تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۲۳۴۳۳
رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد؛

دستگیری 9 نفر مرتبط به درگیری مسلحانه و قتل پسر دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی

۰
دستگیری 9 نفر مرتبط به درگیری مسلحانه و قتل پسر دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی
کبنا ؛
سرهنگ ً سعید بالش زر ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه منجر به قتل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص گردید درگیری مسلحانه به دلیل اختلافات قبلی به وقوع پیوسته است و در حین درگیری مسلحانه شخصی که با خودروی پراید از مسیر خیابان در حال تردد بوده به وسیله سلاح گرم توسط منازعان به قتل رسید.
رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه بیان داشت: به دلیل حساسیت موضوع با تلاش و کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه مقتدر قضایی از ادامه درگیری قومی و قبیله‌ای و ایجاد تنش و ناامنی در سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.
بالش زر افزود: به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی طی چندین مرحله عملیات ضربتی و منسجم با همکاری عوامل انتظامی تعداد ۹ نفر از منازعان و افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه به خصوص  چند نفر از افراد دخیل در قتل را دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح ساچمه‌زنی از نوع وینچستر و دولول شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند و با این دسته از جرایم به شدت برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شدند و پیگیری لازم جهت دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.
لازم به ذکر است؛ عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه، در نزاع دسته جمعی طایفه‌ای بین دو گروه در خیابان تختی یاسوج، «علی» پسر دانشجوی رشته دندانپزشکی در روسیه اهل کهگیلویه و بویراحمد، تیر خورده، اورژانس در محل حادثه حاضر شده و مصدوم را به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند، اما مصدوم به دلیل شدت جراحات فوت کرد.
4.9 درصد مرگ‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سلاح گرم است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: «در سه ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و ۳۷۹ نفر با ادعای نزاع جعت معاینه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند. که از این تعداد یک هزار و ۱۲۰ نفر مرد و ۲۵۹ نفر زن بوده‌اند، این آمار در مقایسه با سال گذشته یک هزار و ۲۹۸ نفر بوده است. و تعداد مراجعه کنندگان مدعی نزاع به تفکیک ادارات پزشکی قانونی شامل بویراحمد ۷۴۶ نفر، کهگیلویه ۳۵۲ نفر، گچساران ۱۹۵ نفر، بهمئی ۴۶ نفر و دنا ۴۰ نفر بوده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1