تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۴۲۰۸۷۷
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

خاطرات همسران و مادران شهدای کهگیلویه و بویراحمد کتاب می‌شود

۰
خاطرات همسران و مادران شهدای کهگیلویه و بویراحمد کتاب می‌شود
کبنا ؛مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تدارک جشنواره‌ اسوه‌های صبر و مقاومت بودیم، افزود: اعتبار این جشنواره تامین و امیدواریم با پایان یافتن این ویروس منحوس این برنامه برگزار شود.
نادیا صداقت با بیان اینکه مشاورین بانوان می‌توانند با شناسایی ایثارگران دستگاه‌ها خود در گردآوری مستندات و خاطرات جنگ همکاری کنند، گفت: آثار جمع‌آوری شده در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گذاشته شود تا در قالب یک کتاب چاپ شود.
وی تاکید کرد: خاطرات همسران و مادران شهدای کهگیلویه و بویراحمد کتاب می‌شود.

این مسوول از تهیه کلیپ‌های کوتاه برای انتشار در فضای مجازی خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه نقش زن در دفاع
مقدس، روایت‌گری مجازی زنان دفاع مقدس و جمع‌آوری خاطرات مادران رزمندگان مفقودالاثر از دیگر برنامه‌های مصوب شده در کمیته زنان و دفاع مقدس است.
در همین خصوص سرهنگ امیرعباس آسمند به نقش زنان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: روحیه زنان در مقابله با کرونا برگرفته از هشت سال دفاع مقدس بود که این اقدامات نیز باید ثبت و ضبط شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بر تولید محتوا برای حوزه فضای مجازی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی، برنامه‌ها و محتویات باید در فضای مجازی انتشار داده شود که حوزه زنان برای این مورد برنامه داشته باشد.

 
وی با بیان اینکه تا سوم خرداد تولید محتواها در فضای مجازی صورت گیرد، گفت: ۳ مستند از نقش زنان در دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شد که با استقبال خوبی از سوی شبکه استانی و حتی شبکه‌های ملی مواجه شد لذا چنین سوژه‌هایی با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و سپاه فتح استان مستندسازی شود.
وی همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی از زنان ایثارگر دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: آزمون غیرحضوری آشنایی با دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بانوان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1