تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۰۶۷۶۸
در گفتگو با کبنا

دهیار، مشکلات روستای باباکلان را تشریح کرد

۱
۲
دهیار، مشکلات روستای باباکلان را تشریح کرد
کبنا ؛
غلامرضاتاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت اخیرا در پست اینستاگرام خود به جلسه اخیر شورای اسلامی روز جمعه 5بهمن و صحبت مهرناز بهزادی دهیار روستای باباکلان درباره مشکل اینترنت فورجی این روستا اشاره کرده است،لازم به ذکر است مشکلی که برای این روستا در اولویت است و بهزادی در جلسه آن را ذکر کرد اشتغال این روستا بوده است، مسئله ای که نه فقط برای روستای باباکلان، بلکه برای کل شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به مسئله ای کلیشه ای شده است. اما واکنش بهزادی به این پست درخور توجه است.  
مهرناز بهزادی در واکنش به پست اینستاگرامی پیج غلامرضاتاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت گفت: تمام خدماتی که در این 5، 6 ال اخیر انجام شده حق ما بوده و باید زودتر از اینها انجام می شد، ولی خوب به همت آقای تاجگردون در این چند سال اخیر خدمات ارزشمندی از جمله پروژه گازرسانی انجام گرفته، که در دوره های قبل نظر بر این بود برای انجام پروژه گازرسانی اگر باباکلان را به نزدیک گچساران انتقال دهیم به صرفه تر خواهد بود.
کتابخانه و سالن ورزشی و طرح انتقال آب کشاورزی برای اشتغال زایی نیز ظرفیت هایی ایجاد کرد. اما زمانی که آقای تاجگردون برای اولین بار به باباکلان آمد ما درخواست تانکر داشتیم، چون آنقدر فراموش شده بودیم  و خدمات رسانی به ما نشده بود که توقعاتمان در حد تانکر شده بود، در واقع آقای تاجگردون حقوق ما را به ما یادآوری کردند، این خدمات حق مردم فهیم باباکلان بوده و بیشتر از اینها هم حقشان است.
در دوره های قبل ما نماینده ها را بعد از انتخابات دیگر نمی دیدیم، ولی آقای تاجگردون هر 6ماه حداقل یکبار به باباکلان بازدیدی دارند و مشکلات را از نزدیک می بینند. مطمئنا کم و کاستی هنوز هم وجود دارد و هیچ کسی منکر آن نیست و امیدواریم حل شود.
اینترنت فورجی به دلیل فاصله زیاد و مشکل رفت و آمد برای روستا مسئله ای ضروری است. برای کارهای اینترنتی با حجم بالا  مثل مرکز سلامت، دهیاری، دستگاه پوز مغازه دارها بخصوص در ایام عید، کارگزاری بیمه روستایی برای صدور شناسه پرداخت، راه اندازی شعبه بانک که امتیاز آن گرفته شده است اینترنت پرسرعت نیاز است. البته مسئولان پیگیر بوده اند و آقای تاجگردون شخصا چندبار پیگیر شده اند ولی متاسفانه مشکل پهنای باند داریم و انتظار داریم با پیگیری های بیشتر حل شود. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
حضور شما می رسانم که اولا این متن را که شما نوشتید دیکته شده است انسان نباید قضاوت یک طرفه کند درزمان ناینده قبل از اقای حسینی بزرگترین ترین پل وزیر سازی جاده درست کردند زیر سازی وکانال کشی روستاوتکمیل خانه بهداشت ولوله کشی اب داخل روستا وچندین کار های دیگر وحضور شما دهیار ان زمان که اقای کشکولی بود به عنوان دهیار نمونه معرفی شد انسان نباید نمک نشناس باشد نباید پل پشت سر خودراخراب کند همه نمایندگان باید کار کنند وخواهر محترم در ان زمان اقای ایوبی که ترک بود بخشدار بود لذا ما باید همیشه قدر شناس باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1