تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۷۴۸
گزارش از یک جلسه ورزشی:

احمدی با تمام توان کنار «علوی» و «ورزش» می‌مانم

۲
۰
احمدی با تمام توان کنار «علوی» و «ورزش» می‌مانم
کبنا ؛
 
 علی محمد احمدی سه شنبه، دوم مرداد ماه در دیدار با قهرمانان بانوان فوتسال لیگ برتر جوانان و کونگ فو استان افزود: امیدوارم در آینده برای کشور در عرصه های بین المللی افتخار خلق کنید.
وی اظهارکرد: ورزش در دنیا تبدیل به صنعت شده است و کشورها به شکل خاص بر روی ورزش سرمایه گذاری می کنند همانطور که کشور روسیه در جام جهانی فوتبال 2018 با میزبانی خوب توانست اقتدار بین المللی خود را تقویت کند و درآمد بالای برای کشورش داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کشوری بر روی ورزش سرمایه گذاری کند می تواند دستاوردهای بزرگی داشته باشد که یکی از این دستاوردها ایجاد نشاط و امید در جامعه است که در کشور دنبال می شود و در استان کهگیلویه و بویراحمد با تدوین برنامه پنج ساله و ترسیم دورنما برای ورزش استان باید تسریع بخشیم و کمک و حمایت کنیم.
احمدی تصریح کرد: این نوید را به ورزشکاران می دهم که با تمام توان در کنار ورزش استان خواهم بود تا با شکوفایی استعداد ورزشکاران برای کشور و استان مدال آوری کنند.
وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان همچنان به کار خود ادامه می دهند و برای ورزش استان تلاش خواهند کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبلیغات دشمن در خصوص تیعیض جنسیتی در کشور بیان کرد: چنین یزی صحت ندارد و در عرصه هنر و ورزش نشان دادیم که زن باید در عرصه باشد اما زنی که ما دنبالش هستیم با اقتدار، وقا، شخصیت و زنی که نمود عظمت ایران زمین باشد، است و در واقع فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی ما را تقویت کند.
احمدی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان اولویت ورزش استان را به ورزش بانوان دهند، عنوان کرد: ورزش را دوست دارم، فوتبال را تماشا می کنم و تیم ملی فوتبال ما در عرصه جام جهانی نشان داد که درصورت سرمایه گذاری می توانیم در مقابل قدرت های بزرگ بایستیم. در جام جهانی یک برد، تساوی و یک برد داشته ایم که شادی و نشاط را در بین مردم به ارمغان آوردند.
وی تاکید کرد: اگر به جوانانمان اتکا کنیم و خودباوری داشته باشیم می توانیم در عرصه بین المللی "ایرانی می تواند" را نشان دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی و سرانه فضاهای ورزش استان را تقویت کنیم، اضافه کرد: تا ثبات در مدیریت نداشته باشیم و حرفه ای به ورزش نگاه نکنیم موفق نخواهیم شد.
افزایش ورزشکاران سازمان یافته استان
همچنین محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ورزشکاران سازمان یافته استان در سال 96 افزایش یافتند بطوریکه از 13 هزار نفر در سال 95 به 19 هزار نفر در سال 96 رسیده اند و از این تعداد 6900نفر را بانوان تشکیل می دهند.
وی افزود: با نگاه موثر دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش روستایی و شهری اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و فضاهای ورزشی ایجاد شده است.
علوی با بیان اینکه هم اکنون 50 خانه ورزشی روستایی در سطح استان داریم، اظهارکرد: در بخش بانوان قامت سنجی و ایجاد فضاها و انجام فعالیتهای مختص بانوان استان در روستاها صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ورزش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثر گذار باشدف ادامه داد: در همین راستا به ورزش همگانی توجه شده است.
علوی تصریح کرد: از تیم هایی که در سطح ملی نماینده خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، حمایت می کنیم.
وی با بیان اینکه امیدواریم این قهرمانی ها در ورزش استان تداوم داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مسابقات جاکارتا قهرمانی داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پایان سال 97 ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش این استان را خواهیم داشت.
یک دست صدا ندارد
همچنین "مهناز آشتیانی"، سرمربی تیم فوتسال جوانان بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: سال 95 ورزش فوتسال استان در حال تعطیل شدن بود که با حمایتها و پشتیبانی مدیرکل ورزش فعالیت مجدد خود را شروع کرد و در سال گذشته 15 بازیکن از تیم استان به تیم ملی دعوت شدند که یک مساله بی سابقه بود.
وی افزود: تیم فوتسال جوانان بانوان استان که با اخلاق ترین و فنی ترین تیم کشور است توانست با حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان با وجود حضور تیم های استانهای برخوردار مقام قهرمانی را در مسابقات کشوری شهر ساری بدست آورد. همچنین مقام اول مسابقات بندرعباس شدیم و اردیبهشت ماه امسال نیز قهرمان مسابقات دسته سوم بوشهر شدیم.
آتشیانی اظهارکرد: یک دست صدا ندارد و حمایتهای مدیرکل به تنهایی کافی نیست بلکه نیاز است تیم فوتسال استان اسپانسر داشته باشد چرا که سه سال بدون شکست را داشته ایم و در صورتی که اسپانسر داشته باشیم فعالیتها و عملکرد ما در آینده بهتر خواهد شد.
همچنین عبدالهی، رئیس هیئت کونگ فو استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 1500 ورزشکار ساماندهی شده در سطح استان داریم و همه هیئت های شهرستانها فعالند.
 تیم فوتسال جوانان بانوان استان در این مسابقات با چهار پیروزی و یک تساوی، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و کسب خانم گل توسط "فهمیه ارزانی" با 20 گل، نشان داد توانایی خلق پیروزی های بزرگ در فوتسال کشور را دارد .
رقابتهای فوتسال لیگ برتر جوانان بانوان کشور از 24 تا 28 تیرماه با حضور 6 تیم در شهر ساری برگزار شد و تیم فوتسال بانوان جوانان استان کهگیلویه بویراحمد با چهار پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی اولین دوره لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور دست یافت.









نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشگار
Iran, Islamic Republic of
معلومه استاندار اصول گرا باید از مدیرکل اصول گرا حمایت بکنه
اگر به جای علوی و قضیه .....یه مدیر اصلاح طلب بود در دم عوضش میکردن
این مردم الکی ساعت ها برای دولت روحانی تلاش کردند که قبول بشه و حالا نتیجه شو هم دقیقا مخالفین دولت در انتخابات می برند
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان به طور کامل تعطیله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1