تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۰۹۵۴
به مناسبت هفته قوه قضائیه

آزادی 12 زندانی جرائم غیر عمد در یاسوج

۰
آزادی 12 زندانی جرائم غیر عمد در یاسوج
کبنا ؛در این برنامه که با بازدید مسئولان از بندهای مختلف زندان نیز همراه بود؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان با اظهار اینکه هر یک از شما مددجویان به‌عنوان سرمایه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستید گفت: هیچ‌یک از شما قصد کارهای بد را نداشته و در یک مقطعی مرتکب اشتباه شده‌اید و مجموعه دستگاه قضایی از همهٔ شما در چارچوب قانون حمایت می‌کند و به دنبال آن است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به خاطر آزادی شما عزیزان استفاده کند و به کانون گرم خانواده‌ها برگردید تا با آزادی شما، مشکلات خانواده‌ها کمتر شود.
 
این مقام قضایی بابیان اینکه امروزه امنیت از نان شب برای مردم واجب‌تر است افزود: به کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند هیچ ارفاقی نخواهیم کرد و باکسانی که موجبات سلب امنیت و آرامش جامعه را فراهم نمایند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
 
رئیس‌کل دادگستری استان در پایان گفت: زندانیانی که آزاد می‌شوند باید سفیری در جامعه باشند و نگذارند فردی دچار اشتباه و خلاف شوند که پای آن‌ها به زندان باز شود ما همیشه در خدمت زندانیان هستیم و درخواست‌های آنان را در چارچوب قانون می‌پذیریم و تا حد امکان برای آزادی زندانیان از ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌نماییم.
 
در ادامه غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس سخنان خود را با این جمله آغاز کرد که «آرزو می‌کنم هیچ زندانی در بند نباشد» و سپس هفتهٔ قوهٔ قضائیه را تبریک گفت و آنگاه افزود: این هفته به نام قوهٔ قضائیه است تا ما با یک کلمهٔ زیبا و ارزشمند به نام عدل مواجه شویم که قضاوت می‌کنیم تا عدالت را برقرار نماییم.
 
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در ادامه در سخنانی خطاب به زندانیان گفت: تعارف نمی‌کنم همهٔ مسئولان نظام جمهوری اسلامی و همهٔ کسانی که به‌نوعی مسئول هستند برای زندانیان مقصر هستند و جواب این تقصیرمان را باید روزی بدهیم، کی؟ خدا می‌داند! و باید زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی زندگی و اجتماعی به‌نوعی دربند هستند طوری باشد که هیچ شخصی جرمی مرتکب نشود و انشاء الله بتوانیم باری از روی دوش خانواده‌های زندانیان برداریم و امیدوارم هیچ زندانی و زندان بانی نباشد.
 
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان که دیدار با زندانیان متأثر شده بود اظهار کرد: نمی‌خواهم بگویم خوشحال هستم که زیارتتان کردم، غیرازاینکه توفیقی نصیبم شد که زیارتتان کردم، خوشحالم.
 در پایان این آئین 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مسئولان قضایی، نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری و نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1