تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۲۳۳۳۰
سید یوسف یوسف زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج:

دانشجویان خواستار شفافیت مواضع «روشنفکر» هستند /نماینده بویراحمد ادامه دهنده راه نماینده سابق در فرار از مطالبات جوانان و دانشجویان نباشد

۱۸
۰
دانشجویان خواستار شفافیت مواضع «روشنفکر» هستند /نماینده بویراحمد ادامه دهنده راه نماینده سابق در فرار از مطالبات جوانان و دانشجویان نباشد
کبنا ؛سید یوسف یوسف زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص حوادث اخیر استان و مصاحبه اخیر دکتر روشنفکر نماینده شهرستان بویراحمد و دنا و نایب رئیس کمیسیون آسیب‌های اجتماعی و عضو کمیسیون آموزش در  یازدهمین مجلس شورای اسلامی، در خصوص آموزش دانشگاه ها در ترم کرونایی، با توجه به مطالبه عمومی جامعه دانشجویان و مردم نکاتی را متذکر شد.
یوسف زاده گفت: «ما در بسیج دانشجویی  تاکنون پیگیر اقدامات مجلس یازدهم شورای اسلامی بلاخص نمایندگان حوزه‌های انتخابیه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه نماینده‌ی حوزه‌ی بویراحمد، دنا و مارگون آقای روشنفکر بودیم. آقای روشنفکر اخیراً به مواردی از جمله مسائل دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و غیر انتفاعی اشاره کردند و متذکر شدند که  تناسبی میان میزان شهریه و خدماتی که ارائه شده است وجود ندارد. روشنفکر بر پیگیری قطعی این مسئله توسط کمیسیون آموزش مجلس تاکید و بیان کرد در شرایطی که سامانه‌ی برگزاری کلاس‌ها از کیفیت لازم برخوردار نبوده و کلاس‌ها جسته و گریخته برگزار می‌شدند روا نیست با چنین کیفیت آموزشی هزینه‌هایی اینچنین گزاف از دانشجو گرفته شود و حداقل بخشی از این هزینه‌ها باید به دانشجویان برگردد، همچنین اشاره وی بر ضرورت رسیدگی بر همه‌ی ابعاد آزمون سراسری در مجلس جالب توجه بود.»
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج بیان داشت: امیدواریم این  مورادی که توسط آقای روشنفکر به آن اشاره شد را تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی  به جد پیگیر باشند. والبته توقع می‌رود برای مسائل اساسی و ریشه‌ای در نظام آموزشی کشور  نیز چاره‌ای اندیشیده شود.
یوسف زاده با اشاره به روند غلط برگزاری کنکور و هجوم دانش آموزان برای حضور در رشته تجربی، گفت: متأسفانه التهابی که در فضای کنکور سراسری ایجاد شده  و تب شرکت در کنکور تجربی و عدم توجه به رشته‌های علوم انسانی و علوم پایه، نگران کننده است. زیرا  با این شرایط و باتوجه به چشم انداز آینده کشور با کمبود شدید نیروی نخبه‌ی فکری، تربیتی و مدیریتی که باید تمدن ساز باشند، مواجه خواهیم شد.
ترکیب مجلس آینده

وی خاطر نشان کرد: علوم انسانی که می‌بایست در اولویت قرار گیرد اینچنین مغفول مانده، و این سنگیست در راه گام دوم انقلاب و  و رسیدن به تمدن اسلامی. تا فرصت از دست نرفته است هرچه سریعتر نمایندگان مجلس بالاخص کمیسیون آموزش باید  چه در رابطه با بازار کار این رشته‌ها و چه محتوا و مبنای غربی این علوم که نیاز به اسلامی شدن دارند با برنامه ریزی و تصویب قوانین لازم؛  وزارت آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری را ملزم به تغییر رویه در چارچوب اهداف غلطشان کنند.
