تاریخ انتشار
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۲۳۶۴۹
بعد از درگیری مأمور شهرداری یاسوج با مغازه‌دار؛

آشنا: عذرخواهی می‌کنم / نگین‌تاجی: آقای آشنا از مردم عذرخواهی کنید و بگویید ۲۴۰۰ تن قیر رایگان چه بلایی سرشان آمده است

۸
۰
آشنا: عذرخواهی می‌کنم / نگین‌تاجی:  آقای آشنا از مردم عذرخواهی کنید و بگویید ۲۴۰۰ تن قیر رایگان چه بلایی سرشان آمده است
کبنا ؛ اقدام مأمور سد معبر شهرداری یاسوج علاوه بر اینکه واکنش‌های زیادی در پی داشت، کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج از مردم عذرخواهی کرد و گفت: این رفتار، زشت و اشتباه بزرگی بود. فرشاد نگین تاجی عضو دیگر شورای شهر یاسوج به صحبت‌های کیوان آشنا واکنش نشان داد.

2400 تن قیر کجا رفته است
 
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: از روز گذشته مشاهده کلیپ برخورد ماموران شهرداری با یک مغازه دار حوالی فلکه ساعت موجبات ناراحتی شهروندان شد
 نگین تاجی اضافه کرد: مصاحبه جناب آشنا ناراحتی بنده را بیشتر کرد چرا که باید به این فکر کنیم که موجبات بیشتر ناهنجاری‌ها، خود ما هستیم. ما هستیم که با انتخاب‌های نامناسب درمدیریت شهری، زمینه این مشکلات را فراهم می‌کنیم.
  وی با اشاره به این مطلب که مردم ولی نعمتان ما هستند و اهانت و بی حرمتی به مردم قابل پذیرش نیست اما زحمتهای پرسنل زحمتکش شهرداری که بعضاً چندین ماه می‌باشد که به واسطه بی تدبیری و ضعف مدیریت شهرداری حقوق دریافت نکرده‌اند نادیده گرفته نشود و عنوان کرد: بسیار خوب است که همکار ما این احساس را در خود دارد که در مقابل تضییع حق و حقوق مردم عذرهواهی کند و ما آن را به فال نیک می‌گیریم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423649-2.jpg فرشاد نگین تاجی عضو شورای شهر یاسوج

 البته سوالی که من از همکار خودم دارم این است که اگر مصاحبه دادید و به قول شما قرار است اول وقت امروز با نیروی شهرداری برخورد شود چرا بعد از مصاحبه شما در بین همان نیروهای اجراییات حضور پیدا می‌کنید و از عملکرد ایشان تشکر می‌کنید و همچنین از این نیروها بابت مصاحبه اتان عذرخواهی می‌کنید،. حالا عذر خواهی شما از مردم بابت عملکرد ماموران شهرداری و عذرخواهی از ماموران شهرداری بابت اظهارات شما و تشکر از عملکردشان!! این یک تضاد رفتاری نیست، به مانند. قسم نامه‌هایتان با اعضا شورا؟!
 عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: اما باید یاداوری کنم اگر در این سال آخر از عمر شورا به فکر مسائل انتخاباتی وحضور در شورای آینده به واسطه عذر خواهی‌های تصنعی از مردم هستید باید اگاه باشید که مردم اگاه هستند و ظلمی که این شورا در این دوره به واسطه‌ی تصمیمات غیرکارشناسانه بر شهر و شهروندان روا داشته هیچ گاه فراموش نخواهد شدبگونه ای در استضاح شهردار بنا به دلایل واضح و روشن به نوعی در مقابل اکثریت مردم قرار گرفتید و از یک شهر دار ناتوان حمایت کردید.
 فرشاد نگین تاجی خاطرنشان کرد: شما اگر در گفتار و رفتار خود صادقانه با مردم قدم بر می‌دارید، باید از کارگری که چندین ماه حق و حقوق خود را نگرفته است و به نان شب خود محتاج است.
باید از مردم شرف اباد ها، بنسنجان، محمواباد، نجف اباد، اکبراباد بلکو و تمامی شهروندان عذرخواهی کنید بگویید که چه خدماتی ارائه داده‌اید که الان در اکثر نقاط، مردم در خیابان‌های خاکی و پر از چاله‌های عمیق ودر میان گل و لای زندگی می‌کنند.
 نگین تاجی بیان کرد: از مردم شرف آباد عذرخواهی کنید که همراه شهردار به میان مردم رفتید و به مردم اعلام داشتید، شرف آباد شرف ما است اما خدماتی ارائه ندادید. اینگونه از شرفتان دفاع کردید؟!
از مردم عذرخواهی کنید که خیابان‌هایشان آسفالت نیست و چاله چوله است اما جلوی خانه شما اسفالت شده است.
 فرشاد نگین تاجی اضافه کرد: از مردم عذرخواهی کنید و بگویید که ۲۴۰۰ تن قیر رایگان که به یاسوج تحویل شده است چه بلایی سرشان آمده است و کدام مناطق و منطقه را پوشش داده؟!
 وی ادامه داد: بیش ازهزار سازه موقت در شهر یاسوج ساخته شده است و علیرغم همه تذکرات هیچ کاری برای این معضل انجام نشده است. آیا به علت این کوتاهی، تاکنون از محضر مردم شریف یاسوج، عذر خواهی کرده‌اید؟!
 وی افزود: باید عذرخواهی کنید از خانواده محترم مرحوم تاج امیری و مرحوم مهندس امین پناهی و همچنین از همه‌ی عزیزانی که حقشان توسط تصمیمات احساسی و غیره کارشناسانه توسط مدیریت شهری و متأثر از تنی چند از اعضای شورای شهر ضایع شده است و بالطبع موجب ضایع شدن حقوق مردم شده است عذرخواهی بشود که شاید خداوند از سر تقصیر ما بگذرد، و بسیار عذر خواهی دیگر ازمردم که این گوشه‌ای بود از ان، و البته باید شهامت انرا داشته باشیم امیدوارم شما در برابر حقوق ضایع شده مردم حرفی برای گفتن داشته باشید.
 نگین تاجی در پایان گفت: بزودی مدارکی را خدمت مردم عزیز ارائه خواهم داد که کسانی در مدیریت شهری و شورای شهر از مردم حقی ستانده‌اند، پاسخگو باشند.

