تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۱۶۰۹۸
محمد رحیم دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر در دانشگاه یاسوج:

کنایه‌های سنگین و انتقادات دهراب‌پور به «سید مسعود حسینی»، «خادمی»، شهردار یاسوج و بعضی مدیران / نمی‌دانند برای چه آمدند و برای چه رفتند

۷۷
۵
کنایه‌های سنگین و انتقادات دهراب‌پور به «سید مسعود حسینی»، «خادمی»، شهردار یاسوج و بعضی مدیران / نمی‌دانند برای چه آمدند و برای چه رفتند
کبنا ؛«محمد رحیم دهراب پور» عضو شورای اسلامی شهر یاسوج امروز (سه شنبه 10 دی ماه 98) در نشست مشترک اعضای شورای شهر با مسئولان دانشگاه یاسوج به سخنرانی پرداخت.
دهراب پور در ابتدای سخنان خود روایتی  را نقل کرد و گفت: خداوند به موسی گفت ای موسی حال که تو را پیغمبر کرده‌ام آیا کسان دیگری نبودند که انها را پیامبر کنم؟ و می‌گوید تو با دیگران یک تفاوت کوچک داری، تو بین مردم و با مردمی، به همین خاطر تو را پیامبر خود کرده‌ام.
دهراب پور به ویژگی‌های یک مدیر خوب اشاره کرده و بیان کرد: اعتقادمان این است که مدیر باید سه ویژگی مهم داشته باشد: تخصص، تعهد، دغدغه.
وی در ادامه به وضعیت مکانی دانشگاه یاسوج پرداخته و گفت:  از ریاست محترم دانشگاه تقدیر می‌کنم و جا دارد از جناب دکتر عسکریان یاد کنیم، قبل از ایشان دانشگاه خانه به دوش بود، یاد آقای بهمن بیگی بخیر، اگر ایشان نبودند ما نبودیم. به دنبال این هستیم که تندیس ایشان و چند نفر دیگر را نصب کنیم، ولی مخالفت شد. اما من بیدی نیستم از این بادها بلرزم.
وی ادامه داد: در عین حال یک آدم سنتی هستم، هر روز استخاره می‌گیرم، امروز استخاره‌ام خوب آمد، و خوب بودنش هم حضور در این مجلس علمی است.
دهراب پور در رابطه با کسب امتیاز و تغییر رتبه دانشگاه یاسوج در میان دانشگاه‌های سرآمد اشاره کرده و افزود: وظیفه خود می دانم که خدمت دکتر عریان تقدیر و تشکر داشته باشم، بخاطر امتیاز بزرگی که دانشگاه در کشور و دنیا کسب کرده است.
این عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: من هر چه بگویم مستند هست و استنادش را می گویم. مقام معظم رهبری در سال 73 به استان تشریف اوردند جمله‌ای فرمودند؛ گفتند مشکل استان شما سیاسی نیست، شبه سیاسی است، اینکه مسائل سیاسی را به مسائل قومی راه داده‌اید. اینکه بگوییم نماینده باید تیرتاجی باشد، باید فلان طایفه و غیره باشد.
وی توضیح داد: به وزیر احمدی نژاد نامه نوشتم دانشگاه کلانتری نیست، سه وجه باید داشته باشد، یک دانشجو، انسانی که باید ساخته شود. استاد، انسانی که باید انسان‌های دیگر را بسازد، سوم کارکنانی که روحیه دانشگاهی باید داشته باشند. خدا را شکر می‌کنیم که این امتیاز بدست آمد، چون بدون رودرواسی فکر می‌کردیم دانشگاه رو به قهقرا است و دیگر دانشگاه، دانشگاه نمی‌شود. چون دیدیم هر کسی روحیه دانشگاهی دارد یا منزوی می‌شود یا باید می‌رفت. و یکبار من نوشتم دانشگاه تبدیل به کلیسا شده.
دهراب پور تشریح کرد: فرموده خداوند این است که مسئولیت امانت است. کارها را به اهل خود بسپارید که متاسفانه در جمهوری اسلامی به این ایات عمل نمی‌شود. این آیه درباره هر مدیری صدق می‌کند. اگر این کار را کردیم به عدالت روی آورده‌ایم و کم کم عدالت ایجاد می‌شود.