یوسف زاده یکی از مهمتر وظایف کمیته آموزش مجلس را شناسایی عوامل و آسیب‌های اجتماعی که باعث بروز چنین روندی در کنکور سراسری شده است دانست.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در باب شفافیت آراء نمایندگان نیز به نکاتی اشاره داشت و افزود: دکتر روشنفکر به حمدالله از همان اوایل و در دوران انتخابات از شفافیت آراء نمایندگان حمایت کردند و این مسئله باعث امیدواری ماست لکن اکنون از ایشان انتظار می‌رود همانند چندین نماینده‌ی مجلس که شفاف رأی خود را اعلام کردند، رأی خود به اعتبار نامه‌ی آقای تاجگردون را شفاف کنند و همچنین سؤال ما از ایشان این است که چرا اسم شما در لیست نمایندگان امضاء کننده‌ی نامه‌ی سؤال از رئیس جمهور دیده نمی‌شود؟
 آیا واقعاً در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ کدام از ۵ بندی که در نامه‌ی مذکور به آن اشاره شده وجود ندارد؟
مواضع شما در رابطه با استیضاح رئیس جمهور قابل قبول است و شاید صلاح کشور در این شرایط استیضاح نباشد و تلاش مجلس در اصلاح قوانین و کمک به حرکت دولت گام مؤثرتری باشد لکن سؤال از رئیس جمهور که محوریت این سؤالات ارز، اوضاع نابه سامان بازار و مسکن، افزایش قیمت کالاهای ضروری، نتایج برجام و سرانجام دلارهای دولتی بوده است به معنای ایجاد تنش و جدل بین دولت و مجلس نیست و می‌تواند تذکر، تنبه، محرک و پیشران دولت باشد.
اگر قرار بر این باشد که باز دوباره نماینده مجلس یازدهم، راه نمایندگان قبلی را برود و خود را مبری از پاسخگویی به سؤالات و  مطالبات مردم و دانشجویان بداند، چگونه پاسخگوی جوانانی خواهند بود که با امید به تغییر رویه و انفعال، پای صندوق‌های رأی آمدند؟
سید یوسف یوسف زاده تصریح کرد: در رابطه با آتش سوزی جنگل‌های استان بالخص آتش سوزی اخیر دمچنار که منجر به خاکستر شدن بیش از 4 هزار هکتار جنگل شد و سایر آتش سوزی‌ها چه اقداماتی انجام دادند؟ چرا وقتی آتش سوزی  هر روز در یک نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد و رشته کوه‌های زاگرس شعله ور می‌شود تا کنون اقدام مؤثری از نمایندگان استان‌های زاگرس نشین صورت نگرفته است و موضع گیری جدی نداشته‌اند؟
یوسف زاده گفت: انتظارات و امیدی که مردم و جوانان از دکتر روشنفکر به عنوان نماینده و وکیل مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی دارند، باعث می‌شود که اقدامات ایشان مورد رصد ویژه‌ی قشر دانشجو و مطالبه گر بسیجی باشد و امید است کهان شاءالله اقدامات خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند.
مسئول بسیجی دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در پایان با اشاره به حجم زیاد اقدامات صورت نگرفته در ادوار گذشته و تلاش نمایندگان استان در مجلس یازدهم تصریح کرد: درست است از شروع مجلس یازدهم زمان زیادی نمی‌گذرد اما انتظار مردم از مجلس انقلابی و نمایندگان بالاست و نیازمند تلاش شبانه روزی است، ما نیز آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای دکتر روشنفکر و سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط وقت استان یک فرصت رو از استان گرفتند. جای تاسف هست
Iran, Islamic Republic of
سپاس از این ک مشی تندروی و مغرضانه در صحبتای شما نبود. انشالله همه باید دست به دست هم بدیم و با انتقادات سازنده این فرزنذ شایسته بویراحمد را ک مثل نیروهای جهادی پای کار آمده کمک کنیم تا بتواند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد و وکیل خوبی برای ما باشد.
از دکتر روشنفکر نیز بابت تلاش‌های شبانه روزی ایشان تشکر میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
خدایی لذت میبرم از این ک آقای روشنفکر را انقد پای کار و شجاع میبینم. روزی نیس ک از اقداماتش در مجلس صحبتی نباشه.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
کسی ک اینجا یه تنه تونست با دست خالی بت های ساختگی رو بشکنه قطعا میتونه آبروداری کنه برای ما درود بر استاد انقلابی دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
سالی ک نکوست از بهارش پیداست. فعالیت های دکتر روشنفکر در این چن وقت اخیر قابل ستایش بوده.
