تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۳۷۹۶
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

غارت بستر رودخانه‌های چاروسا توسط کارخانه‌داران / آقای استاندار مسئولانی که خودشان را به خواب زده‌اند، بیدار کنید

۰
غارت بستر رودخانه‌های چاروسا توسط کارخانه‌داران
کبنا ؛دست درازی به رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر مرسوم شده بود که با درایت شرکت آب منطقه‌ای و اقدام به موقع دستگاه قضا جلوی این سودجویان گرفته شد. اما هنوز در بعضی از نقاط استان عده‌ای به دنبال این هستند که برای نفع بیشتر به اراضی ملی دست درازی کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز (جمعه 19 مهر ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برداشت بی‌رویه از رودخانه‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مراحل قیامت حساب و رسیدگی به اعمال انسان‌ها است و هر کس هم وزن ذره‌ای کار خیر انجام دهد آن را می‌بیند و هرکسی هم وزن ذره‌ای کار بد کرده آن را می‌بیند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند سپاه نباید دچار محافظه کاری شود و در تحلیل این قسمت از بیانات رهبر معظم انقلاب گفتند سپاه نباید به آنچه است اکتفاء نماید محافظه کاری قتلگاه و آفت انقلابی‌گری است نداشتن همت و بلند پروازی در همه زمینه‌های فکر و فرهنگ قتلگاه انقلاب است و محافظه کار طرفدار وضع موجود از تغییر و تحول می‌ترسد.
وی افزود: کسانی که از گذشته خود پشیمان و از پافشاری بر اصول و آرمان‌ها خجالت می‌کشند در بیان مواضع انقلابی لکنت زبان دارند و می گویند مبادا حرفی بزنید که در دنیا دشمن تراشی کنید محافظه کار هستند حقیقت این است تنهایی علی (ع) و اهل بیت و حادثه عاشورا نتیجه محافظه کاری خواص است.
صلواتی تصریح کرد: مقابل روحیه محافظه کاری، انقلابی‌گری است هر جا دیدیم آرمانها و ارزشها که حاصل زحمات انبیا و اولیاء الهی و حاصل خون شهدا است مورد خدشه و هجوم است ساکت ننشینیم و اگر سکوت کنیم محافظه کاری است و بلای جان بسیاری از نهادهای فرهنگی در استان همین روحیه محافظه کاری است.
امام جمعه قلعه رئیسی به موضوع برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه‌های چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه چاروسا خسارت‌های جبران ناپذیری به چاروسا وارد می‌کند و مشکلات زیست محیطی جبران ناپذیری ایجاد می‌کنند کارخانه‌های شن و ماسه بستر رودخانه‌ها را آماج تاخت و تاز خود قرار دادند و هر کس متولی این کار است هر چه سریع‌تر این واحدهای شن و ماسه از بستر رودخانه باید جمع شوند و این کارخانه‌ها شن و ماسه عوامل تولید گرد و غبار در چاروسا هستند و بای سلامتی مردم مضر هستند و برداشت غیراصولی و بی رویه تماشای رودخانه چاروسا از مردم گرفت و کشاورزی مردم را مختل کرد است.
وی به گرانی شن و ماسه در منطقه هم اشاره و بیان کرد: بعضی مسئوولان خواب هستند و یا خود را به خواب زدند که وضعیت این گونه مشکلات را مشاهده نمی‌کنند و امیدواریم استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد این نوع مسئوولان را بیدار کند و امیدواریم با توجه به رایزینی که با فرماندار محترم داشتم این مشکل را برطرف کنند.
صلواتی به پشت صحنه آشوب‌های اخیر عراق اشاره و یادآور شد: نهم مهرماه اولین جرقه این حرکت از میدان‌های عراق شروع و با حضور صدها نفر از مردم این شهر و کسانی که با اتوبوس از برخی شهرها سنی نشین آمده بودند در اعتراض به کمبودها اقتصادی آغاز شه و به شهرهای شیعه نشین نجف، کربلا و کوت را هم در برگرفت و این اعتراضات با استقبال شبکه‌های رسانه‌های غربی قرار گرفت اما اربعین سیدالشهداء به یاری ملت عراق آمد و این فتنه را ناکام گذاشت.
امام جمعه قلعه رئیسی به حمله و هجمه به شورای نگهبان اشاره و بیان کرد: مسئوولان بیانات و سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نسبت به شورای نگهبان الگوی خودشان قرار دهند شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است و حفظ و اقتدار و عظمت شورای نگهبان بر همگام بالاخص مسئوولان لازم است و هجمه‌ها به شورای نگهبان فرافکنی و توجیه ناکارآمدی و ترس از رد صلاحیت است که این ناجوانمردانه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1