تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۴۲۸۲
با ارسال متنی

بیانیه اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان

۰
بیانیه اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان
کبنا ؛
اتاق اصناف شهرستان گچساران با صدور بیانیه ای، مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان را برای حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان دعوت کرد.
متن این بیانیه به این شرخ است:
 
"بسم الله الرحمن الرحیم "
سلام بر قطب عالم امکان ، مهدی صاحب الزمان (عج) که سایه لطف و عنایتش دنیا را به سوی عدالتی جهان شمول ، هدایت می نماید . سلام بر روان پاک روح خدا ، مردی از تبار نور که همه سرمایه اش تأسی به نهضت عاشورا وتمام دستمایه اش، عشق ملت انقلابی ایران به ولایت و جانبازی در راه اسلام ناب محمدی (ص) بود .
سلام بر رهبر فرزانه و بصیرت بخش زمانه ، ولی فقیهی، که حاکمیت ، این امانت الهی را همواره در خدمت آرمانهای خدایی و ارزشهای والای انقلابی حفظ و حراست نموده است .
و سلام بر مردان خدایی، آنانی که به قیمت جانشان ، بیداری را به ما هدیه دادند و با اطاعت محض از رهبر و مولایشان آزادی را برای ما به ارمغان آوردند ، ما را به وادی استقلال رساندند و جمهوری اسلامی را ارزانی یمان داشتند .
و سلام بر امتی که با حمایت جانانه از ولایت فقیه به پاسداری از این دست آوردها پرداخته ، مجاهدت و ایثارها نمودند و تبلور جهاد آنها، در حماسه ی حضوری دیگر ، در روزی که به حق ، روز خداست ، با شور و شعور جلوه گر است.
یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون" مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.
اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، جامعه بزرگ و انقلابی بازار گچساران  ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجو و دانش آموزپیرو خط امام، اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را از تدابیر دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمن ابراز می‌دارند.
 
اتاق اصناف شهرستان گچساران از مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران دعوت می‌کند تا با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی سیزده آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.
 
اتاق اصناف شهرستان گچساران
97/8/12
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1