تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۲۰۶۳
رئیس اداره کارشهرستان کهگیلویه خبر داد

کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه "کارا" برای دریافت وام کرونا ثبت‌نام کنند

۰
کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه "کارا" برای دریافت وام کرونا ثبت‌نام کنند
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از دهدشت ،رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: تسهیلاتی به میزان 6میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش فرما، 12 میلیون تومان برای بنگاه های  آسیب دیده از کرونا به ازای هر فرد و 16 میلیون تومان هم برای بنگاه های که به دستور دولت تعطیل شده اند در نظر گرفته شده است.
احمد علی خادمی گفت: برای بنگاه هایی که زیر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات می گیرند فقط سفته یا چک، بنگاه های متقاضی ۱۶ تا ۴۸ میلیون سفته با یک ضامن، تا ۱۶۰ میلیون سفته با دو ضامن، ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سفته با سه ضامن و بالای ۲۰۰ میلیون هم با توافقی که با بانک ها می شود تسهیلات پرداخت می شود.
رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه تسهیلات پرداختی با نرخ 12 درصد، دوساله و با تنفس سه ماهه خواهد بود، اضافه کرد: کسی که شاغل است و خود را بیکار اعلام کرده از شمول پرداخت تسهیلات خارج می شود. در عین حال اگر بنگاهی برای مثال 10 نفر شاغل داشته اما در حال حاضر فقط یک نفر نیروی کار دارد آن بنگاه می تواند به ازای همان یک نفر از تسهیلات پرداختی بهره مند شود و محدودیت های قبلی رفع شده است تا همه بنگاه های آسیب دیده از این رسته ها مورد حمایت این تسهیلات باشند.
خادمی همچنین به برخی از مشاغل آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: آموزشگاه های رانندگی، سالن های زیبایی، مراکز تولید وصنایع دستی، پوشاک، باشگاه های ورزشی، حمل و نقل مسافری عمومی و بین شهری، مراکز تولید وتوزیع غذا، واحدهای پرورش مرغ گوشتی، محصولات گلخانه ای و صیفی جات از جمله رسته هایی هستند که از کرونا آسیب دیده اند.
رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی میتوانند جهت ثبت‌نام به سامانه کارا به نشانی((kara.mcls.gov.ir)) مراجعه کرده و در قسمت "تسهیلات کرونا" فرایند ثبت‌نام را با ثبت کد ملی آغاز کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1