دهراب پور تصریح کرد: متاسفانه امروزه ترافیک جلسات مشکل جامعه ما شده است، الان چند جلسه برای شهرداری، شورای شهر، بهزیستی، استانداری دعوت شده‌ایم. اینجا به نمایندگی از شورای شهر خدمت رسیده‌ایم، و جلسه‌ای مقدماتی است برای انجام فعالیت‌های بعدی. متاسفانه فرصت سوزی زیادی شده و الان سال سومی است که شورای شهر فعالیت می‌کند و من حقیقتاً هیچ نمره‌ای به خودم نمی‌دهم. کاری که باید انجام گیرد و به ان پرداخته شود فعالیت‌های فرهنگی است که باید جدی گرفته شود، وقت کم است اما یک روز هم به آن پرداخته شود یک روز است، و دیر نیست.
وی نسبت به وضعیت مدیریتی شهر یاسوج انتقاد کرده و بیان کرد: یاسوج باید به سه مؤلفه برسد؛ یکی آنکه شهری دانشگاهی شود، استعداد خوبی که برای دانشگاهی شدن دارد در شهرهای دیگر نیست، دلیلش هم این است که کلکسیونی از نعمت‌های طبیعت وجود دارد، و اگر این شهر را شهری دانشگاهی کنیم اقتصاد و اشتغال حل خواهد شد. دومین مووضع گردشگری است، هر چیزی را در زمینه گردشگری نگاه کنیم سرآمدان در استان ما هست، اما متاسفانه مدیریت‌های شبه سیاسی که دست چپ و راست خود را بلد نیستند هر کدام سه چهار سال مسئولیت می‌گیرند، و بعد حتی در تهران مسئولیت می‌گیرند، و متاسفانه برخی از این افراد جرم هم دارند. آن‌هایی که در شهر مورد مقبول مردم نبوده‌اند رفته‌اند در وزارت پست گرفته‌اند.
دهراب پور ابراز کرد: لذا این سه مؤلفه مهم است. به دکتر ملک حسینی گفتم اگر دم از این مردم می‌زنید، چه ایرادی داشت بیمارستان شما در صدرای شیراز را اینجا تأسیس می‌کردید، تا همه مردم این استان استفاده کنند.
وی در ادامه سخنانش گفت: بحث سوم ورزش است، استعدادی که استان در ورزش دارد در کشور و دنیا صدا کرد. در رسانه‌های دنیا درباره بازی تیم شهرداری و استقلال یا بازی با تراکتور نوشته شد.
دهراب پور خاطرنشان کرد: دانشگاه باید محور کارها بشود. ما نیاز به دانشگاه داریم، نه دانشگاه به ما. عذر می‌خواهم، بارها گفته‌ام هر جا مدیری پیدا کنیم که کار می‌کند، باید کفش برایش جفت کنیم و دستش را ببوسیم تا برای مردم کار کند. حالا هم می گویم که باید برای دانشگاه کفش جفت کنیم.
دهراب پور بیان کرد: اعتقادم این است که رأس مدیریت شهری استاندار است، آقای معاون عمران است که مشخص نیست چه کاری می‌کند، بعد از این مدیریت شهری با اداره شهرسازی است، که متاسفانه خودشان دارند بخش‌هایی از شهر را از دست مردم خارج می‌کنند. بعد از ان مدیریت شهری وظیفه شورای شهر و شهرداری است.
وی با بیان اینکه «من تبرئه نمی‌کنم، ما شرمنده و محکوم هستیم، حرفی نداریم بزنیم» گفت: اما دست ما جای دیگری بند است، دخالت‌هایی وجود دارد. شورای شهر یکی از  نهادهایی است که باید مردمی اداره شود، ولی متاسفانه دسته‌های دولتی‌ها و افراد متنفذان شهر که دست در کارهای اجرایی، اداره کشور، قضایی دارند. این شهر متاسفانه دست ما نیست، دست اونهاست.
دهراب پور افزود: چه کار کنیم؟ روز اولی که شورا تشکیل شد، گفتم شورا باید با محوریت دانشگاه فعالیت کند، کار خوبی هم شروع کردیم ولی از بیرون وارد شدند و دخالت کردند و همه چیز را از دست ما خارج کردند. مطالب بسیار بجا و سازنده‌ای در این جلسه عنوان شد.
