تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۷۷۳۹
در نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلاب حامی سعید جلیلی:

فیلم و تصاویر | نادر منتظریان: پزشکیان از مهره های این نظام هستند / به هیچ عنوان تفکر آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیاده نشد / 30 درصد از آرایی که در سبد رقیب شما ریخته می شود حاصل عملکرد این سه فرد است / اکثریتی که در ستاد آقای پزشکیان هستند از نیروهای خوب انقلاب و قابل احترام هستند / مگر می شود بگوییم در ستاد رقیب خانواده شهید نیست؟ پاسدار نیست؟ روحانی نیست؟ بله هست / باید مرزها با برانداز مشخص شود / این روزها در تهران مسائلی را رسماً بیان می کنند، مرزها با برانداز باید مشخص شود

۲
کبنا ؛
به هیچ عنوان تفکر آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیاده نشد، اگر قرار است آقای جلیلی فردا در این کرسی بنشیند، و بعد افرادی که دل در گروی این نظام و انقلاب دارند، دوباره به حاشیه بروند، ابداً، ما امروز به تکلیفمان عمل می کنیم، لذا به آقای روح الامین مسئول ستاد ائتلاف انقلاب اسلامی کشور عرض کردم 30 درصد از آرایی که در سبد رقیب شما ریخته می شود حاصل عملکرد این سه فرد است.
   

به گزارش کبنا نیوز، در نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلاب حامی سعید جلیلی که شامگاه دوشنبه (11 تیرماه 1403) با حضور نادر منتظریان در ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، منتظریان گفت: اگر می گوییم آقای جلیلی شما رئیس جمهور شوید، از نظر ما یک معدل دارد، اینها مسئله نیست، ولی امروز جمهوری اسلامی ظرفیت شخم زدن دارد، نیاز به اتحاد و انسجام دارد و همچنین نیاز به اصلاح دارد.
منتظریان خاطرنشان کرد: بیشتر از 50 درصد مردم این استان رأی نداده اند، مردم ناراضی هستند، مشکل دارند، هیچ کس نمی تواند منکر شود که مردم ما در اشتغال و معیشت دچار مشکل هستند، و هیچکس هم نمی تواند بگوید دولت مستقر بصورت صد در صد در ماموریت های خود موفق بود.
وی گفت: من با اطرافیان آقای جلیلی صحبت کردم و سپس به اینجا آمدم، نکته ای که عرض کردم این بود که به هیچ عنوان تفکر آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیاده نشد، اگر قرار است آقای جلیلی فردا در این کرسی بنشیند، و بعد افرادی که دل در گروی این نظام و انقلاب دارند، دوباره به حاشیه بروند، ابداً، ما امروز به تکلیفمان عمل می کنیم، لذا به آقای روح الامین مسئول ستاد ائتلاف انقلاب اسلامی کشور عرض کردم 30 درصد از آرایی که در سبد رقیب شما ریخته می شود حاصل عملکرد این سه فرد است.
وی گفت: ما نمی توانیم اینها را بپذیریم.
برای آقای پزشکیان احترام قائلم، و به آقای پزشکیان و متولیان ستاد ایشان در استان عرض می کنم، اکثریتی که در استان در ستاد آقای پزشکیان هستند از نیروهای خوب انقلاب و قابل احترام هستند، مگر می شود بگوییم در ستاد رقیب خانواده شهید نیست؟ پاسدار نیست؟ روحانی نیست؟ بله هست، همگی قابل احترام هستند.
منتظریان با اشاره به سخنان برخی چهره های سیاسی در سطح کشور گفت: نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا استان انسان های ولایتمدار و شایسته ای هستند، اما ما باید فراتر از این جریانات فکر کنیم و تصمبم بگیریم، اما این روزها در تهران مسائلی را رسماً بیان می کنند، مرزها با برانداز باید مشخص شود، ما نباید مهره های نظام را بسوزانیم، آقای پزشکیان از مهره های این نظام هستند.
منتظریان بیان کرد: افرادی در مرحله اول مسیری را رفتند و کاندیدای متفاوتی را انتخاب کردند، ما می توانیم با این افراد صحبت کنیم، دلها را به سمتی ببریم که امام زمان شاد شود.
وی گفت: مقام معظم رهبری در روز عید به هواداران نامزدها فرمودند اگر برای هر کاری که قدم برمی دارید، نیت تان الهی باشد، چه در این سنگر موفق شوید و چه نشوید، اجر لازم را دارید.
منتظریان بیان کرد: شما تعداد معدودی از افرادی هستید که در حوزه های مختلف صاحب نظر و رأی هستید، در عین انسجام باید تلاش کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که قلب امام زمان شاد شود.
وی گفت: ما به هیچ عنوان نمی خواهیم به اختلافات دامن بزنیم، بدون اینکه اتحاد و انسجام را از بین ببریم، ما به دنبال انسجام و اتحاد هستیم و رقبا محترم هستند، نباید بداخلاقی کرد.
منتظریان افزود: انتظار داریم از همه جریانات بخاطر انسجام بیشتر تلاش بیشتری کنند، در میان همین جمع افراد اصلاح طلب نیز حضور دارند، خیلی از افرادی که در دور قبل با فرد دیگری بودند، در این دور اعلام کرده اند که با دکتر جلیلی خواهند بود.
وی گفت: خیلی از چهره های استان با من تماس گرفتند و حمایت خود را اعلام کردند که اصلا تصور آن را نمی کردم.
منتظریان خاطرنشان کرد: نکته آخر اینکه کسانی دین فروختند، و افراد دیگری آخرتشان را برای دنیای دیگران فروختند، ما در انتخابات مجلس به وظیفه مان عمل کردیم، امروز هم بخاطر منافع نظام و پاسداری از خون شهدا لازم است به وظیفه مان عمل کنیم.
منتظریان در انتها گفت: روز چهارشنبه ساعت 5 بعدازظهر آقای نبویان در ستاد مرکزی سخنرانی خواهند داشت از همه مردم استان دعوت می شود که در این گردهمایی حضور پیدا کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم ۳ فرد؟
Iran, Islamic Republic of
منظورش از ۳ فرد کیه؟
علی حسن
Iran, Islamic Republic of
لطفا به تصاویر خوب دقت کنید. ۲۰ نفر تو جلسه بیشتر نیست بعد اینهمه شورای ائتلاف. مردم دیگه فریب شماها رو نمیخورن.
حسنعلی
Iran, Islamic Republic of
منظور آقای منتظریان از اون سه نفر کیه ؟
بشیر
Iran, Islamic Republic of
جلیلی پیروزاست مشخص است ازهرنظر
دنا
Iran, Islamic Republic of
قوت و بارت نی نادر
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1