تاریخ انتشار
جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۲۱۸
امام جمعه موقت یاسوج:

دستگاه قضایی را مقابل مفاسد تنها نگذاریم

۰
دستگاه قضایی را مقابل مفاسد تنها نگذاریم
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک ظهر امروز (جمعه 5 مهر ماه 98)  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: آن امام لقب شکافنده علوم را داشتند و در زمان آن حضرت انفجار علم و دانش را در جهان اسلام داشتیم و شاگردان زیادی تربیت کردند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته اشاره کرد و با تبریک هفته دفاع مقدس به پنجم مهرماه سالروز شکست حصر ابادان در عملیات ثامن‌الائمه اشار کرد و گفت: این عملیات یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود که سرنوشت جنگ را تغییر داد.
حکمتی‌نیک در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند با همه کشورهای جهان به جز امریکا و رژیم صهیونیستی باید تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم و این هم به دلیل عهد شکنی و ظلم و ستمی است که این دو روا می‌دارند.
وی افزود: متاسفانه اروپایی‌ها هم دنباله‌رو امریکا هستند و در جریان حمله پهپادها به تاسیسات نفتی عربستان آن‌ها هم همصدا با ادعاهای کذب امریکایی‌ها شدند.
امام جمعه موقت یاسوج به برخی از اقدامات اروپایی ها هم راستا با آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: اروپایی‌ها به هیچ یکی از تعهدات برجامی خود عمل نکردند و علاوه بر این خروج آمریکا از برجام را هم جبران نکردند.
وی به فرازی دیگر از بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری معظم به درستی آینده کشور را متعلق به جوانان می‌بینند و معتقدند در همه موفقیت‌ها از جمله دفاع مقدس و سازندگی کشور و در  مسئله هسته‌ای و موشکی هر چه پیشرفت داشته‌ایم به دلیل بها دادن به جوانان بوده است و باید به جوانان برای پذیرفتن مدیریت‌های کشور بها داده شود.
حکمتی‌نیک در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به موضوع فساد که مورد تاکید رهبری است اشاره کرد و گفت: به نظر رهبری پیشگیری از فساد از مبارزه با آن مهم‌تر است و همه مسؤولان و قوای دیگر برای جلوگیری از فساد باید قوه قضاییه را کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1