تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۲۲۲۷۳
امام جمعه گچساران مطرح کرد

اقتدار ایران در حیاط خلوت آمریکا

۰
اقتدار ایران در حیاط خلوت آمریکا
کبنا ؛
امام جمعه گچساران گفت: اقتدار ایران اسلامی این است که امروز نفتکش‌های ما در حیاط خلوت آمریکا مشکل بنزین ونزوالا را حل می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناهان  با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: مولای ما امام صادق (ع) به دلیل اینکه بنی امیه و بنی عباس به جان همدیگر افتاده بودند و بر سر قدرت می جنگیدند و تلاش می ‌کردند که به نوعی بنی عباس دنبال این بودند که از جایگاه امام باقر(ع) و امام صادق (ع) سواستفاده کنند یعنی همان نیت شوم بنی امیه بود که به دنبال قدرت از جایگاه امامان بودند.
وی با بیان اینکه امام، امام است و معصوم عنوان کرد: امامان اسرار زمین، آسمان و اعماق دریا را مانند کف دست بهتر از دیگران می دانند لذا هیچ گاه امام صادق(ع)  و امام باقر(ع)  فریب بنی عباس را نخوردند و از این هنگامه جنگ قدرت بین بنی عباس و بنی امیه، امام باقر (ع) و امام صادق(ع) استفاده کردند و  شروع به شاگردپروری کردند و شخصیت‌های بزرگی در مکتب تشیع احیا شد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: از این جهت گفتند که مکتب شعیه ازامام جعفر صادق (ع) است و متکب شیعه از امام جعفر صادق (ع) احیا شد.
حجازی  در ادامه ابراز کرد: یک زمانی قانونی به نام قانون کاپیتولاسیون تصویب شد که اگر یک آمریکایی در ایران به عنوان شاه ایران را به زیر بگیرد در ایران حق محاکمه وجود ندارد و برای محاکمه باید به آمریکا برود.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: قانون اینگونه بود که هر کس و هر شخصی که در ایران از انسان تاحیوان را بکشد ویا صدمه‌ای به آن وارد کند برای محاکمه باید به آمریکا برود و در ایران حق محکامه وجود ندارد.
وی بابیان اینکه اگر یک ایرانی در آمریکا به زیرگرفته شود باید در آمریکا محاکمه شود، تصریح کرد:  امام راحل  این قانون را لغو کردند و بیان داشتند که اقتدار و عزت ایران اسلامی و مسلمین این قانون به نفع ما ایرانیان نیست و این و این قانون به هیچ عنوان اعتبار ندارد و مرجع تقلید این قانون را لغو کردند
حجازی ادامه داد: اقتدار ایران اسلامی این است که امروز نفتکش‌های ما در حیاط خلوت آمریکا مشکل بنزین ونزوالا را حل می‌کنند که رهبر معظم انقلاب تشکر کردند و فرمودند به همه عزیزان کاپیتان‌ها و کارکنان کشتی خدا قوت می‌گویم ، کار بزرگی کردید حرکت شما یک حرکت جهادی است که کشور را سرافراز کردید انشاالله موفق باشید.
وی ادامه داد، رهبری فرمود شما به دنیا اثبات کردید به دنیا که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند،انجام دهد.
حجازی عنوان کرد: با این کار ایران آمریکا را تهدید کرد که اگر کوچکترین فضولی صورت بگیرد این ناوهای که در اینجا هستند همه را غرق خواهیم کرد.
وی در ادامه به مناسبت های این هفته اشاره و ابراز کرد: سه شنبه این هفته ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)و روز دختر است.
امام جمعه گچساران با اشاره به فرموده رسول اکرم (ص) در مورد فرزند دختر عنوان کرد: رسول اکرم(ص)  فرمودند بهترین والاد دختر پاک و عفیف است.
وی ادامه داد: پیامبر(ص) فرمود هر کس یک دختر عفیفه داشته باشد خداوند پدر و مادر را از آتش جهنم محافظ می‌دارد.
حجازی در ادامه به مناسبت‌های دیگر این هفته اشاره و تصریح کرد، یک شنبه این هفته  سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است و روز اصناف است.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: خورشید گرفتگی به صورت حلقه ای است که اگر مشاهده شد باید نماز واجب خواند ه شود.
حجازی ادامه داد: مناسبت دیگر روز 31 خردادماه شهادت دکتر مصطفی چمران در سال 60 و روز اساتیداست که رهبری فرمودند جوانان این سرزمین عمر خود را مانند شهید چمران صرف کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1