دهراب پور بیان کرد: اگر صلاح بدانید این جلسه را تبدیل به یک همایش با حضور استاندار و دستگاه‌های اجرایی کنیم. چون برخی‌ها یا نمی‌دانند یا نمی‌فهمند. و بعد می گویند مردم نمی‌فهمند، نه! مردم خوب می‌فهمند، ما نمی‌فهمیم.
دهراب پور با انتقاد از سوء مدیریت و سوءاستفاده از رودخانه بشار گفت: صحبت از آب منطقه‌ای شد، آب منطقه‌ای چه کاری می‌کند؟ این رودخانه مظلوم بشار که اداره آب منطقه‌ای باید از آن حفاظت کند که متاسفانه نمی‌کند، الان دیگر کف رودخانه را هم استفاده می‌کنند، گاهی حتی همین دستگاه‌ها برای عده‌ای خاکریزی می‌کنند و بعد مدعی می‌شوند که این زمین زراعی بوده و حکم هم دارند.
دهراب پور گفت: از آقای دوستی یادی می‌کنم، مرد میدان بود، الان بیش از 20 استاندار در کشور داریم، من به بیشترشان نمره منفی می‌دهم، مخصوصاً به استانداران بومی‌اش. که مشخص نیست برای چه امدند و برای چه رفتند. لذا این جاده اختصاصی دانشگاه است و اگر شهرداری خریداری کرده برای دانشگاه خریداری شده است. این حاشیه رودخانه بشار، از کف تا 300 متر حریم رودخانه است، الان زمین زیر دانشگاه حریم رودخانه است.
وی ابراز کرد: در طرح مسکن مهر کار خوبی داشت صورت می‌گرفت، طرح مسکن مهر را می‌خواستیم در زمین‌های زیر تل اجرا کنیم، و زمین دانشگاه را هم از طریق همین طرح مسکن مهر حل کردیم. 23 میلیارد پول زمین مسکن مهر کجا رفت، باید در این شهر هزینه می‌شد و طرح مسکن مهر با این پول اجرا می‌شد. زمین‌های مورد نیاز ادارت با این پول خریداری می‌شد. اما با برداشتن حسینی مظلوم در اداره راه و شهرسازی و آوردن نیروهای استان، چوب حراج به زمین‌ها زدند. اگر زلزله‌ای بیاید، طرح مسکن مهر چه اتفاقی برایش بیفتد.
دهراب پور بیان کرد: لذا ما برای شما کفش جفت می‌کنیم اعتقادمان این است توسعه یعنی تلاش برای تغییر وضع موجود. استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه ثروتمند ولی عقب مانده و فقیر است. چرا فقیر و عقب مانده  است؟ به دلیل سوء مدیریت‌ها. مدیریت مکتبی و برخوردار از این سه ویژگی که عرض کردم هنوز شکل نگرفته است. اگر کسانی پیدا شوند و این تعهد را داشته باشند؛ متاسفانه الان می‌بینید استانداری که عملکرد بهتری داشته کمترین عمر و آنهایی که عملکرد بدی داشتند بیشترین عمر را داشته‌اند. گرفتار این مصیبت‌ها هستیم. اعتقادمان این است که باید از این گرفتاری خارج شویم.
دهراب پور بیان کرد: ما این را درباره خودمان می گوییم، گر گدا کاهل بود، تقصیر صاحبخانه چیست؟ تقصیر از شما نیست، تقصیر از ماست، تقصیر از مردمی است که ما را به عنوان شورا انتخاب می‌کنند و افرادی می ایند چند دور در شورا هستند ولی فلسفه آن را نمی‌دانند. خداوند فرموده است: برای رضایت خدا مسئولیت بپذیرید، نه برای خلاف و دارودسته و قوم و خویش. فلسفه‌اش بر محور خرد جمعی است. اما خرد جمعی در شورا جایی ندارد، هر کسی ساز خود را می زند.
این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: شهروندان ما در بخشی از شهر یاسوج، جاده، آب اشامیدنی، گازف برق، هیچ چیز ندارند، ولی من و دیگران از همه چیز برخورداریم و در جلسات آمارهای دروغ می‌دهیم. وزیران و معاونان و آیت الله‌هایی که به استان می‌آیند و نمی‌گذارند وضعیت مردم را ببینند، فقط در مهمان سراها می‌روند و آخر سر هم با کوله بار عسل و گردو روانه‌شان می‌کنند، این مدیریت نمی‌شود. و بعد هم از هم تعریف می‌کنند و سفارش هم را می‌کنند.
