تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۴۸۵
در شهر دهدشت چه می‌گذرد و کی باید به مردم پاسخ دهد؟

زمین‌های خالی و تلمباری از زباله‌های میکروبی

۴
۰
زمین‌های خالی و تلمباری از زباله‌های میکروبی
کبنا ؛زمین‌های خالی و تلمبار زباله در شهر دهدشت به معضل بزرگی تبدیل شده است، در حالی که همواره در شورای سلامت شهرستان کهگیلویه بر حفظ سلامت و بهداشت محیط جامعه تاکید می‌شود، اما مشاهده می‌شود که عملاً اقدام در راستای برقراری بهداشت محیط شهر نه بعضی از مردم مشارکت چندانی از خود نشان می‌دهند و نه مسوولان عملاً کاری انجام می‌دهند.
در تاریخ دوشنبه 21 خرداد ماه گزارشی  تحت عنوان «جای خالی «ماده 110 قانون شهرداری‌ها» در دهدشت/زمین‌های خالی و انبار زباله»[کلیک کنید] در پایگاه خبری کبنا منتشر شد که شهردار دهدشت عنوان کرده بود مالکان اقدام به حصار کشی نمی‌کنند و شهرداری نیز بودجه‌ای ندارد که خود حصار کشی کند!
به گزارش کبنا از دهدشت، موضوع حصارکشی زمین‌های خالی شهر که در هر نقطه‌ای از شهر وجود دارند و محل انبار زباله شده‌اند از مصوبات اخیر شورای سلامت کهگیلویه بود که فرماندار کهگیلویه در آخرین نشست شورای سلامت کهگیلویه (تاریخ 19 دی ماه) شهرداری را موظف به شناسایی مالکین زمین‌ها جهت حصار کشی کرد.
در خصوص بررسی عملی شدن یا نشدن این مصوبه گفت‌وگویی با شهردار دهدشت انجام گرفته که در ادامه آن را می‌خوانید.
اسفندیار برخه شهردار دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مصوبات شورای سلامت شهرستان در این خصوص است و فرماندار کهگیلویه شهرداری را موظف به شناسایی مالکان املاکی که بدون ساخت و ساز رها شده‌اند و محل انباشت زباله هستند اقدام و آن‌ها را موظف به حصار کشی کند.
اسفندیار برخه عنوان کرد: شهرداری تاکنون چندین بار اقدام به شناسایی مالکین این زمین‌های رها شده کرده که مالکین موظف هستند نسبت به حصار کشی اقدام کنند در غیر این صورت برای این املاک پرونده سازی کرده و تحت عنوان املاک مشکل‌دار به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده می‌شود.
برخه گفت: برخی زمین‌ها به دلیل موقعیت خاص خود، هم سلامتی و امنیت مردم را به خطر می‌اندازد و هم باعث نازیبایی چهره شهر شده است، اگر مالک اطلاع یابد و اقدامی به محصور نمودن زمین خالی خود نکند شهرداری آن‌ها را حصارکشی و 15 درصد  قیمت زمین را تصاحب می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
تشکر از سایت کبنا بابت پیگیری واقعا زمین های وسط شهر شده محل انباشت زباله مخصوصا زمین کارخانه یخ قدیم و روبرو ان
Romania
حرف تا عمل
Iran, Islamic Republic of
واقعا زمین های خالی در دهدشت یکی از بزرگترین معضلات این شهر بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
حرف تا عمل
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1