تاریخ انتشار
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۲۴۸
در حاشیه بازدید سرمایه‌گذار خارجی مطرح شد

زارعی: آرزویم در «دشت سقاوه» به ثمر نشست

۱۴
۲
زارعی: آرزویم در «دشت سقاوه» به ثمر نشست
کبنا ؛ روز گذشته فاینانسور ایتالیایی مجتمع بین المللی پتروشیمی دنابویراحمد و نماینده شرکت UOP انگلستان به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار،  شرکت مشاور پتروشیمی بویراحمد، امام جمعه مارگون، فرماندار بویراحمد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی از سایت پتروشیمی دنابویراحمد بازدید کردند.
 
غلام محمد زارعی در این بازدید با بیان اینکه خوشحالم که یکی از آرزوهای قلبی مردم اینجا به ثمر می‌نشیند، اظهار کرد: من همیشه در آرزوهایم بود که این منطقه به دلیل موقعیت خاص، نزدیکی به مبادی ارتباطی و خطوط لوله گاز و دیگر ظرفیت‌ها که می‌توانستند بستر یک توسعه صنعتی را در منطقه فراهم کنند، به یک قطب صنعتی تبدیل شود.
 
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه مجری و سرمایه گذار پروژه و دستگاه‌های استانی به جهت اهمیتی که این پروژه دارد، همدل و هماهنگ بودند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های مثبت و خوبی انجام گرفته شاید کسی باور نمی‌کرد این پروژه بتواند در کمتر از یکسال مجوزهای لازم مانند مجوز خوراک، زیست محیطی و تامین آب را اخذ کند.
 
وی افزود: به دلیل علاقه مندی و عزم و اراده مجری طرح، عملیات فنس کشی و تحویل زمین به سرعت انجام گرفت و پیگیری مستمرسرمایه گذار در مرکز، توافق و تفاهم با فاینانسورها نیز به انجام رسید و امروز هم عملیات غیر رسمی خاکبرداری پروژه شروع شده که مقدمه‌ای است که یک همایش اجرایی رسمی را برای شروع پروژه با حضور مسئولین تراز اول کشور داشته باشیم.
 
زارعی با بیان اینکه با توجه عزم و اراده سرمایه گذار، چشم انداز روشنی پیش روی این پروژه می‌بینم، به برخی اقدامات انجام شده در پتروشیمی دنابویراحمد اشاره کرد و گفت: تاکنون مجوزهای لازم اخذ شده، تامین و تحویل زمین انجام شده، عملیات فنس کشی به اتمام رسیده، عملیات اجرایی ایلراه عشایری آغاز شده و پیشرفت خوبی دارد و تفاهم با فاینانسور نیز به انجام رسیده که همه نوید بخش آینده‌ای خوب برای منطقه و پتروشیمی است.


نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
برای .جالبی راه انداخته اند .
مندنی
Iran, Islamic Republic of
باید هم شاد باشی که زمین مردمان فقیر. وامش بگیر و ول بکن.بیراحمد
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای اقای زارعی !!!!! از اقای باقری تشکر کن .
و لطفا عملکرد خودت را برای مردم تشریح کن بخصوص در مورد ادارات آموزش و پرورش. جهادکشاورزی. برنامه و بودجه . و راه و شهرسازی که مدیرانش مدیر تاجگردونی هستند.
که ادارات مهم استان هستند .
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اهل عمله....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
.ایرانی که عملا ک.. و زارع هم ک.
United States
حیف این طبیعت که نابود شد
Iran, Islamic Republic of
زارعی: آرزویم در «دشت سقاوه» به ثمر نشست
با عرض سلام
بنا به گفته نماینده بویراحمد ، جناب نماینده آیا هیچ به آرزوی مردم این سرزمین یعنی سقاوه فکر کردین که آیا چه آرزویی داشتن ودارند یا فقط به فکر برآورد .ت هستین ، فکر کردین که آرزوهای سبز زندگیشان در دشت سقاوه چه بوده وهست ،اره برای شما قابل هضم نیست که آرزوی مردمی که تمام بدبختی های این سرزمین کشیدن هیچ وقت به آرزوی خودت قابل قیاص نیست چون تنها فقط به فکر رسیدن به آرزوی خودتون هستید .
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده ی دوتا آدم خارجی برداشتی آوردی اینجا که بگی آرزوت بر آورده شده ودوتا عکس سلفی باهاشون بگیری بگید که آرزوت اوووکی شد
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی . و اطرافیانتون خوشحالی نه برای این مردم بدبخت دشت سقاوه و نه برای مردم بویراحمد و دنا
علی م
Iran, Islamic Republic of
. . مگر می شود ارزوی یه. اینده یک شهر و یک طبیعت زیبا باشد. این ارزوی یا .ی دارد و یا.. در هر حال تصمیمی .ی از این نمی توان اتخاذ کرد!1.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
.ت و فاميلت هستي كه داري منطقه به اون زيبايي را خراب ميكني انشالله اه اون مردم .
خاک
Iran, Islamic Republic of
این طرح هم مثل سیمان تنگاری هیچ توجیح اقتصادی ندارد ف..
محمد
United States
با چشمان بینای خود خواهید دید این طرح به جای رشد تجمع جمعیتی در مارگون شاهد مهاجرت خود اهالی و مردم بومی منطقه به سمت یاسوج خواهیم بود
واین خود اولین فاجعه برای این بخش محسوب میشه
دومین فاجعه بحث زیست محیطی مارگون هست
بحث سوم بحث رودخانه بشار هست ما همین الانش هم با محدودیت های کشاورزی برای مردم منطقه پاتاوه و توت نده و ده شیخ و حوزه بن زرد و باگ دیگر روستا ها هستیم با پمپاژ 40 اینچ اب این رودخانه یعنی یک لوله ای به عرض 1 متر بنظرتون شاهد خشک شدن این رودخانه در تابستان و بدبختی مردم نیستیم
مصرف اول پتروشیمی اب هست بعد گاز اونم پتروشیمی با این مقیاس

و فارغ از تمام مشکلاتی که خدمتتون عرض کردم بحث اشتغال اون هست همه ما میدونیم صنعت پتروشیمی از بعد اشتغال زایی با وجود حجم بالای سرمایه گذاری ناپایدارترین صنعت به شمار میاد
جز انگشت شماری نیروی ابدارچی و نگهبانی قراره چی نصیب مردم منطقه بشه؟؟؟
با چه نطریه کارشناسی شده ای حرف از 1000 نفر نیروی اشتغال میزنند

خدمت دوستان عرض کنم. فقط 11 میلیارد تومان بدهی برق داره چند روز پیش خود استاندار گفتند در این کارخانه 100 نفر نیرو. گرفته شده تا اینکه اشتغال باشه
آخی
Iran, Islamic Republic of
چه آرزویی!!!!!!
بله ؛کاملا درسته ، زمین رو برا .ی مهیا کردی
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1