تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۳۲
در گفت‌وگویی مطرح شد

واکنش مدیرکل کمیته امداد به هزینه درآمدهای استان در بیرون از کشور

۴
۰
واکنش مدیرکل کمیته امداد به هزینه درآمدهای استان در بیرون از کشور
کبنا ؛فرید محبی افزود: من به مردم نوعدوست، خیر و نیکوکار استان اطمینان می دهم که کمکهای آنان به بهترین وجه ممکن به همان شکلی که نیت آنان است به دست ایتام و نیازمندان می رسد و ریالی انحراف در آن وجود ندارد.
محبی تاکید کرد: دستگاههای نظارتی مختلفی بر تمامی مراحل مالی و اعتباری امداد از جمله اعتبارات دولتی، اختصاصی و کمکهای مردمی امداد نظارت می کند که مستندات آن موجود است.
وی سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، مؤسسه مفید راهبر، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات امداد را از جمله موسسات نظارتی عنوان کرد و گفت: اخبار و تصاویری کذب از سوی ‌رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب جهت تشویش اذهان عمومی با این مضمون که پول افطاری و نذورات مردم فلسطین از محل صندوق صدقات ایرانیان تامین می شود منتشر شده و این امر به هیچ عنوان حقیقت ندارد.
محبی تصریح کرد: ریالی از صدقات و انفاقات مردم ایران در خارج از کشور هزینه نمی شود.
وی افزود: این نهاد شرعا و قانونا اجازه انتقال درآمدها از یک شهر به شهر دیگر را ندارد و درآمدهای مختلف از جمله، صدقات، زکات، کمکهای نقدی و غیر نقدی، کمکهای جشنهای ملی و مناسبتی و سایر مساعدتهای مردمی مربوط به هر اداره و شهر در همان منطقه هزینه می شود.
محبی با بیان اینکه همیشه دشمنان نظام با شگردهای مختلف به دنبال ضربه زدن به مردم، نظام و دستگاههای انقلابی و مردمی وابسته به نظام هستند یاد آور شد: این بار نیز گروههای فرصت طلب به دنبال تحریک احساسات مردم بخصوص ولین عمتان نظام و جامعه خیر و نوع دوست هستند تا با انتشار این تصاویر نسبت به تشویش اذهان عمومی، جو بدبینی به نظام و این نهاد انقلابی را فراهم و بذر بی اعتمادی را بیفشانند.
وی اظهار داشت: دشمنان بدانند این مردم با تمام وجود از جان و مال خود مایه گذاشته و توطئه های شوم آنان را بارها با اعتماد به نظام و مسئولین خنثی کرده اند.
محبی با بیان اینکه علاوه بر کشورهای اسلامی که خود با الگو گیری از این نهاد مقدس دارای شعبات کمیته امداد هستند ودرآمدهایی از طریق خیرین ونیکوکاران خود وصول می کنند، برای نیازمندان خود هزینه می کنند.
وی افزود: کشور های غیر مسلمان نیز در حال استفاده از تجربیات موفق این نهاد برای کمک به نیازمندان خود هستند تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی خود غلبه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قضاوت با شماست
United Kingdom
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس!
افضل
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت سایت وزین کبنا و خبرنگار محبوب قلندری:
لطفا مطلب من را در خصوص برکناری حسام رحمانی منتشر کنید.مطلبی امروز در مورد ایشان خواندم که کماکان در شوک و تعجب مانده‌ام .حسام رحمانی را نیروی تاثیرگذاری معرفی کرده‌اند که بسیار باهوش و تحلیل‌گر است و باعث کسب رای فولادی و سید قدرت شده است براستی با چه تفکر و اندیشه و استدلالی این حرف زده شده است حسام رحمانی قدرت نوشتن یه تحلیل را ندارد و همه این موضوع را می‌دانند او چه خبرنگاری است که هیچ مطلبی از او منتشر نمی‌شود حسام رحمانی حداکثر رایی که بتواند کسب کند ۱۵ عدد رای بیشتر نیست به خدا‌ من عکاشه را بسیار دوست دارم و قدرت تحلیل او بی نظیر است اما حسام رحمانی فقط یک کت شلوار پوش است و نان اسم پدرش را میخورد نه توان تحلیل دارد و نه توان نگارش یک خبر..متعجبم از جریان اصولگرایی که خبرنکاران و نخبگان رسانه‌ای اصولگرایی دارند که سالهاست با مطالب مختلف و تحلیل‌هایشان عرصه را بر تاجگردون تنگ و تنگ‌تر کرده‌اند و شما از هوش رحمانی سخن می‌گویید..مطالب و تحلیل و خبرهای که دوستان سید جواد فدایی، جوزانی. کوروش رضایی و یاسر مرادی در لفافه و مستقیم علیه اصلاح طلبان کار کرده‌اند حتی یک اتمش را حسام رحمانی نداشته و توان این کار را ندارد حالا اگر این نخبه‌های رسانه‌ای بخاطر حسادت‌های همین امثال رحمانی بنوشکه‌ای و رفیق اصلاح طلبان در انزوا مانده‌اند یا داعیه پست و مقام و توجه ندارتد دلیل بر برتری کسی که کمترین سواد رسانه‌ای را دارد نیست
Iran, Islamic Republic of
.. باید اینو بگه ولی میدانیم که از پول . هزینه خود کارمندان. هم میکنند برای ماشینهای اداری(فتوکپی) خرید کاغذ، خودکار و مایحتاج اداری و چاپگر و اتومبیل ها و حتی پرداخت حقوق نیروهای قراردادی. سالهاست که دیگه.
Iran, Islamic Republic of
په قربونت اگر نه همین صندوق هاست در این موعیتی که تمام دستگاهها از پرداخت سی ساعت اضافه کاری عاجزند ودرمنده اند این اضافه کاری های ۱۷۰ ساعتی کمک هزینه های معاش مبلغهای خوب مناسبات کارمندها از کجا میاد مگه شما نه حقوقتان از محل اعتبارات دولتی است چرا اینقدر سطح اضافه کاری بالا تمام کمال پردخت میشه محل پردختش کجابود چرا همه کارمندان دولت دغدغه حقوق واضافه کار دارند الی کمیته امداد چرا سطح رفاه شما کارکنان کمیته امداد از سطح دیگر کارمندان بالاتر است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1