تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۰۰۲۸
با ارسال پیام‌های جداگانه:

شخصیت‌ها و مسوولان به «تاجگردون» تسلیت گفتند

۱
۰
شخصیت‌ها و مسوولان به «تاجگردون» تسلیت گفتند
کبنا ؛شخصیت‌ها و مسوولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت برادر بهرام تاجگردون نماینده اسبق گچساران و باشت و برادر خانم غلام‌رضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران را تسلیت گفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مصیبت وارده  را تسلیت گفت.

متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:


پیام تسلیت سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران اسلامی




پیام تسلیت اله‌داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی استان

انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی جناب آقای تاجگردون رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

رحلت پسر عموی گرانقدرتان باعت تألم و تأثر گردید، اینجانب این مصیبت را به محضر حضرتعالی و جمعین بستگان و منسوبین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو مقام و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محمدی
بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد


«انالله و اناالیه راجعون»
برادر گرامی جناب آقای حاج بهرام تاجگردون
درگذشت شادروان مرحوم حاج محمد تاجگردون را به حضرتعالی و بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم.

این ضایعه بزرگ بدون شک غم بزرگی برای همه بستگان، اقوام، دوستان و دوستدارانش بود، لذا ضمن تسلیت مجدد، علوّ درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت خواستارم.

محمدی بانک کشاورزی استان


انالله و اناالیه راجعون
 
آقایان حاج‌بهرام تاجگردون و دکترغلامرضا تاجگردون
 
خبر درگذشت حاج‌محمد تاجگردون موجب تاثر فراوان گردید.
 بدینوسیله این ضایعه دردناک را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم مغفور علودرجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌دارم.
نوذرعبادی فیروزاباد
مدیرامورعمومی (خدمات) معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی
 
 
انالله و انا الیه راجعون
خانواده‌های محترم تاجگردون
 
جناب آقایان؛
حاج بهرام تاجگردون نماینده محترم ادوار مجلس در حوزه کهگیلویه و گچساران و دکتر غلامرضا تاجگردون ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی
 
با نهایت تاثر و تاسف درگذشت اخوی گرامیتان مرحوم محمد (غضنفر) تاجگردون را صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده
از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.
 
ارادتمند
وحید محمدی تبار
۱۳۹۷/۲/۲۶
 
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس و رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی
در نهایت تاثر و تالم ضایعه‌ی دردناک درگذشت پسر عموی فرهیخته و گرانقدرتان را به جنابعالی، خانواده معزز و جمیع بستگان تسلیت عرض می‌نمایم، از خداوند منان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم، دوام سلامتی، طول عمر با عزت و سربلندی مسئلت دارم.

سید موسی خادمی استاندار لرستان

انالله و انا الیه راجعون
برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، با نهایت تاثر و تاسف ضایعه درگذشت پسرعموی گرامیان مرحوم محمد (غضنفر) تاجگردون را به شما و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید ، علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و بازماندگان صبر و اجر عظیم ، دوام سلامت و طول عمر توام با عزت را از خداوند منان مسئلت می نمایم .

رئیس شورای شهر دوگنبدان

سید ناصر حسینی



انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار جناب دکترغلامرضا تاج گردون ، خبر درگذشت پسرعموی بزرگوارتان موجب تاثر و تالم شد. اینجانب درگذشت این عبد صالح و صبور خداوند را به شخص جنابعالی، سایر بستگان، وابستگان و بازماندگان محترم تسلیت  عرض می نمایم و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم علّو درجات و برای شما و بازماندگان صبر و اجرا مسئلت می نمایم .

