تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۷۷۵۴۹
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در یاسوج/ عسکری اصلاح طلب: می خواهیم رای دهیم برای ایران، برای کولبران، آزادی، آبادی وطن / تشکری: این فراش باشی شهرداری نماد ابتذال و ننگ آور است؛ در کشور این فرد را به عنوان رجل سیاسی می شناسیم / آذری جهرمی: بین شما که اینجا ایستادید و فردی که در چای دبش مدیریت می کند فرق زیادی هست / این‌ها نسل عدالت نیستند، نقش عدالت می‌کشند ولی به مردم ظلم کردند/ تصور می‌کردند دولت را که در اختیار بگیرند، یک دکمه می‌زنند و مشکلات حل می‌شود

۰
کبنا ؛
اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان با حضور و سخنرانی محمدجواد آذری جهرمی وزیر دولت روحانی در برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز چهارشنبه (6 تیرماه 1403) اجتماع بزرگ حامیان مسعود پزشکیان در خیابان معلم یاسوج برگزار شد، سخنران ویژه این همایش محمدجواد آذری جهرمی وزیر دولت روحانی است.
   
در این همایش سید رضا عسکری چهره اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط حساس کنونی ۲ سؤال مطرح است یکی اینکه چرا رای بدهیم و دوم اینکه چرا دکتر پزشکیان را انتخاب کنیم. دکتر پزشکیان در مقابل چهار نامزد مورد حمایت قدرت و پوششی‌ایستادگی کرده است که باید به‌ایشان دست مریزاد گفت.
عسکری ابراز کرد: برخی نامزد‌ها بد اخلاقی کردند و چشم در چشم مردم در صدا و سیما آمار‌های دروغین ارائه می‌دهند. می‌خواستند با کاندید‌های پوششی مردم را گمراه کنند.
وی بیان کرد: می‌خواهیم رای دهیم برای ایران، برای کولبران، آزادی، آبادی وطن.
همچنین هجیر تشکری چهره اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این فراش باشی شهرداری که نماد ابتذال است و ننگ‌آور است در کشور این فرد را به عنوان رجل سیاسی می‌شناسیم. مردم لر در هیچ صحنه‌ای عقب نشینی ندارد و با خالی کردن میدان غریبه است.
محمدجواد آذری جهرمی مهمان ویژه این همایش نیز گفت: بین شما که اینجا‌ ایستادید و فردی که در چای دبش مدیریت می‌کند فرق زیادی هست.
آذری جهرمی بیان کرد: چرا جوانی اینجا از حداقل امکانات برخوردار نباشد، فرد دیگری کرور کرور بخورد و ببرد.
وی گفت: آن چیزی که لازمه رشد و توسعه کشور‌ها است، فراهم آوردن عدالت است، عدالت چیزی جز ایجاد ظرفیت برابری برای انسان‌ها، برای بالفعل کردن ظرفیت‌های درونی انسان‌ها نیست.
وی گفت: برای ایران و برای نسل آینده باید رای بدهیم و ان شالله در روز شنبه همه شاد و دلخوش باشیم. کد انتخاباتی دکتر پزشکیان ۲۲ است همه روز شنبه به پایان تفکر انحصارگر خاتمه خواهیم داد.
وزیر دولت تدبیر و‌امید خاطرنشان کرد: یاد و خاطره آیت الله ملک حسینی را گرامی می‌دارم، ما امروز در بزنگاه انتخابات هستیم هدف ما از شرکت در انتخابات انتخاب گروه فکری است که کشور را اداره کند.
آذری جهرمی بیان کرد: مردم به مدد توسعه فضای مجازی از همه چیز آگاهند، در حالی که برخی‌ها تلاش کردند خفه‌اش کنند.
وی با بیان اینکه «عدالت شعار مسعود پزشکیان فرزند زاگرس است»، افزود: عده‌ای فرزندان خود را به خارج از کشور فرستادند و سخت‌ترین شرایط را برای مردم ایران فراهم آوردند.
آذری جهرمی گفت: همه امروز از شرایط مطلع‌اند و از وعده‌های دروغین آگاهند، امروز قیمت مرغ چقدر است؟ دلار به چه قیمتی رسیده است؟ تحریم‌ها چه وضعیتی دارند‌؟ برخی از نامزد‌ها گفتند پزشکیان برنامه ندارد در حالی که برنامه پزشکیان فراهم‌آوری عدالت و رفع موانعی است که برای مردم ایجاد کرده‌اند. دیدید که دیگر نامزد‌ها چه شعار‌های قشنگی دادند، امروز در این بزنگاه آگاه باشیم.
   
