تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۹۱۳
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

حمایت نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ از «بهرامی» و «تاجگردون»

۲
۱
حمایت نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ از «بهرامی» و «تاجگردون»
کبنا ؛محمد جلیل فر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با صدور بیانیه‌ای از محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون حمایت کرد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفت، شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 «إِنَّ اللَّهَ لَا یغَیرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند سرنوشت هیچ قوم یا ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آن‌که آن‌ها خود را تغییر دهند.» سوره رعد آیه ۱۱
 مردم شریف و بزرگوار کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی
 
با سلام و احترام
  اینجانب بر اساس احساس مسئولیت، دلسوزی و توانمندی، علاقمند نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی شده و با استعانت از ذات کبریایی و ترغیب برخی از نخبگان و دوستان همفکر، وظیفه خود دانسته در جهت خدمت صادقانه با دو هدف اصلی توسعه کهگیلویه بزرگ و اتحاد و یکپارچگی مردم، داوطلب نمایندگی شما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوم تا بر اساس دانش و مهارت خود، گرهی از مشکلات فراوان این دیار به ویژه بیکاری جوانان را بگشایم. سوابق و عملکرد خوب و شفاف من در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به ویژه خدمات دوران سخت و پرافتخار دفاع مقدس و همسنگری با شهداء، ذوب شدن جسم و جان در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و باور اعتقادی و عملی به ارزش‌های انسانی و اسلامی به ویژه عدالت محوری و دفاع از حقیقت و به‌طور کلی حرکت در جهت اعتلای میهن عزیز، متمدن و تاریخ ساز ایران اسلامی، چراغ راهی بود تا بتوانم به آسانی از مسیر شورای محترم نگهبان عبور نمایم اما با کمال تاسف به واسطه گزارشات واهی گروهی از خدا بی خبر و تنگ نظریهای موجود به بهانه فعالیت‌های مستمر سیاسی در جریان ریشه دار اصلاحات رد صلاحیت شده‌ام و اعتراضات ره بجایی نبرده چرا که همواره به راه طی شده و اندیشه‌ام مفتخر بوده و اکنون هیچ دلیل منطقی بر رد صلاحیت خود نمی‌بینم.
از گناه کوته نظران به خدا پناه برده و اعتبار و تاییدی ام را نزد پروردگار و سایر مردم منصف، مصلح و قدرشناس جستجو می‌کنم، حال که با قضاوت ناعادلانه فرصت خدمت در این عرصه را از من و سایر خدمتگزاران واقعی در کشور گرفته‌اند باید بدانند که عامل اصلی وجود عقب ماندگی و نابسامانی در کشور خلاء نیروی انسانی قابل در جایگاه واقعی خویش بوده و در این زمینه مسئولیت دارند. البته که من هم بر اساس وظیفه شغلی خود در سنگر دیگری به خدمت ادامه داده و از لطف و محبت مردم بزرگ منش کهگیلویه بزرگ در ایام انتخابات سپاسگزارم.
اکنون که در کارزار انتخابات این دیار به واسطه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان نیک اندیش برای این طیف مهم در شش شهرستان و منطقه بن بست سیاسی به وجود آمده است از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ انتظار می‌رود ضمن مشارکت فعال در انتخابات، پایداری در اندیشه و استواری در راه را وجهه همت خویش قرار داده و با نگاهی استانی به کاندیدای های جریان اصلاحات در بویراحمد و گچساران رای داده و در این راستا فرزندان فرهیخته و شایسته دیارمان محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون را همراهی نمایند.
 
محمد جلیل فر
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
 ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
 
نام شما

آدرس ايميل شما

معامله قرن
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی دقت کنند در انتخابشان در دو دور گذشته واقعا انتخابشان بجا بود.تاجگردون شد ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس. اما این دور احتمالا آقای حاج بابایی از جریان ولایی ریاست را بدست بگیرد. چون مجلس اساسا به دست اصولگرا و ولایی ها می رسد. پس انتخاب تاجگردون دیگر جواب نمی دهد .8 سال برای مردم خودت کشتی . دیگه بسه
م.م
Iran, Islamic Republic of
حمایت!!!شما چرا خوشحال میشی نکنه چیزی هم به شما میرسه!!؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1