دهراب پور در انتها گفت: انفجار فقط یک جرقه می‌خواهد، درست است انقلاب به یاری خداوند و مردم پیروز شد ولی چرا مردم الان از تبعیض ناراضی هستند. این‌ها از غفلت است. خیلی از مسئولان ما در تهران، در قم، در استان، از مردم خبر ندارند، خیلی از مردم ما دارند جان می‌دهند.
به گزارش کبنا، سید مسعود حسینی و سید موسی خادمی دو استاندار بومی استان کهگیلویه و بویراحمد به شماره می‌رود که حسینی بیش از 3 سال و 2 دو ماه و خادمی حدود 4 سال مدیریت ارشد استان را برعهده داشتند.
خبر: نوروز کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و وجدان بیدار اقای دهراب پور
حرف حساب جواب ندارد! در عین اینکه از نظر سیاسی با شما مخالفم ولی همواره انسان صادقی بوده اید.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دوستان
آقای دوراب پور واقعا اگه خیلی دلسوز هستی همین جایگاهی که الان داری وفقط درحد حرف میزنی به شهردار عزیزت بگو بنر آسفالت بزرگ شهر یاسوج که زدی کجا را آسفالت کردی خدایی کدام کوچه هست که بدون چاله و چوله است اگه واقعا پیدا کردی بیا دلسوز مردم تا خودم جایزه نوبل را بهت بدم شعار نده حرف الکی نزن تا الان چی کردی که این همه حرف میزنی
ترنگ
Iran, Islamic Republic of
بیا یاسوج یه دوری بزن، از خیابان جمهوری و مطهری و معاد و منتظری و زیرتل و امامت ها و جانبازان و شرف اباد و حاجتی ها و دولت اباد و شهرک امام حسین و ... یدوری بزن می بینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم شجاع و صادق
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اول که اگه دکتر ملک حسینی میومد استان‌خودش امثال شما میوفتید دنبالش و هزار حرف و‌حدیث میساختید واسش و نمیزاشتید درست کار کنه نیومد چون ابرو واسش مهم بودفت میمونم یه شهر دیگه برای همه خدمت میکنم دنبال دردسر نمیرم
الان چون برادرت معرفی نشده همه بد شدن ولی تو‌‌خوب
از زمانی که تو شورا حضور داشتی ببین با کدوم یکی از اعضا و شهردارا درگیر نشدی با کدوم یکی از اصولگراهای شاخص یاسوج تا حالا درگیر نشدی
همیشه با همه مشکل داشتی
Iran, Islamic Republic of
ایشا روزی به یکی بیت تیپ دهراپود
Iran, Islamic Republic of
بله دهرابپور چپاولگری نمی کرد و همیشه نمی تونست منافع شخصی خودشو به مردم ترجیه بده پس مسلم که همیشه با اونا سر جنگ داشت
امین
Iran, Islamic Republic of
بله . اقای دهراپ‌پور تنها کاری که بلدی حرف زدنه . فقط کارت قهر کردنه .
تو خودت که این همه مسئول بودی چه گلی به سر شهر یاسوج زدی ؟ ها ؟
خوب بگو چه کردی؟
کارت در جریان اصولگرا هاست .
فقط تفرقه اندازی . دهراب پور برو توبه کن
تنها هنرت اینه که تمام خیابونها و نهادها و اماکن منطقه دولت اباد رو بزاری
میخایی اسم شهر یاسوج رو تغییر بدیم به رهراپ پورها تا راحت بشی و دست از سر این مردم برداری؟
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور حقگو
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کسی هم هست تو ایران که شما باش مشکل نداری ..تا دیروز چرا سکوت کردی بودی .ولی امروز که برادرت را افلاین کردن .به حرف امدی .خدا .هر چه خواهد پیش میاید
امید
Iran, Islamic Republic of
همیشه در حرف زدن قدرتمندبود.
