تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۲۵۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد

زارعی: پتروشیمی بویراحمد هیچ نفعی برای من ندارد / نمی‌خواهم کلید انتخابات را من بزنم / به رقیبانم بی‌احترامی نمی‌کنم

۳
۰
زارعی: پتروشیمی بویراحمد هیچ نفعی برای من ندارد / نمی‌خواهم کلید انتخابات را من بزنم / به رقیبانم بی‌احترامی نمی‌کنم
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان این که ساخت پتروشیمی برای من هیچ نفعی ندارد گفت: همه دغدغه من اشتغال‌زایی و رفع مشکلات مردم در دشت سقاوه بود که نباید جلوی آن سنگ اندازی کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی به شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد.
غلام‌محمد زارعی، عصر امروز(چهارشنبه 23 مردادماه 97) در جمع خبرنگاران که به همت دفتر ارتباطات مردمی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد توانمند بودن که باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به موضوع اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور و منابع و تحریم‌ها برنامه توسعه استان قابل قبول است.
زارعی گفت: شهرستان‌های بویراحمد و دنا در سال ۹۷ از ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ملی و استانی برخوردار می‌شود هر چند در سال‌های اخیر کاهش اعتبارات را شاهد بوده‌ایم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود:  در هر نقطه از این دو شهرستان استان پروژه‌ها فعال هستند که مردم می‌توانند در این خصوص نظر بدهند.
وی گفت: بحث بعدی در حوزه اشتغال سرمایه‌گذاری است هر چند که در گذشته سهم ما  کمتر از یک درصد صنعت کشور بود که اکنون به ۱.۳ درصد از کل صنایع کشور تبدیل شده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: مجلس یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به اشتغال اختصاص داد که سهم استان ما از این یک میلیارد دلار بسیار چشمگیر است.
زارعی گفت: با توجه به رونق صنعت و اجرای کارهای زیربنایی و همچنین از محل اعتبارات یک میلیارد دلاری امیدوار به رفع بخشی از مشکل بیکاری هستیم تا با این ابرچالش مقابله کنیم.
وی به موضوع سؤال از رئیس‌جمهور اشاره داشت و ابراز کرد: حق مسلم نمایندگان سؤال و استیضاح به عنوان ابزار نظارتی است و در این راستا نمایندگانی خواستار سؤال از رئیس‌جمهور بودند که اخیرا به حد نصاب رسید و رئیس‌جمهور یک ماه برای حضور در صحن مجلس و پاسخ به سؤال نمایندگان فرصت دارد.
وی افزود: مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها از جمله این دولت حمایت کرده است که حمایت اخیر ایشان را از دولت به صراحت شنیدیم که امیدواریم دولت با توجه به این حمایت در راه رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کند.
زارعی در بخش دیگری از اظهارات خود در مراسم تکریم خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به ساخت سد خرسان اشاره کرد و گفت: تامین آب بخش مرکزی کشور از این سد واقعیت ندارد و این سد تنها برای تولید برق ساخته شده است البته ما موافق ساخت این سد نیستیم هر چند این سد در پایین دست استان ساخته می‌شود می‌توان استفاده‌های زیادی از این سد کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به توسعه زیرساختها اشاره کرد و گفت: اولین و اساسی ترین زیرساختی که دارای اولویت است راه‌ها و محورهای مواصلاتی است که برای مثال در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان برای جاده یاسوج اصفهان پیش‌بینی کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۲۰ کیلومتر از مسیر را چهار خطه کرده‌ایم و تا پایان سال ۷ کیلومتر آن عملیاتی می‌شود.
وی از اقدام در سایر جاده‌های این دو شهرستان خبر داد و گفت: امسال عملیات روشنایی از یاسوج تا تنگاری را تامین اعتبار کرده‌ایم که اعتبار آن ۲.۵ میلیارد تومان است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس وشرای اسلامی عنوان کرد: فرودگاه یاسوج ۱۰ درصد اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد و عملیات تطویل باند نیز در حال انجام است و خوشزختانه ذهنیت منفی بر روی فرودگاه یاسوج در حال از بین رفتن است و تغییر مسیر پرواز نیز در دست اقدام است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا از اعتبارات ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای تکمیل پل ۴ بشار خبر داد و گفت: برای اجرایی کردن پل پنجم بشار هم در حال رایزنی هستیم.
وی بیان کرد: امسال برای شهر یاسوج از محل‌های مختلف ۲۲ میلیارد تومان برای شهرداری و شهر یاسوج پیگیری کرده‌ایم تا مشکلات از جمله مشکلات حاشیه نشینان را برطرف کنیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی فاز اول تصفیه‌خانه اضطراری شهر یاسوج با تامین ۱۰۰ لیتر آب در ثانیه تا شهریور امسال خبر داد.
وی گفت: امسال در شهرستان دنا در زمینه عمرانی ۴۵ میلیارد تومان هزینه می‌کنیم که قبلا این اعتبارات در این شهرستان بسیار ناچیز بود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به سرمایه‌گذاری صنعتی در این دو شهرستان اشاره  و تصریح کرد: ساخت پتروشیمی و مجوزهای آن کار بسیار سخت و زمان بر است که مجوزهای آن گرفته شد و میزان مصرف آب آن هم با ماشین آلات جدید به مقدار بسیار زیادی کاسته شد.
وی با بیان این که ساخت پتروشیمی برای من هیچ نفعی ندارد افزود: همه دغدغه من اشتغال‌زایی و رفع مشکلات مردم در دشت سقاوه بود که نباید جلوی آن سنگ اندازی کرد.
وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی را کاملا خارجی دانست و گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که یک سرمایه گذار خارجی تصوری نادرست از استان داشته باشد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بخش به هماهنگی و عزم و اراده همه از جمله نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: باید از نیروهای توانمند استانی به خوبی حمایت کنیم تا بتوانیم کرسی‌های ملی را در اختیار فرزندان شایسته استان بگذاریم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید انتخابات را نمی‌زنم اظهار کرد: برای خدمت به مردم کار می‌کنم و با رقبای خود با احترام برخورد کردیم و در دوره‌هایی که در مجلس نبودیم مطلبی و اشاره‌ای نسبت به نماینده مستقر که خلاف اخلاق باشد از خود نشان ندادم و همواره با اخلاق رفتار کردیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زارعی طوری گفته انگار قبلا کسی تو مسبر اصفهان کاری نکرده و همه کاره هست و دولت هیچکاره. در حالیکه این پروزه ها ملی هستند.
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
اصل منفعت پتروشیمی بویرااحمد مال جنابعالی و خانواده خاص ب میباشد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زارعی اگر بنا داری احترام بگذاری حداقل به قانون احترام بگذار اگر شد مثل اینه همه را خون شهدا به نظام و ...احترام گذاشتی و بی قانون هایی که سبب شده جامعه ما دراینده از این لحاظ مهار ش سخت بشه دوری بکنیم تو موکل همه هستی ولی هر چی مدیر داشتی و توانستی بگماری مثل مدیر کل پست قبلی ،رئیس سابق دانشگاه یاسوج ،مدیر کل انتقال خون،مدیر کل گردشگری استان،و ...همه اینا از طایفه شماست و چطوری شما از احترام به مردم و حوزه انتخابیت صحبت می کنی فکر نمی کنی خوب بالخره این پست ها تمام میشه اخرت ادم باید جوابگوی اعمالش باشه انشالله در اخرین روز های مسئولیت بتوانی برای مردم بیچاره دنا و بویراحمد جبران بکنی والله سخته سخته ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1