به گزارش کبنا،  متن اظهارات کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج با مردم به شرح زیر است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423649-1.jpg کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج

کیوان آشنا به رسانه‌ها گفته است که متاسفانه یکی از ماموران اجرائیات شهرداری یاسوج با برخی از صنوف میوه فروشی در محدوده میدان شهدای نیروی انتظامی (ساعت) تا خیابان شهدای ۲ اقدام به برخورد فیزیکی کرده که سبب نگرانی مردم شهر را فراهم آورده و بعنوان عضو شورای شهر یاسوج از مردم و اصناف بخاطر این رفتار زشت و اشتباه فاحش و بزرگ عذرخواهی می‌کنم.
 وی با تاکید براینکه رفتار مأمور اجرائیات شهرداری یاسوج با صنوف در محل عنوان شده مورد تأیید ما و شهردار این شهر نبوده و نیست، ادامه داد: به‌طور حتم فردا شنبه چهارم مردادماه و اولین روز کاری بر اساس قانون با این مأمور خاطی بشدت صورت می‌گیرد.
 این عضو شورای شهر یاسوج گفت: اگرچه صنوف در میدان ساعت تا محدوده خیابان شهداها هم ایراداتی شده و به معابر ورود می‌کنند اما راهکارهای متعددی برای برخورد قانونی با متخلفان از قانون وجود دارد و دلیلی ندارد اینگونه و با برخورد شدید فیزیکی با آنان برخورد شود.
آشنا با اظهار نگرانی و تأسف شدید خود از برخورد مأمور اجرائیات شهرداری یاسوج که خساراتی را به صنف میوه فروشان در محدوده خیابان شهدای این شهر وارد کرده است، خاطرنشان کرد: به‌طور حتم خسارات وارده به این صنف بایستی از طریق شهرداری پرداخت و ما ضمن پوزش دوباره از ایشان، قول می‌دهم خسارت وارده به ایشان هم از سوی شهرداری یاسوج پرداخت شود.
وی از راهکارهای متعدد قانونی برای برخورد با مزاحمین معابر شهری در شهرداری‌ها خبر داد و یادآور شد: رفتاری که مأمور اجرائیات شهرداری یاسوج با میوه فروشان داشته رفتاری کاملاً زشت، مذموم، فاحش و مورد تأیید ما نیست.
 عضو شورای شهر یاسوج افزود: البته ما از صنوف هم انتظار داریم که در رعایت قانون نهایت همکاری را با ما داشته و براساس قانون به فعالیت روزمره خود ادامه دهند تا شاهد تکرار چنین وقایع تاسفباری نباشیم.
آشنا با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها برای پوشش و اطلاع رسانی به موقع چنین رفتارهای نادرستی از سوی کارکنان یا ماموران شهرداری یاسوج، تاکید کرد: به‌طور حتم و براساس قانون با مأمور خاطی اجرائیات برخورد صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قیر میبرند جلوی خونه هاشونو اسفالت میکنند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی لطفا عملکرد خودت هم بگو چکار کردی دیگ به دیگ میگه صورت سیاه
Iran, Islamic Republic of
ورودی شهرک شهرداری چی شد؟ واقعا خاک ما را نابود کرده آیا می دانید خدای هست که از اعمال شما خبر دارد ؟؟ خدا ازتون نگذره
شهروند
United States
درود بر ادب جناب اقای اشنا همین که مسولی جرات عذر خواهی دارد و ااین توانایی رو نشان میدهد ارزش بالایی دارد اقای نگین تاجی این حرف شما برابر با منطق نیست که میفرمایید مدیریت شهرداری باعث این اتفاقاته ما همه مردم میدانیم به دلیل دو دستگی شورای شهر است که این مشکلات به وجود می اید چرا به خودتان نمی ایید چرا که شما الان مخالف شهردار هستید و خود رو یک متخخصص در حوزه شهرسازی میدانید چرا روز اول به جز اقای دهراپور شهردار شهر با ۶رای موافق شهردار شدن یعنی اون موقع توانایی تحقیفات نداشتین یا باشما دریک خط بودن که مخالفتی در انتصاب ایشان نداشتین قضاوت رو میسپاریم دست مخاطبین عزیز
شهذوند لوداب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت اقای اشنا کارتون واقعا بجا بود برای پوزشتون در برابر مردم ...اقای نگین تاجی شما دست وپا میزنی برای به دست اوردن قدرت برای خودت ولی اینو بدون اجازه اینکارو مردان پر تلاش هرگز به شما نخواهند داد دور بعد هم انشاالله خارج از گودی چون ضعیفی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام با اتحاد خدمت کنید تا استان از محرومیت بیکاری گرانی وتورم نجات یابد اگر مشکلی هست آن از طریق قانونی با مدرک وسند پیگیری کنید نه رسانه‌ها
Iran, Islamic Republic of
هر چه طایفه گودرزی آبروداری کرد آقای آشنا .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1