Iran, Islamic Republic of
;جز عکس گرفتن ;ار ایشون چی بوده. اونم از امضای شفافیت ارا که به مردم ایشون امضا کرد ولی چرا شفاف نمیگن در رد یا تایید جناب تاجگردون رای دادن
خطیر
Iran, Islamic Republic of
برای پیروزی فقط شعارمی دادن
باوی گشین
Iran, Islamic Republic of
جناب یوسف زاده
آخه شما اقتصاد دان هستید بودجه نویس هستید فقط بلدید جامعه رو همیشه دچار التهاب و درگیری کنید که آخرش خودتون رو قهرمان حل مشکلات قرار دهید نه برادر عزیز دیگه اینطور نیست مردم دیگه میفهمند % شماها مثل هیئت ریسه مجلس هستید که دکتر حاج بابایی چهارشنبه بهشون گوشزد کرد که دو روز از نصیحت رهبری بهشون نمیگذره ولی باز سرکش و تندرو و تخلفات گسترده در همین مدت ؛و مکرو و مکرالله
جناب یوسف زاده هنه ما هم بسیجی هستیم و البته فعال؛ ولی مثل امثال شماها فکر نداریم ؛ قهرمان بازی در نیاورید
حیف آقای تاجگردون که امثال شما اسمش رو بر زبان بیاورند او محرومیت رو از خیلی جاها از برداشت دعای هزاران آدم اوست و آه سرد البته پشت سرد ا..
نماینده خرم آباد آقای ویس کرمی چهارشنبه درمجلس اقرار کرد که چقدر تحت فشار بوده تا برعلیه تاجگردون رای منفی بده البته دکتر تاجگردون ایشان را بخشی ولی اینکه حق الناس مردم گچساران و باشت رو نادیده گرفت دیدار به قیامت %
امثال جنابعالی هیچ جایی در قلب مردم دیگه ندارند
/مردم رو شماها بسیار ضعیف کردید و حتما الله احسب الحاسبین
تخصص باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب مسول بسیج
مردم ایران دارند از گرسنگی و بیماری میمیرند شما اینقدر بیکار هستید که دنبال تشنج و اختلاف هستید
البته حق دارید چون تخصص شما هیچ کمکی به رفع محرومیت و کیفیت زندگی مردم نمیکنه و مثل دکتر تاجگردون دغدغه رفع محرومیت ندارید
راحت ادامه بدهید
Iran, Islamic Republic of
این یوسف زاده خودش از اقوام نماینده قبلی یاسوجه ،دور قبل کجا بودید که الان ژست مطالبه گری گرفتید با اصل محتوا شما موافقم چون جناب روشنفکر خودش از جامعه دانشگاهی امده بالا الان هم توی کمیسیون اموزش مشغول به خدمت هستند و قطعا پاسخگو خواهند بود ولی لطفا حب و بغض های شخصی رو وارد داستان نکنید اقای یوسف زاده و امثال شماها
Iran, Islamic Republic of
چرا میگید نسبت یوسف زاده با اقای زارعی چی هست. اگر متن خونده باشید اتفاقا ایشون بیشتر اقای زارعی رو مخاطب قرار دادن
مهر
Romania
اول که آقای روشنفکر عضو کمیسیون مجلس نیستند ایشان عضو فراکسیون مجلس هستند.
دوما ایشان کی وکجا و در چه سایت معتبری در مورد هزینه دانشجویان صحبت وحمایت کردند؟
در جواب مهر
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا شما که کلاً از دنیا بی‌خبری!!!

خبرهای چند هفته اخیر رو بخون تا اینطور ضایع کامنت نذاری
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای بنده خدا شفافیت چنه.هیچ وش مگیت
Iran, Islamic Republic of
تاالان هرگونه انتصابی که درشهرستانهای بویراحمدودناومارگون بوده ،خداراشکرهمشون ازطایفه بوده/قطعا وره بعدنمیخاه نماینده این شهرستانها باشد؟؟؟؟؟؟
رنضان
United Kingdom
جون دلم. هر نماینده ای در آینده هم در این استان بیاید فقط به فکر فامیلهای خودش است. این جز لاینفک این دیار است. وقت خودتو و دیگران را تلف نکن.
United Kingdom
شما که اینقدر مقید و پیگیر هستید چرا از رییس مجلس و ریس قوه قضاییه راجع به سود ۶۳ حساب و املاک مجومی سوال نمی کنید فقط برخی را پیگیری میکنید مسلمانان چین چطور بوسنی و قتل عام مسلمانان چچنی چی شد چرا این سوالها پرسیده نمیشه شعار نه شرقی چی شد
Iran, Islamic Republic of
افرین
همش حله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1