تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۶۷۳۱۹
در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

جلال دانش، فرماندار شهرستان لنده: جاده تشان - لنده اعتبار و ماده 23 ندارد / مدام پیگیریم/ مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد توانمند نیست و یخ‌زده‌ است / مهمترین مشکل فعلی لنده آب شرب شهری است / ۲۸ خیابان در لنده شبکه توزیع آب ندارند / در شهرستان لنده اعتماد عمومی وجود دارد، بنابراین سلامت انتخابات یک مسأله تضمین شده‌ای است

۶
۱
جلال دانش، فرماندار شهرستان لنده: جاده تشان - لنده اعتبار و ماده 23 ندارد / مدام پیگیریم/ مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد توانمند نیست و یخ‌زده‌ است / مهمترین مشکل فعلی لنده آب شرب شهری است / ۲۸ خیابان در لنده شبکه توزیع آب ندارند /  در شهرستان لنده اعتماد عمومی وجود دارد، بنابراین سلامت انتخابات یک مسأله تضمین شده‌ای است
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده با اشاره به پروژه راه لنده به جاده پاتاوه - دهدشت (لنده به تراب)، گفت: مشکل برق یکی از موضوعاتی بود که پروژه راه لنده به جاده پاتاوه - دهدشت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به گونه‌ای که اکنون پروژه برق آن به اتمام رسید. اختلاف نظر بین برق منطقه‌ای خوزستان و برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسائل فنی وجود دارد اگر چه مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد انسان توانمندی نیست و آدم یخ زده‌ای است که تا بخواهد بیاید پای کار طول می‌کشد. با این وجود پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان بود و برق منطقه‌ای خوزستان با سرعت خوب آن را به اتمام رساند.
به گزارش کبنا، خبرنگار کبنا نیوز برای بررسی آخرین روند پروژه‌های مهم شهرستان لنده با جلال دانش گفت و گوی اختصاصی انجام داده که به تفصیل در زیر می‌خوانید. فرماندار لنده در پاسخ به وضعیت جاده لنده به تشان می‌گوید که جاده تشان - لنده را مدام پیگیر هستیم اما اکنون اعتبار ندارد چون پروزه ملی است و ماده ۲۳ ندارد و ذیل کریدور پروژه شهر رضا بهبهان تعریف شده است. خود پروژه لنده به تشان ردیف مستقل و کد مستقل ۲۳ ندارد و تا زمانی که این رفع نشود نمی‌توان کاری کرد و حتی مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون وزیر، رئیس شرکت ساخت راه‌ها هم اعلام کرده‌اند تا زمانی که این پروژه به صورت مجزا از پروژه پاتاوه شهر رضا و بهبهان تعریف نشود، نمی‌توان کاری کرد. چنانچه پروژه مجزا شود اعتبار مستقل برای آن خواهد آمد البته در سفر رئیس جمهور این موضوع پیگیری شد و آقای موحد هم آن را فریاد زد. وزیر کشور را به انجا بردیم و حتی مردم را به شورای اداری آوردیم و اکنون پیگیر یم و‌امیدوارم به نتیجه برسد.
تا زمانی که این موضوع تعیین تکلیف شود و فعلا اولویت ما راه لنده به تراب است که فعال است و در سفر رئیس جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد. ۴ و نیم کیلیومتر ان در دست بنیاد مستضعفان است و در مرحله زیرسازی است و ۱۴ پل در مسیر است که تقریباً همگی به جز یک مورد تکمیل شده‌اند. ۳ و نیم کیلومتری که دست راهداری و بخشداری است خیلی خوب در دست اقدام است. سه کیلومتر باقیمانده به محض ابلاغ اعتبارات کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که بحث محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان به کجا رسید، افزود: زمانی که بنده به فرمانداری آمدم خیلی کار جدیدی نبود و دولت قبل همراهی‌شان نکرده بود. به سختی با آن‌ها همکاری می‌کردند و پروژه‌های مهمی ابطال مصوبه شدند و نتوانسته بودند منطقه را از محرومیت خارج کنند. زمانی بنده فرماندار شدم پروژه جاده لنده به تراب تعطیل بود و چهار سال معارض داشت و هزار و ۵۰۰ متر از آن لاینحل باقی مانده بود. اما اکنون روند بسیار خوب است. این مسیر ۴۳ کیلومتر مسافت جاده را کاهش می‌دهد و ایمن‌تر است.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه افزود: مشکل برق یکی از موضوعاتی بود که پروژه جاده لنده به تراب با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به گونه‌ای که اکنون پروزه برق آن به اتمام رسید. اختلاف نظر بین برق منطقه‌ای خوزستان و برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسائل فنی وجود دارد اگر چه مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد انسان توانمندی نیست و آدم یخ زده‌ای است که تا بخواهد بیاید پای کار طول می‌کشد. پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان بود و برق منطقه‌ای خوزستان با سرعت خوب آن را به اتمام رساند.
دانش در ادامه گفت: گاز موگرمون با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زودی کلنگ زنی می‌شود. در زمانی که بنده آمدن تنها یک دکل در لنده بود ولی اکنون 29 میلیارد تومان نیو سایت و ارتقای زیرساخت ارتباطات انجام شد.
وی ادامه داد: مهمترین مشکل فعلی لنده آب شرب شهری است. ۲۸ خیابان در لنده وجود دارد که شبکه توزیع آب ندارند، امسال بخشی‌اش به طول سه کیلومتر کلنگ زنی شده است. مدیر آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی به لنده می‌آید. از ۱۰۰ میلیارد تومان سفر رئیس جمهور که در اختیار فرمانداری قرار دارد میزان ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به آبفا داده شد تا این مشکل را رفع کند. در حوزه راه‌ها نیز ۴۰ درصد اعتبارات لنده به راه‌ها اختصاص یافت. تنها ۲ روستا در لنده وجود دارند که هنوز آسفالت نشده‌اند که تا اتمام برج هشت به پایان می‌رسند. با اجرای آسفالت روستا‌های مذکور دیگر روستایی (بالای ۲۰ خانوار) در لنده وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.
وی در پاسخ به چگونگی برگزاری انتخابات و مشارکت مردم لنده، افزود: در این یک سال و ۶ ماه مردم می‌دانند هدف ما از انتخابات چهار شاخصی است که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند. این شاخص‌ها شامل؛ سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هستند که این چهار مورد از همه چیز برای ما مهم‌تر است. ماحصل آن‌ها باید در مشارکت مردم دیده شود. اعتماد عمومی وجود دارد و بنابراین سلامت انتخابات یک مسأله تضمین شده‌ای است. فرآیند انتخابات یک فرایند منظم است که همه کاندیداها در سر صندوق‌های رای نماینده دارند و هرگونه تخلفی امکان‌پذیر نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل برق فقط تو اطاقش تو یاسوج نشسته
واطلاعی نداره که مناطق گرمسیری چه میکشند
کولر دو تیکه شده پنجاه میلیون ولی به علت ضعیف شدن برق میسوزه
بومی استان
Iran, Islamic Republic of
دو مدیر داریم‌در این‌استان که فقط دنبال مدیریتشان‌هستند نه دنبال کار مردم.
برنامه و بودجه شاهینی
اداره برق مرادی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر عامل مقتدر و بومی مثل معتمدی را نذارند کار کنند همین خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
درود بر این فرماندار مقتدر
تعارف نباید داشته باشی
امیدواریم وزیر کشور این اقتدار را ببینند
Iran, Islamic Republic of
یه پست در انتظار توست
Iran, Islamic Republic of
فرماندار لنده در بین مردم این شهرستان هیچ جایگاهی ندارد
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1