تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۲۱۵۰۳
محسن هاشمی رفسنجانی؛

تفاوت سلیقه حزبی نباید مانع حل مشکلات مردم شود

۰
تفاوت سلیقه حزبی نباید مانع حل مشکلات مردم شود
کبنا ؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تفاوت و تکثر در سلایق و دیدگاه‌های سیاسی یا حزبی، نباید مانع تعامل و همگرایی در جهت حل مشکلات مردم شود.
محسن هاشمی روز یکشنبه در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، گفت: برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره، بویژه نمایندگان تهران آرزوی موفقیت داریم.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، دو رکن مردم نهاد نظام جمهوری اسلامی هستند که در صورت تعامل و همکاری سازنده، می توانند در تحقق مطالبات عمومی و تامین رضایت شهروندان، نقش مهمی را ایفا کنند.
هاشمی، برخورداری از تجربه مدیریت شهر تهران در ریاست مجلس یازدهم، (محمدباقر قالیباف ۱۴ سال شهردار تهران بود) را فرصت مناسبی دانست که معضلات شهر، بویژه در حوزه های مرتبط با دستگاه‌های ملی، مانند تامین بودجه برای توسعه سیستم وحمل ونقل عمومی تامین درآمد پایدار برای شهرداری ها از محل عوارض ارزش افزوده و تصویب قوانین مربوطه به واگذاری وظایف قانونی مدیریت شهری بررسی و انجام و در کارنامه مجلس یازدهم ثبت شود.
به گفته وی، اگر اعتقاد و بنا بر خدمت به مردم وحل مشکلات جامعه در این شرایط سخت باشد، تفاوت و تکثر در سلایق و دیدگاه‌های سیاسی یا حزبی، نباید مانع تعامل وهمگرایی در جهت حل مشکلات مردم شود.
 رییس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که همکاری موثر و مستمر شورای شهر و مجلس در سال پایانی شورای پنجم و سال نخست مجلس یازدهم، الگوی اصالت ومحوریت برای خدمت به مردم را برجا بگذارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: موضوع دیگر بازگشت فعالیت‌های اداری واجرایی کشور از این هفته با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست که با توجه به اینکه زمان کشف واکسن وپایان پاندمی روشن نیست، اکثر کشورهای درگیر با این معضل از جمله کشورمان، تصمیم به فعال کردن دوباره بخشهای اجرایی دارند.
هاشمی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری نیز طبیعتا این انتظار وجود دارد که با حفظ پروتکل های بهداشتی و ایمنی، فعالیت‌های اجرایی به صورت عادی پیگیری شود و در سال پایانی مسئولیت مدیریت شهری، شاهد رونق در فعالیت‌های عمرانی وتوسعه ای شهر  بخصوص در حوزه توسعه سیستم حمل ونقل عمومی که در طول سه سال گذشته دچار رکود شده است انتظار تحرک بیشتری از شهرداری وجود دارد، باشیم.
به گزارش کبنا؛ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده و با رای نمایندگان محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس انتخاب شده است؛ وی ۱۴ سال شهردار تهران بود. (ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1