تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۲۱۹۹۰
رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

امام جمعه بدون مچ‌گیری دنبال مطالبات مردم است

۰
امام جمعه بدون مچ‌گیری دنبال مطالبات مردم است
کبنا ؛رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به امام جمعه‌ای که بدون مچ‌گیری یا دلسردی مسئولی دنبال احقاق حق و پیگیری مطالبات است امیدوار می‌شوند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز (جمعه 23 خرداد ماه 99) پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهارداشت:  امام جمعه پیشین دهدشت مزد اخلاص خود را گرفت و بزرگترین پاداش معنوی یعنی نماینده ولی فقیه در استان شامل حالشان شد.
رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه ویژگی خاصی در استان دارد و این وظیفه نهاد مقدس نماز جمعه را صدچندان کرده است.
وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام وحدانی‌فر توانمندی، ابتکار، فعالیت  خستگی ناپذیری و نوآوری دارد، گفت:  امیدوارم کرونا به حاشیه برود تا توانمندی‌ها بیشتر ظهور و بروزکند.
پناهی مهمترین اولویت امام جمعه را پرداختن به مسایل فرهنگی اعتقادی فکری دینی و مذهبی دانست و افزود: جامعه‌ای که از لحاظ فرهنگی رشد داشته باشد از سایر لحاظ رشد خواهد کرد.
وی اضافه کرد:  آقای وحدانی‌فر در بخش کبگیان در طول سالیان عملکرد روشن، پرافتخار و گویایی داشت
با همکاری روحانیت مسوولان نهادهای فرهنگی سپاه بسیج و... خواهد توانست اسبی پرنفس نعل کند و با شتاب جهادی در این عرصه بتازد.
پناهی تصریح کرد: امام جمعه دهدشت با سازماندهی، آرایش و برنامه‌دهی و برنامه ریزی می‌تواند مهندسی فعالی در امور فرهنگی ایجاد کند.
این مسئول در ادامه تبیین ویژگی‌های امام جمعه دهدشت بیان داشت: در مسایل سیاسی و اجتماعی خوب ظهور و بروز داشت به همین خاطر وقتی از چیتاب آمد همه برایش اشک ریختند.
وی گفت: ستاد نماز جمعه حرکت فراگیر و گسترده‌تری داشته باشد، مناسبت‌ها و برنامه های مناسبتی باید برنامه ها پررونق و افتخار آمیز باشد.
پناهی با بیان اینکه امام جمعه با همه گروه‌ها،  جریانات سیاسی و قشرها همراه خواهد بود،افزود: مردم باید احساس کنند امام جمعه زبان گویا است که بدون مچ‌گیری یا دلسردی مسوولان دنبال احقاق حق مردم و پیگیری مطالبات مردم باشد.مردم به چنین امام جمعه ولایی و انقلابی امیدوار می‌شوند.
 وی تصریح کرد: توقع این نیست که در شرایط کرونا نماز جمعه شلوغ باشد بارها خواهش کردیم نماز جمعه این مدت شلوغ نباشد اما به معنای کم شدن فعالیت نماز جمعه و از بین رفتن رونق نماز و توقف خدمت رسانی و پیگیری کار مردم نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1