تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۷
در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد استخدام دولت نیستند و حقوق دولتی دریافت نمی‌کنند

۶
۰
ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد استخدام دولت نیستند و حقوق دولتی دریافت نمی‌کنند
کبنا ؛حجت‌الاسلام صفدر پناهی مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به چهل سال برپایی آیین سیاسی عبادی نماز جمعه در کشور و استان گفت: هیچ کدام از ائمه جمعه استان استخدام دولت نیستند و حقوق دولتی دریافت نمی‌کنند.
مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارکنان نماز جمعه استان هم بدون حقوق و مزایا، ادعا و چشم‌داشتی در حال خدمات‌رسانی هستند و بستر را برای اقامه نماز جمعه فراهم می‌کنند هدف آنها فقط کار در راه خدا است.
وی با بیان اینکه مردم تصور نکنند ائمه جمعه و اعضای ستادهای نماز جمعه حقوق و‌ مزایایی دارند، گفت: مصلی‌های استان در مقایسه با دیگر استان‌ها وضعیت خوب و مطلوبی دارند، استانداران اسبق برای ساخت مصلی‌ها تلاش کردند و‌ سازمان برنامه بودجه استان هم اعتبارات لازم را اختصاص داده است.
این مسوول بیان کرد: بر اساس سیاست‌ها و رویکردهای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نهضت جوان‌گرایی ائمه جمعه شروع شده که این کار از سال ۹۰ در استان آغاز شد اما در کنار ائمه جمعه جوان از تجربه ائمه جمعه پیشکسوت استفاده می‌شود که قدردان تلاش و خدمات آنها هستیم.
پناهی تصریح کرد: ائمه جمعه جوان، افراد با نشاط و پای کاری هستند که از آنها حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه قرار شد در آیین‌های نماز جمعه میزهای خدمت راه‌اندازی و خدمت درمانی به نمازگزاران ارائه شود.
به مناسبت چهل سالگی نماز جمعه نمایشگاه دستاوردها و عملکرد چهل سال نماز جمعه شهرهای استان برپا و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
همچنین در نماز جمعه امروز از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه یاسوج تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر حقوق نمی گیرند این خانه های چند طبقه وزندگی را از کجا بدست آوردند. کاش حقوق پنجاه میلیونی می گرفتید. ای کاش این زندگی صد ساله این دنیا را اینقدر غبار آلود نمی کردیم ای کاش یک هفته اسلام ناب محمدی بر این جامعه حاکم میشد ای کاش یک روز ما هرانچه هستیم میشدیم ای کاش یک روز پرده ها کنار میرفت ای کاش یک هفته پست ها را از پست داران می گرفتند ای کاش اصلا ریا نبود ای کاش ادم میشدیم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا دست از،سر سیاست و بویراحمد بر نمیداری؟ بویراحمد و دنا خودشون بزرگ و خیرخواه کم ندارن که شما از دهدشت اومدی و شدی قیم اون ها. ما را به خیر تو امیدی نیست، لطف کن و شر مرسان
یا بسم الله
Iran, Islamic Republic of
اقای حاج پناهی همینجوری دولت و ملت از هم جدا کردید حالا می گید ما از دولت حقوق نمی گیریم خوب همین کارها باعث شده دو دستگی در ایران بوجود بیاد مگه چند مرکز پرداخت حقوق است . بالاخره در این حکومت حقوق می خورید یا نه چه فرقی دارد چه دولت بپردازد چه ملت خدایی دست از این دو دستگی بردارید بالاخره همه پولها از بانک مرکزی میاد و واریز میشه. دست بردار برادر من به فکر مشکلات مردم باشید دولت و ملت باید دست به دست هم دهند برای رفع مشکلات همین وبس
Iran, Islamic Republic of
اگر حقوق نمی گیرند این خانه هایی که در شهر های مختلف میسازند پولش را از کجا میاورند میگن عالم درپیشگاه خداست در پیشگاه خدا نباید معصیت کرد یا دروغ معصیت نیست
Romania
جایی پول بدست می آورند که قابل بازرسی نیست .ولی همان بودجه ایست که دولت برای نهادهای وابسته شما وحوزه علمیه جدا کرده پس پول ملت دولت از هم جدانیستند .همین بی حساب وکتاب در تقسیم ومصرف در آمدهای ملی باعث شده که این مشکلات بوجود آید .برای دولت کار نمیکنید که از دولت حقوق بگیرید .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
فی سبیل الله کار میکنند؟مگر از خزانه این ملت حقوق نمیگرند ؟ مگر تو بودجه دولت پیش بینی نمیشود ؟یا مستقیما از خرمن نفت برداشت میکنند؟آیا نماز خواندان وعبادت خدا نیاز به دریافت دستمزد مادی دارد ؟ویا دستمزد معنوی؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1