تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۷۲۶
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

توضیحات تاجگردون در باره منطقه‌ ویژه اقتصادی گچساران

۱۰
۰
توضیحات تاجگردون در باره منطقه‌ ویژه اقتصادی گچساران
کبنا ؛لایحه یک‌ فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت که در نهایت با کلیات آن موافقت شد.
کلیات این لایحه که پیش از این در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود به رای گذاشته شد که نمایندگان با 127 رای موافق، 51 رای مخالف و 10 رای ممتنع درچهارشنبه هفته گذشته با آن موافقت کردند.
غلامرضا تاجگردون در این باره با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران گره گشای معضل بیکاری در منطقه است، اظهار کرد: مناطق ویژه اقتصادی از عوامل مهم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح نقش مهمی در پاسخگویی به انتظارات سرمایه گذاران دارد ،گفت: در زمینه های مختلف از جمله صنعتی و اقتصادی در این منطقه سرمایه گذاری خواهد شد.
تاجگردون ابراز کرد: در منطقه ویژه اقتصادی گچساران علاوه بر کاهش هزینه های اجرای طرح های اقتصادی می توان زیرساخت های مورد نیاز را نیز به نحو مطلوب تری تامین کرد.
وی گفت: شهرستان گچساران در بخش های مختلف دارای پتانسیلها و ظرفیتهای فراوانی است که استفاده از این ظرفیتها اشتغال و توسعه شهرستان را به دنبال دارد.
تاجگردون بیان کرد: بخشودگی های مالیاتی، عوارض گمرکی و معافیت از مقررات ویژه صادرات و واردات با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مزایای طرح منطقه ویژه اقتصادی درگچساران است.
وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی گچساران دارای آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی متعددی است که از مهمترین آنها می توان به ایجاد اشتغال پایدار و افزایش میزان رفاه عمومی در این شهرستان اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احيا
Iran, Islamic Republic of
كل شهرهاي ايران داراي منطقه ويژه شدند 98 تا دبروز تصويب شد 30 تا هم قبلا بوده حالا ابن همه سرمايه گذار كجا پيدا مبشه دلتون خوشه
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
بادرودوخسته نباشیدانشاالله درکناردیگرپروژه ها اجراوبه فعالیت بپردازند
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، کدوم سرمایه گذار و سرمایه گذاری ؟؟
كارگر
Iran, Islamic Republic of
به خدا سرپرست اداره كار گچساران هر چه زودتر بايد عوض شود چون به نفع همه مردم شهرستان گچساران اعم از لر و ترك است
Iran, Islamic Republic of
شهرک صنعتی خان احمد معضل بیکاری داخل کرد حالا نوبت منطقه آزاد شعار توخالیه اگرهم بودجه ای اومد مخصوص ...
Iran, Islamic Republic of
این. از سر مردم بر نمی داره اون از وضع بافت فرسوده که پدر مردم رو در آورده اینم از طرح خیابان بلادیان که کسبه رو آسی کرده ول کن ملت رو تو اگه بفکر مردم بودی جلسه سوال از روحانی تشریف میبردی مجلس .ی روی پیشانی ملت گچساران باقی نباشه
United Arab Emirates
یاسوج هم هست یانه
نماینده بویر احمد توی جلسه بود بانه
درود دکتر
سیف اله افراز
Iran, Islamic Republic of
آوردن سرمایه در شهرستان به هرنیتی که باشه کمک به اشتغالزایی میکنداز طرفی زیر ساختهای اقتصادی را بجلو هدایت میکند اگه در کوتاه مدت کارساز نباسد در دراز مدت چشم اندازه های اقتصادی را نوید میدهد
سولماز
Iran, Islamic Republic of
اگر محدوده جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی گچساران شامل سواحل خلیج فارس (بندر دیلم و بندر گناوه) باشه به نفع تولید کنندگان اینده این منطقه خواهد بود برای صادرات محصولاتشون .
اما وظیفه مهم دولت حمایت از صنایع موجود در مناطق ویژه اقتصادی در مقابل واردات است. گاه مشاهده میشه عدم‌ حمایت دولت از صنعتگران منطقه ویژه و اجازه ورود بی‌رویه و قاچاق برخی محصولات موجب تعطیلی کارخانجات در این مناطق می‌شود.
صنعتگر
United Kingdom
آقای تاجگردون طی چند سال اخیر یکبار به شهرک صنعتی گچساران سرکشی نکرده است، صنعتگران گچساران مشکلات زیادی دارند، شهرک صنعتی مشکل آب دارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1