Iran, Islamic Republic of
ادب چیز خوبیه. برادرش نه تنها افلاین نشده که دست تزویر را برای مردم روشن نموده اتفاقا آنلاین آنلاین هست. اشکال امسال دهرابپور اینه که با این اصولگرا نماها نشست داشتند. . که با دهرابپور روشنفکر فرخیانی خرسندیان این برخورد را کردند.
Iran, Islamic Republic of
دهراب.پور
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور شما هم خوب بلدید حرف بزنید. کاش از ضعف مفرط اقای شهردار و ناهماهنگی بین اعضای شوراهم گریزی میزدی.
درود
Iran, Islamic Republic of
درود زیبا و تلخ ، حقیقت استانی که در دستان نالایق بهای گزافی پرداخت . درود بر نفست حاجی
Iran, Islamic Republic of
بهترین فرد جهت نمایندگی این دوره حاج محمدرحیم دهراب پور بودتد و بعد از ایشان بهترین گزینه دکتر کیان دهراب پور
سیروس
Iran, Islamic Republic of
واقعا این استان نیاز به ادم های امثال حاج دهرابپور داره واقایون مثل حسینی که استاندار بودن چه کاری کردن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور مخلص و انقلابی
Iran, Islamic Republic of
حیف حاج دهرابپور که بخواهی با فردی مثل م ح مقایسه اش کنیم
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور سرمایه بزرگی برای این استان بود که بخوبی از ایشان بخاطر حسادتها و کینه ها استفاده نشد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
از آقای حسینی بیشتر از این انتظار نمیره در دوره نمایندگی واقعا استان از همه لحاظ رشد بسیار منفی داشت و در دوره استانداری ایشان استان از محرومیت فارغ شد . آقای حسینی تصمیم به چه ویرانه ای گرفته ای دست از سر این مردم بردار
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم دهراب پور انسانی مخلص و متقی هستند
Iran, Islamic Republic of
با انصاف تر از حاج دهرابپور بین اصولگراها ندیده ام
احمدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کلام قاطع و برنده حاجی ، واقعا امثال حسینی این استان رو نابود کردند
Iran, Islamic Republic of
درود بر اجتماعی ترین سیاستمدار استان حاج محمدرحیم دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور موسس جریان حزب الله در استان بود حالا افراد دیگری میراث خوار شده اند
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور مردی از جنس بلور و صداقت
بسطام
Iran, Islamic Republic of
این بار حسینی با کمک منتظریان در پی استان ، حسینی بگه من حونت بشین ، اگه اثربخش بودی و کاری میتونستی انجام بدی تو زمان خدمتت انجام می دادی
Iran, Islamic Republic of
از پاکدست ترین سیاسیون کشور جناب دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
طرفدار محرومین و مستضعفین حاج محمدرحیم دهراب پور
خسروی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
بنیانگذار جریان اصولگرای اصیل در استان
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم دهراب پور یار غار احمدی نژادی که مستعمره میراث خوران شد
سفلی
Iran, Islamic Republic of
ما سفلیایی ها حاج دهرابپور را به عنوان رهبر حزب جمهوری اسلامی در استان و بنیانگذار حریان اصولگرایی در استان میدانیم.