شهردار دوگنبدان

مسعودظفری





الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

برادر بزرگوارغلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت ، درگذشت پسرعموی جنابعالی موجب تأسف و تألم گردید. اینجانب مصیبت وارده را به شما برادر سرافراز صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت حق برای روح این عزیز سفرکرده ، رحمت و مغفرت واسعه خواستارم و برای شما و سایر بازماندگان، صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

امین الله بابویی




انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای غلامرضا تاج گردون خبر درگذشت پسرعموی مکرمتان محمد (غضنفر) تاج گردون واصل و موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید. با قلبی آکنده از حزن و اندوه ، برای آن مرحوم علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صالحین و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران

اسماعیل احمدی آرخلو



برادر بزرگوارغلامرضا تاج گردون، اینجانب، مصیبت وارده را به جناب عالی و خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیق خدمت بیشتر مسألت دارم.

رئیس، اداره امور کتابخانه‌های عمومی گچساران

کورش حسنی



انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب دکترغلامرضا تاج گردون ، خبردرگذشت پسرعموی عزیزتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران

فرزین بهمنی آزاد



برادر بزرگوار جناب دکترغلامرضا تاج گردون ، از شنیدن خبر فوت پسرعموی عزیزتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک را خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

رئیس اداره بهزیستی گچساران

سید مهران کشاورز



نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

رئیس اداره برق شهرستان گچساران

علی روانگرد



بسمه تعالی

جناب دکترغلامرضا تاج گردون ، فقدان پسرعموی بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

رئیس زندان گچساران

قباد باقرنژاد


انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» درگذشت پسرعموی گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران

رضا شریفی



کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. جناب دکتر غلامرضا تاجگردون ضایعه درگذشت محمد (غضنفر) تاج گردون را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم . خداوند متعال روح  پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور  نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت  فرماید.

رئیس اداره امور آب گچساران

 عارف بهگام


انالله و انا الیه راجعون
جناب غلامرضا تاج گردون ، اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم .خداوند قرین رحمتش فرماید.

بخشدار مرکزی گچساران

   فرج الله استلاحی



انالله و انا الیه راجعون

در کمال تأسف باخبر شدیم محمد (غضنفر) تاج گردون دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم .با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب گچساران

سید بهنام پاد



بازگشت همه بسوی خداست

نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، اگرچه اندوه بزرگی بر قلب شما سنگینی می‌کند، آن مرحوم تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست. در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و شما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.خداوند به شما اجر صابرین عنایت فرماید که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

اعضای شورای شهر و شهردارشهرستان باشت



کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه

برادر بزرگوار جناب دکتر غلامرضا تاجگردون ، به سوگ نشستن در غم از دست دادن عزیزان صبری سترگ می‌خواهد. درگذشت پسرعموی عزیز و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.عرض تسلیت حقیر را بپذیرید.

 رئیس دفتر غلامرضا تاجگردون

در شهرستان باشت

ابراهیم ظفری



انالله و انا الیه راجعون

  برادر ارجمند جناب دکتر غلامرضا تاجگردون درگذشت محمد (غضنفر) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست  این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده  و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران

امیرحسین نوروزی



انالله و انا الیه راجعون

اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم خداوند قرین رحمتش فرماید.

 
رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری داری نفت وگاز گچساران
علی جعفری دیزگانی



بازگشت همه بسوی خداست

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاجگردون در کمال تأسف باخبر شدیم (پسرعمویتان) دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و  از خداوند متعال برای ایشان  طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم..

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران

علی فتحی



انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاجگردون در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت جنابعالی ، خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.

روحش شاد و یادش گرامی باد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد

جعفر گوهرگانی


مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت . برادر ارجمند جناب دکتر غلامرضا تاجگردون درگذشت پسرعموی گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

رئیس بنیاد مسکن گچساران

حمداله عباس پور


جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون، نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

بدینوسیله مصیبت دردناک وارده  را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

کرمی

رییس امور عشایر شهرستان گچساران

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Spain
خداوند رحمتش کند مدیران و روسای ادارت نا کارآمد علاوه بر خود کارکنان را هم با پیامک در روز تعطیلی موظف به حضور در مراسم ختم مرحوم کردنند ......
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1