم.


محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورودش به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، در پاسخ به اینکه وزارت راه و شهرسازی برای تعدیل قیمت مسکن چه برنامه‌ای دارد، گفت: کم و زیاد کردن قیمت مسکن مربوط به ما نیست، ولی در خصوص برنامه‌ای که داریم؛ ما زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم کردیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن را بصورت گسترده در کشور شروع کردیم، افتتاح حساب و فعالیت‌های مربوط به این مورد توسط مردم در حال انجام است. این پاسخ روشن ما به نیاز مردم به حوزه مسکن است.
وی در خصوص دستاوردهای دولت در خصوص راه و جاده سازی گفت: آزادراه‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم، از 2100 کیلومتر به 3100 کیلومتر بالغ خواهد شد که افزایش 50 درصدی را نشان می‌دهد.
اسلامی گفت: بزرگراه‌های کشور از 16500 کیلومتر به 23000 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد که بخشی از این را در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح کردیم و بخشی از آن هم در همین سفر و تا پایان دولت افتتاح خواهد شد.
 2450 کیلومتر راه روستایی افتتاح کردیم و تا پایان دولت 3500 کیلومتر دیر افتتاح خواهیم کرد.
نکته حائز اهمیت این است که برای توسعه حمل و نقل کشور، ظرفیت راه‌ها را متناسب با میزان بهره برداری‌ای که از راه‌ها صورت می‌گیرد بهنگام کنیم.


کد مطلب: 425118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425118/یاسوج-واکنش-وزیر-راه-شهرسازی-گرانی-حوزه-مسکن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1