حجت
Iran, Islamic Republic of
بوی شهید عین الله دهراب پور از حاج محمدرحیم دهراب پور به استشمام میرسد و با رای دادن به دکتر کیان دهراب پور با شهیدان میثاق میبندیم
Iran, Islamic Republic of
برادر دهرابپور په خوت چه ۲۰سال من شودای شهری. جا همین شورای شهره یو هم کردی بقییه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور بزرگ
رضا
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور دور نایابیست که تا هزاران سال حسینی ها و ...نمیتوانند خدشه ای به عظمت ان وارد کننن
Iran, Islamic Republic of
سلام تا یاد دارم دهراب پور واطرافیان دنبال تخریب حسینی بودی وگفتارت وسخنانت نه از سر دلسوزی برای مردم نه برای. دین هروقت حسینی بوده عرض اندام کرده ای وخوب مهره وبازیچه ای برای تخریب اصولگرایان بودی وحسینی بزرگوارانه که حس خوداهانه ندارد واردجدل وبحث نشده
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
کاش قدر حاجی رو بیشتر میدونستیم
درود بر دهراب پور پاک دست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درمور سیدمسعودحسینی چه خوب گفته کسی بود که اصولگراها را نابود کرد باهمکاری سیدقدرت حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور به همه انتقاد میکنی
اما جالبه همیشه خودت در حوزه اثرگذاری مدیریت استان بودی
و مدیر در سایه بودی و خیلی هم خط مدیریتی استان و شهر را میدادی
و جالبتر اینکه هم اکنون هم مسئولیت داری
ولی داری به جلو فرار میکنی
اتفاقا از جمله کسانی که باید پاسخگو باشه خود جنابعالی هستی
اینایی که نام بردی خیلی تاثیر گذارتر از شما بوده و کارآمدتر
Iran, Islamic Republic of
درود برمرد بزرگ
مشعوف
Iran, Islamic Republic of
عزیز چرا هروقت اوضاع وقف مراد شمانیست میزنی زیر میز بازی ،.چیه مگه منافعت باز تامین نشده که صدات در اومده .تا الان چه گلی به سر مردم زدی که دیگرانرو قضاوت میکنی .اول خودتو حسابرسی کن بعد دیگران البته اگر بگذاره .خودت رو اصلاح کن قبل از اینکه دیر بشه
شهرام
Iran, Islamic Republic of
چند سال دیگه تمام رو میشه . ندیدم و نمیبینم
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
کسی است ک ن اصولگراها قبولش دارن و ن اصلاح طلبان.ناز نفس حاج مسعود حسینی.دهرابپور برو با خودت اکبری و اشنا و احمدی کیش بگرد. ک بیای تو جمع حسینی و هدایتخواه و منتظریان و خلقی پور. تا ابد تمام شد بخصوص بعد از حمایت از مقدم
فرزند وطن
Iran, Islamic Republic of
کاش بعد از ۴۰ سال و اندی که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد آقایان اصول گرا و کسانی که در سایه حمایت حاج محمدرحیم دهراب پور به مناصب دولتی راه پیدا کردن دست از خباثت و خیانت بر می داشتند و راه را برای حاج دهراب پور باز می کردند تا با صلابتی که دارند این شهرستان را نجات می داد افسوس که سنگ اندازی برای ایشان همیشه و همه وقت وجود دارد ، چه خوب بود بعد از این همه سال راه را برای امثال دهراب پور باز کنند ، دست بردارید از این همه تنگ نظری ، بویراحمد و دنا این روزها تشنه دهراب پور هست .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
گپ که ایزنه لاریجانی یادم میاد
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم یه عرقی به اصولگرایی داشتند ولی کیان این کاره نیست؛فقط با حرف های با آبروی خودش بازی می کنه،اوفو باالعهدت کجا رفته،مگه میثاق نامه را امضا نکردی؛خداوند زیاد در قرآن پیمان شکنان را ملامت کرده است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شخصیت پاک اصولگرایان استان حاج دهراب پور بزرگ مرد
جواد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شخصیت پاک اصولگرایان استان حاج دهراب پور بزرگ مرد
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
خدایی حاج دهراب پور انسانی شجاع و پاک سرشت هست لطفا با دیگران مقایسه نکنید
حرف تا عمل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دهرابپور عزیز کاش به یک صدم حرفهایی که میزنی اعتقاد داشتی .خداراشکر هم دیگر را خوب میشناسیم
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
ای خدا اقای داراب پور بفرماید توی این چهل سال چه خدمتی به مردم بویر احمد کردی بگو برای زیر ساختها چکار کردی . درتمام این سالها به نحوی در قدرت بودی جکار کردی فقط مدیر همراه با منافعتان در ادارات مشغول می کردید حالا در بیغوله دانشگاه حتما نقشه ای داری تورا به خدا بگذارید مردم با نداری وفقر خود حداقل اسوده باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چهل ساله خودت مسئولی .خدایی غیر از قهر و دعوا چیکار کردیه؟؟؟؟خادمی حداقل براشما و اقوام شما و ساداتی ها عالی بود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما که دارید از ضعیفترین شهردار کشور حمایت میکنید. لطفا به داد شهر و شهرداری برس تا بیشتر از این به فلاکت کشیده نشود