 بیشتر بدانید | انتخاب دولت خوب، مثل بنزین باکیفیت برای خودروی خوب است. اگر در یک خودروی باکیفیت گازوئیل بریزد، خراب عمل می‌کند. این آقایان گازوئیلی هستند.
انقلاب اسلامی از حرکت امام و هدایت رهبری، و خون شهدا و‌ ایستادگی مردم، و از همه نژاد‌ها و اقوام کشور تبدیل به ماشین باکیفیتی شده است، انتخاب دولت خوب، مثل بنزین باکیفیت برای خودروی خوب است. اگر در یک خودروی باکیفیت گازوئیل بریزد، خراب عمل می‌کند. این آقایان گازوئیلی هستند.
تفکر تعامل با دنیا، تفکر توسعه فضای مجازی، تفکر عدم تحقیر دختر‌ها و پسر‌های ایرانی، بنزین خوب است. همه مردم امروز آگاهند و از شرایط مطلع هستند، وعده‌های دروغ و رنگارنگ‌شان را شنیدید، تصور می‌کردند دولت را که در اختیار بگیرند، یک دکمه می‌زنند و مشکلات حل می‌شود، گفتند می‌آییم مرغ ارزان می‌شود، الان مرغ چقدر است؟ گفتند دلار را درست می‌کنیم، الان دلار چقدر است؟ گفتند ما نگران فضای مجازی هستیم، الان چه وضعیتی برای فضای مجازی ایجاد کرده‌اند، شما راضی هستید؟ شما امروز از شرایط دشواری که به مردم تحمیل کرده‌اند آگاهید.
امروز در این بزنگاه و برای انتخابات باید آگاه باشیم، رقیب ما کسانی هستند که دلسرد شده‌اند و از صندوق رأی کناره گرفتند، حق دارند، ولی باید بدانند رأی ندادن آن‌ها، رأی دادن به این شرایط است. آیا بالاتر از سیاهی رنگی هست؟ هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم، باید پای صندوق‌های رأی بیاییم. این تفکر تحقیرکننده مردم باید تمام شود.
  
 بیشتر بدانید| این‌ها نسل عدالت نیستند و نقش عدالت را می‌کشند.
این‌ها نسل عدالت نیستند، نقش عدالت می‌کشند ولی به مردم ظلم کردند، چه ظلمی بیشتر از اینکه برای منتخبین ملت مانع ایجاد کردند، چه حق‌هایی از مردم ضایع شد، تحریم چه شرایطی را برای مردم ایجاد کرد، هر کدام از شما به زندگی خود نگاه کنید، اثر دلار ۶۰ هزار تومانی در زندگی شما چه چیزی است؟ می‌گویند قیمت دلار در دولت قبل رشد کرد، جز به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای بود که شما با همراهی ترامپ و نتانیاهو، به دلیل اهداف حزبی‌تان، فشار را بر ملت ایران زیاد کردید. چه شرایطی را برای زندگی مردم ایجاد کردید؟
  
بیشتر بدانید | لر در هیچ نبردی عقب‌نشینی ندارد و با خالی کردن میدان غریبه است.
لر در هیچ نبردی عقب‌نشینی ندارد و با خالی کردن میدان غریبه است، و چه می‌دانی بزرگتر از میدان انتخاب آینده‌ی فرزند ما، که از شما درخواست کرد حق رأی ندارم ولی آینده مرا دریابید، بخاطر نسل آینده‌مان، برای ایران، با این افراد صحبت کنیم و اجازه ندهیم این تفکر استمرار پیدا کند، و روز شنبه به ریاست جمهوری آقای پزشکیان شاد و دلخوش باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واویلا معلومه زاکانی داغونتو کرده
Iran, Islamic Republic of
خوب جوان تو خودت تو دولت بودی که رئیسش میکه من خواب بودم صبح جمعه
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی سلام
ما درآن مراسم بین جمعیت بودیم از دهها نفرشنیدیم که میگفتند خیلی برای رای دادن به دکترپزشکیان تبلیغ کردیم که به‌ او رای داده شود ولی به خاطر افرادی مثل بعضی ها که اون بالا در محل وجایگاه بودند وصحبت کردند دیگر رای نمی‌دهیم چون بعضی دیگر تاریخ مصرفشون تمام شده بعداز بازنشستگی!!@ولی هنوز ول کن‌نیستند بعداز دهها سال !!
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مثل اینه اینها اصلا مال ایران نیستند درضمن بجز توهین چیزی در سخنرانی پیدا نمی کنی
Iran, Islamic Republic of
بنویس: دکتر تشکری.
Iran, Islamic Republic of
دوتا تصویر اولی همایش دکتر جلیلی هست که همزمان باهم بودن
Iran, Islamic Republic of
خخخ په کو بهرامی و تاجگردون خخخخ
Iran, Islamic Republic of
متعجبم از کسانی که امتحان خود را در دوره اصلاحات و اعتدال پس داده اند بعنوان سخنران و...... استفاده می کنند.
باید دلسوز و دغدغه مردم را داشته باشید
United States
خدا به خیر کند
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت کشوری که افرادی که اونجا بودند بخاهند ابادش کنند برادر تاریخ مصرفتان تمام شده
پیمان
Iran, Islamic Republic of
بشینید تا برید...خخخ
Iran, Islamic Republic of
رضا عسکری چه کاره هستش،
،واقعا افرادی مثل اون مردم را بی انگیزه می‌کنند برای
رای دادن
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای وای از مردمی که فلاکت دوره روحانی را فراموش کردند و دوباره به دامن اصلاح طلبان پناه بردند.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای وای از مردمی که فلاکت دوره روحانی را فراموش کردند و دوباره به دامن اصلاح طلبان پناه بردند.
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه مردم چی فرض کردین اومدن با فتوشاپ تصویر اخر این ستاد به اخر ستاد جلیلی که در همون خیابان بوده چسپندن که بگن جمعیت زیاده بنده خدا مردم دیگه زرنگ شدن
Iran, Islamic Republic of
..... طلبان
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1