تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۹۴۴۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اشتغال 5940 نفر در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
اشتغال 5940 نفر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛پروانه نیک‌مرام افزود: این میزان تسهیلات به 2 هزار و 172 طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌شده است.
وی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت‌شده در هر شهرستان نسبت به سهمیه در شهرستان‌های باشت، بویراحمد، بهمئی، لنده و گچساران به ترتیب با جذب 83، 79، 78، 78 و 62 درصد سهمیه بیشترین میزان پرداختی‌ها و شهرستان‌های دنا، کهگیلویه و چرام با جذب 53، 38 و 30 درصد سهمیه، کمترین میزان پرداختی‌ها را داشته‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنا بر این شهرستان‌های باشت و چرام به ترتیب بیشترین و کم‌ترین پرداختی تسهیلات روستایی و عشایری به متقاضیان را در استان به خود اختصاص داده‌اند.
نیک‌مرام عنوان کرد: هم‌اینک میزان نسبت تسهیلات پرداخت‌شده روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد به مبلغ اعتبار ابلاغی 65 درصد بوده است.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر در استان، ابراز داشت: از مجموع 2 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر ابلاغی به کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 140 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی و تنها 100 میلیارد ریال پرداخت انجام‌شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر عملکرد هر چه‌بهتر دستگاه‌های حمایتی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، عنوان کرد: یک هزار و 160 میلیارد ریال سهمیه ابلاغی دستگاه‌های حمایتی استان بوده که از این میزان تاکنون 389 میلیارد ریال پرداخت‌شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح کارورزی، ابراز داشت: امسال سهمیه تعداد افراد در طرح کارورزی بیشتر از سال گذشته شده است.
نیک‌مرام عنوان کرد: ازلحاظ مالی، 25 میلیارد ریال با اشتغال یک هزار و 500 نفر به طرح کارورزی در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص‌یافته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشوق‌های بیمه‌ای سهم کارفرمایی امسال پیش‌بینی 3500 نفر به میزان بیش از 48 میلیارد ریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
خانم مدیرکل کدوم کار؟کدوم اشتغال؟
برا حفظ سمتت سر هم میزاری!!!!
آمارهای که همین طوری سر هم میزارین و تحویل ملت میدین!!!!
یک نمونه آماری بدین بگین از این تعداد که گفتین این تعداد نفر تو فلان کارخونه رفتن سر کار!
حاضرم ب شخصه چک کنم تا مشخص بشه!
مردم
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم نیک مرام
باسلام وقت بخیر و قبولی طاعات
خداوکیلی این رقم اشتغال فقط کاغذی است اگر دولت بتواند چنین اشتغالی در این استان عملی کند جوانان در خیابان های ما جمع خواهد شد شما یک روز محبت کنید هم صبح و عصر در شهر بازید کنید تا ببینید چه خبر
دلیل جوانان در خیابان های برابر بیکار است
ببخشید واقعا اشتغال بوجود آورید اشتغال مثل کارخانه سیمان ، فولاد ، آسه و ...... که اشتغال مستقیم باشد نه اشتغال وام کاغذ بازی و ...
خودتان هم اطلاع دارید این وام ها. فقط آشنایان و روابط نمایندگان است باقی ول معطل هستن
موفق و سربلندباشید
آماده مناظره با مستند هستم
Iran, Islamic Republic of
. هر نفر 15000000ملیون تومن وام دادین رفتن چیکار کردن اکثرا هم از اقوام بودن من از خبرنگاران عزیز خواهش میکنم پیگیری کنید ببینید چقد از این اشتغال ادعایی پایدار بودن و بیش از سه سال دوام داشتن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1