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور مرد عمل است شعار نمیدهد راهش راه عدالت عاری از تزویر وریاست هیچ باکی بدل ندارد مگر از خداوند و اهداف بلند پایه اش توسعه وپیشرفت استان است
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور مرد عمل است شعار نمیدهد راهش راه عدالت و بدور تزویر و ریا است و هیچ ترسی بدل ندارد مگر ترس از خداوند و اهداف بلند پایه اش توسعه وپیشرفت استان است ولی صد افسوس که بعضی از انسانها ی فرو مایه و سست عنصر و منافع طلب در کار ایشان کار شکنی میکنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاریخ بویراحمد حاج دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور پاکدستترین فرد سیاسی استان
رسول
Iran, Islamic Republic of
/ از هم تشخیص نمیده میاد در مورد دیگران اظهار نظر میکنه تو اول تکلیف خودتو با خودت مشخص کن بعد بیا نظر بده
احمد
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی رو امثال تو یکی خراب کردی
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه استفاده هایی که نکردید خودتو و خانوادت
علی محمدیان
Iran, Islamic Republic of
کامنتهایی که بر علیه دهراب پور نوشته شده کلا کار یه نفر تا دونفرن
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب حاج دهراب پور
خدا دونه نمایندگی حقته
Iran, Islamic Republic of
راهت را دکتر کیان باید ادامه دهد جناب حاج دهراب پور شجاع و صادق
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که دیدم حرفش با عملش یکی هست حاج محمدرحیم دهرابپور است
رضا
Iran, Islamic Republic of
بنازم شجاعت آقای دهرابپور را که مسولین سودجو همیشه دنبال تخریبش هستند
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور توی این چهل سال همیشه مسولیو داشتی یک کار مفیدت نام ببر فقط منفی بافی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرابپور سید مسعود حسینی اگه نماینده شد اگه استاندار شد اگه فرماندار و بخشدار شد اگه به معاونت وزارت نیرو رسید حتما لیاقت شایستگیشو داشته که به چنین جاهایی رسیده تو چرا بهش حسودی میکنی و تخریبش می کنی آخه اگه شما استاندار و نماینده نشده ای به دیگران چه ربطی داره تو خودت چه گلی به سر این استان زده ای که اینچنین دیگران را تخریب می کنی.
بویران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت و انسانیت سید مسعود مرگ بر انسان های حسود و تنگ نظر
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور واقعا حرف دل مردم را گفتی
ای کاش سکان هدایت مجموعه های کارامد دست امثال شما سپرده می شد تا هم با صداقت و زلال با مردم حرف می زدی و هم در اجرا با همین صداقت به مردم خدمت می کردی دوس داریم و متشکریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکترکیان دهراب پور خوشنام وخوشفکر، انسانی شایسته ودرستکار،پرچمدارراه شهدای انقلاب
محمد
Iran, Islamic Republic of
من سالها حاج دهرابپور را می شناسم مومن متقی و شجاع و عدالت محور می باشد
بهروزی
Italy
زنده و مانا باشید کاش همه مثل شما فکر می کردند و دلسوز این سرزمین غنی بودند
آرش
Iran, Islamic Republic of
برادر دهراب پور از روی هم طایفه ای خدمت شما عرض کنم همه مردم این حرف ها را می دانند و زیاد هم می دانند شاید شما تازه از خواب گران بیدار شده ای !چرا که جنابعالی چهل سال از انقلاب گذشت و شما هم مسول بودی و مسولیت داشتی چند دوره شورای شهر بودی ؟ فکر کرده ای تاکنون و یا داخل شهر یاسوج دور زده ای وضعیت خیابان ها را دیده ای شما که سنتی هستی ودم به این حرف ها چهل سال است زده ای مفهوم سنتی را می دانی ؟ شما همون فردی هستی که شب قول دادی برای مدیرت شورا که چگونه باشد.ر بنده قریب به سی سال که جنابعالی را می شنام تاکنون، هیچ عملی از تو ندیده ام بجز تفرقه بین نیروهای انقلاب هیچ هنری از تو ندیده ام .حرف هایی که هم زده ای از روی کینه و غرض بوده.
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه از همه کس و همه چی منتقد
یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم
خودت که همیشه مسئولیت داشتی چکار کردی؟
جنابعالی هر دور بر اساس منافعت با یه گروه هستی یه روز با حاج زارعی یه روز با هدایتخواه یه روزم با هیچکدوم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1