تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۴۸۹
در جمع مسوولان و کارکنان دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مزارعی: در مقابل افراد زور مدار کوتاه نیایید / در پرونده‌هایی که افراد ذی نفوذ و صاحب قدرتمند، قلمتان را خشک بگیرید

۳
۰
مزارعی: در مقابل افراد زور مدار کوتاه نیایید / در پرونده‌هایی که افراد ذی نفوذ و صاحب قدرتمند، قلمتان را خشک بگیرید
کبنا ؛دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری استان با کارکنان دادسرا، دادگاه‌های عمومی و انقلاب و کارکنان دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل این دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: ولایت مداری در کلام امام معصوم در ماه شعبان به خوبی ذکر شده است.
وی افزود: ولایت مانند کشتی است که در اقیانوس پرتلاطمی در حال حرکت است هر کسی که سوار بر این کشتی شد اهل نجات است و شخصی که عقب ماند و نتوانست اهل بیت را همراهی کند به دریای هلاکت غرق خواهد شد و هر که جلوتر از این کشتی حرکت کند بیچاره است و کسی که عقب ماند باطل است و هر فردی همراه آن باشد پیروز و اهل نجات است.
مقام ارشد قضایی استان از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان دادگستری در احقاق حق و رسیدگی به تظلمات تشکر نمود و اظهار کرد: چهل سال از انقلاب را به همه‌ی فراز و نشیب‌های آن و تمامی دست اندازی هایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران برایمان ایجاد کردند پشت سر نهادیم.
مردم در حمایت ازاین نظام مانند کوه ایستادگی کردند و باعث شد که نظام محکم و استوار در مسیرش بماند و امروزه دشمنان این نظام تصمیم گرفتند که با جمهوری اسلامی ایران بسازند.
مزارعی در ادامه گفت: امروزه گام دوم انقلاب را باید مدیران و مسئولین، در راه خدمت به مردم که پای ثابت انقلاب هستند، چون سال 1357 بردارند و در ارائه این خدمت کسانی که قلم بدستند گام‌های محکمتر و بهتری بردارند و حرکت و تحول ایجاد کنیم.
رئیس شورای قضایی استان در ادامه ضمن تشکر از حضرت آیت الله آملی لاریجانی رئیس قبلی قوه قضائیه، با اظهار اینکه؛ قوه‌ی قضائیه سرمایه‌ای برای نظام است تصریح کرد: پس از انتصاب حضرت آیت الله رئیسی به ریاست معزز قوه‌ی قضائیه، ایشان نگاهی عمیق به حل مسائل و مشکلات این قوه دارند و با رویکردی جهادی و انقلابی که مشهود است، با حرکت رو به جلو و نگاه انقلابی تمام توان خود را در ارائه خدمت به مردم در دستگاه قضایی بکار بسته‌اند.
وی افزود: مدیران در این قوه باید مدیرانی تحول گرا و انقلابی باشند، با این نگاه انقلابی و عملکرد جهادی در قوه‌ی قضائیه، دشمنان بدنبال این موضوع هستند که مردم را از انقلاب و دستگاه‌های حاکمیتی ناامید نمایند چون به این نتیجه رسیده‌اند که این قوه اهل تساهل و تسامح نیست و با نگاهی انقلابی و حرکتی پرشتاب مشغول خدمتگزاری است.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه این دیدار توصیه‌هایی هم به همکاران نمود و گفت: برخورد انقلابی با مفاسد، خصوصاً مفاسد اقتصادی که مال، جان و حتی ناموس جامعه را هدف گرفته‌اند و مردم را از داشتن شغل و نان خوردن می‌اندازند، نباید قلم قاضی در برخورد با این پدیده بلرزد.
وقتی مردم دیدند قوه‌ی قضائیه در برخورد با جرمی یا موضوعی ورود می‌کند مردم، سپر دستگاه قضایی خواهند شد.
مزارعی افزود: نباید در راستای تکریم مردم با مجرم برخورد نکنیم، نه، این طورنیست؟ بلکه هم برخورد می‌شود و هم حقوق شهروندی متهم را رعایت می‌کنیم.
در مقابل افراد زور مدار کوتاه نیایید همه خواستار برخورد انقلابی با مفاسد هستیم، انقلابی گری به معنای بی عدالتی نیست. برای همه‌ی اقشار جامعه قانون را اجراء کنید.
 وی تصریح کرد: در پرونده‌هایی که افراد ذی نفوذ و صاحب قدرتند، قلمتان را خشک بگیرید.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: در ابتدای شروع گام دوم انقلاب، در ارائه خدمت در وقت و هم برخورد با کسانی که به امنیت مردم، مال، آبرو حقوق بیت المال و مستضعفین تجاوز می‌کنند کوتاه نیاییدو اگر کوتاه بیایید هم به خودتان ظلم کرده‌اید و هم به مردم و در آخرت هم باید در پیشگاه خداوند باید جواب دهید.
لازم به ذکر است مسئولان قضایی و کارکنان به وقت اذان، در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتالب
Iran, Islamic Republic of
همه اش شعار
پ کو اجرای حکم تاج الدینی و گورگانی
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خاج اقای مزارعی ما که هنه امیدواریم ولی جای نکراتی هست.حکم شلاق ها به کحا انجامید و چرا ..حکمش عملی نشد؟چرا از حق و حقوق مردم و بیت النال گذشتن و کوتاهی شد.
حقم را دارن ازم میگیرن
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت حاج آقا مزرابی مردی از جنس مردم و شجاع پیگیر کار مردم. خواهش میکنم پیگیری کنید دفتر شعبه.....بشدت دارن رای های نا عادلانه صادر میکنن لطفا پیگیری کنید خیلی ها دارن در این شعبه حقشون از شون گرفته میشه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1