تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۰۲۵۰۳
سردار کارگر:

کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس

۰
کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس
کبنا ؛به گزارش کبنا، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و پاسداشت هفته دولت، اظهار داشت: این شهیدان والامقام از سرمایه‌های انقلاب و الگوهای مدیریت جهادی هستند.
وی بیان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در راستای آرمان‌های شهدا خدمتگزاران خوبی برای نظام باشیم.
احمدی با اشاره به اهمیت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، گفت: این موضوع را با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کنیم و در مسیر بسط و توسعه فرهنگ شهدا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این استان بیش‌ترین آثار ماندگار دوران دفاع مقدس را به نسبت جمعیت دارد، عنوان کرد: مردم این استان حضور وصف ناپذیری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند و تقدیم ۱۸۰۰ شهید به نظام و انقلاب گواه عینی از این حضور است.
وی ابراز کرد: تعجب برانگیز و تاسف آور است که این استان علی‌رغم غنای فرهنگی و وجود آثار مکتوب مرتبط با دوران جنگ هنوز فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.
احمدی باغ با بیان اینکه این استان دارای داشته‌ها و گفته‌های بسیاری از زمان جنگ است و باید جزو ۵ استان اول کشور بود که از مرکز فرهنگی برخوردار باشد.
وی اظهار داشت: باتوجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی در استان می‌توان بحث گردشگری در حوزه یادمان دفاع مقدس را نیز توسعه داد.
احمدی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد گفته‌های بسیاری در عرصه ایثار و دفاع مقدس دارد و علی‌رغم نداشتن بنیه اقتصادی استان در مسیر گسترش فرهنگ ایثار آنچه از توانمان برمی‌آید را انجام می‌دهیم.
سردار بهمن کارگر نیز در این دیدار تاکید کرد: دولت تاکنون در حمایت از برنامه‌های دفاع مقدس رویکرد حمایتی داشته است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه زمینی به مساحت ۱,۳ هکتار برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان اختصاص یافته است، عنوان کرد: می‌طلبد تلاش‌های لازم انجام شود تا این پروژه در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح این پروژه تصویب شده است و ما نیز در بنیاد حفظ آثار برای اجرایی شدن این پروژه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهیم و ردیف اعتباری آن را پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1