تاریخ انتشار
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۱۱۱
امام جمعه موقت یاسوج:

با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود / جوانی که 38 هزار سکه را بالا می‌کشد

۱
۰
با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود / جوانی که 38 هزار سکه را بالا می‌کشد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که حرف حق را باید زد اظهار کرد: اگر حتی به ضرر فرد باشد باید حرف حق را بزند تا حقی از افراد و جامعه ضایع نشود.
وی با بیان این که رهبران الهی در تاریخ بیشترین موضع‌گیری را برای حرف حق داشته‌اند تصریح کرد: هم پیامبران و هم ائمه معصومین و هم بزرگان دین و علما از بازگو کردن حرف حق ابایی نداشته‌اند.
امام جمعه موقت یاسوج به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بزرگداشت مرزبان حریم تشیع علامه امینی از عالمان اهل تحقیق در دنیای تشیع را داریم که با کتاب الغدیر به اسلام خدمت کردند و برای گردآوری این کتاب روزانه ۱۸ ساعت کار می‌کرد و امروز منبعی برای حوزه‌های علمیه است.
وی به شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب اشاره کرد و گفت: ایشان از عناصر موثر در پیشبرد اهداف انقلاب بود که در ماه رمضان و با زبان روزه ترور شدند.
این خطیب جمعه موقت به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: کسانی که حقوق بشر را خوب می‌فهمند از جمله امام راحل که می‌فرمایند اصولا این‌ها به بشر و حقوق آن‌ها اعتقادی ندارند و امروز سالروز بمباران شیمیایی سردشت است.
وی به نامه ۱۰۰ نفری به رهبری اشاره کرد که خواستار مذاکره بی قید و شرط هستند، تصریح کرد: هر کسی در دنیا به چهره خبیث آمریکا پی برده است و در سده گذشته شنیع‌ترین اقدامات را داشته‌اند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج از بمباران اتمی ژاپن به عنوان یکی از جنایت‌های بزرگ تاریخ یاد کرد و گفت: همکاری و همراهی آمریکا برای بمباران حلبچه و سردشت هیچ‌گاه از یادمان نمی‌رود و همچنین فاجعه هفتم تیر که در این حوادث دست داشتند.
وی به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها از کدام حقوق بشر دفاع می‌کنند که به فرمانده ناو آمریکایی برای سرنگونی هواپیمای مسافربری مدال می‌دهند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه به جنایت‌های آمریکا و دوستانش اشاره کرد و گفت: جنایت‌هایی که در فلسطین و یمن و افغانستان و سایر بلاد می‌شود با همکاری رژیم‌های وابسته و آمریکا بوده که امروزه دم از حقوق بشر می‌زند.
وی به آوارگان سوری و فلسطینی اشاره کرد و گفت: چندین میلیون نفر را بی‌خانمان کرده‌اند و در همین یمن و بندر الحدیده چه جنایت‌هایی صورت می‌گیرد؟ مگر این مردم مسلمان نیستند؟.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند و برای همین کار به دنبال تجزیه یمن هستند تا به منافع خود برسند.
وی با بیان اینکه ایرانی‌ها بیش از همه جنایات آمریکا را با خون و پوست خود لمس کرده‌اند، افزود: ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد که بیش از همه هزینه داده‌ایم.
حسینی‌صدر به جنایات‌های سیاسی آن‌ها هم اشاره کرد و گفت: آن‌ها سعی دارند در انتخابات کشورهای اسلامی هم دخالت کنند اما مردم بر عکس آن‌ها تصمیم می‌گیرند که نمونه آن را در انتخابات لبنان دیدیم.
وی به مشکلات کشور هم گریزی زد و گفت: این مشکلات و رفع آن‌ها راهکارهایی دارد از جمله این که با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود و چگونه است که در کشور یک جوان، ۳۸ هزار سکه را به کیسه می‌کشد.
حسینی‌صدر از اتحاد به عنوان مهم‌ترین راهکار برای مقابله با مشکلات اقتصادی یاد کرد و گفت: چه ایرادی دارد که از همه کارشناسان و افراد خلاق برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.اران را آمریکا نمیتوانست تجزیه کنه سیاست های غلط تجزیه اش کرد ورفت آنموقع که سیاست غلط خودی وغیر خودی در کشور مطرح شد تجزیه شد آن موقعی که .یک کشور که باید حافظ امنیت کشور باشد در گروها ودسته جات سیاسی ورود کرد تجزیه شد آن موقع که عنان اقتصا. افتاد وهی میگفتند.د تجزیه شد آن موقع که مسولین خودشان را از جنس مردم ندانست وحقوق نجومی گرفتند . آن موقع که نجومی بگیر ان طلبکارانه گفتند ذخیره انقلابند سهمشون از انقلابشون بر میدارند وسهم خواهی کردند ونقش مردم مستضعف در انقلاب کم رنگ شد تجزیه شد ان موقع که. برای آقازاده ها ومفاسد اقتصادی فرمایشی شد ان موقع که در روز عاشورا به خاطر مطامع سیاسی عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی پاره شد وصدا وسیما مداوما پخش میکرد تجزیه شد حاج آقای عزیز فاصله طبقاتی مسولیت های کلان فامیلی ومغزهای فسیل شده صد پستی تهدیدند ود .ی کوتاه مدت که جهت اقناع مسولین وآقازاده تهدیدند وتجزیه کر. تبلیغاتی جناح خاصی شدند ودغدغه ها ومشکلات عمومی مردم را بیان نمی کنند فرزندان مرفهین بی دردی که با رانت پدران مسولشان با دلار های نفتی در آمریکا وانگلیس که دشمنان سرسخت نظام وملت ایرانند تحصیل می کنند وازدواج میکنند وبعنوان متشرع وشهید پرور آمریکایی معرفی میشوند تجزیه کردند خلاصه ملت انقلابی هستند وانقلابی میمانند ولی برخی مسولین تا زمانی انقلابی اند جز جمهوری اسلامیند که پست کلان ومنافعشان تامین شوند خلاصه مردم انقلابی به وصیت نامه الهی سیاسی امامشان عمل می کنند پشتیبان ولایت فقیه ورهبر انقلابیشان بدون هیچ گونه چشم داشتی تا ظهور حضرت قائم ال محمد مهدی موعود مقاوم واستوار میمانند ودر حضور آقا حجه ابن الحسن عسکر با انگشت اشاره فاسدین را به عموم معرفی خواهند کرد ان شاءالله وآمریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند به فرموده امام راحل ورهبر معظم ومعزز انقلاب ان شاءالله تعالی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1