تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۱۴۳۷۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس؛

فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس چه ویژگی‌هایی دارند؟

۰
فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس چه ویژگی‌هایی دارند؟
کبنا ؛عبدالرضا قاسم پور افزود: مصوبه تشکیل هفت شهرستان جدید در استان فارس از سوی وزارت کشور به استانداری فارس ابلاغ‌شده و در حال حاضر در حال فراهم‌سازی شرایط برای اجرایی شدن این مصوبه هستیم.
وی ادامه داد: رویکرد استانداری فارس در انتصاب فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌های جدید، استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان، برخورداری افراد از سلامت کاری، توانمندی افراد و همراه بودن آنان باسیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.
معاون استاندار فارس گفت: سرپرستان هفت فرمانداری شهرستان‌های بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، بختگان و کوه چنار پس از انتصاب موظف خواهند بود تا پیگیر استقرار بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و حل مسائل و مشکلات مردم باشند.
قاسم پور افزود: در تشکیل شهرستان‌های جدید در استان فارس به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است تا از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده شود.
هیئت دولت دهم مهر ۹۸ با تشکیل هفت شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد که این مصوبه دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.
بر اساس تصمیم هیئت دولت، بخش‌های زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، آباده‌طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند. نام پنج شهرستان جدید همنام بخش قبلی است و در این میان، نام آباده‌طشک به «بختگان» و چنارشاهیجان به «کوه‌چنار» تغییر یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1