تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۷۶۵۸۱
گزارش زنده چهارمین روز

حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم / احمدی‌نژاد پُر سروصدا آمد

۱
کبنا ؛ زنگ چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز به صدا درآمد.
به گزارش کبنا، در این دوره، تنها داوطلبانی می‌توانند وارد محل اصلی ثبت‌نام شوند که شرایط ۱۲ گانه‌ای که از سوی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱ اعلام شده را دارا باشند.
در سه روز گذشته جمعاً ۱۷ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند. هرچند ۸۰ نفر یعنی ۷۲ آقا و ۸ خانم، برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند،  اما به این دلیل که شرایط قانونی را نداشته‌اند تنها همان ۱۷ داوطلب موفق به ثبت نام شدند.
نام‌نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فردا به پایان می‌رسد.
با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تنها داوطلبانی می‌توانند وارد محل اصلی ثبت‌نام شوند که واجد شرایط ۱۲ گانه اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱ باشند.
نام‌نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فردا به پایان می‌رسد.
امروز ۲۰ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز ۵۷ نفر مراجعه کننده داشتیم که از این تعداد ۷ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا بودند. ۲۰ نفر از این ۵۷ نفر ثبت‌نام کردند. در مجموع تعداد ثبت‌نام کنندگان تا پایان روز چهارم ۳۷ نفر است. آقایان محمدمهدی اسماعیلی، مسعود زریبافان، حسین افشارزاده، محمود احمدی‌نژاد، حسینعلی قاسم‌زاده، محمود صادقی، صادق خلیلیان، سید محمد مقیمی، ایرج شاهوردی، محمدحسن قدیری ابیانه، حسن محمدیاری، سید مجتبی محفوظی، شهریار حیدری، علی صوفی، محمدرضا پور ابراهیمی، حسین میرزایی، غلامحسین رضوانی، محمد شریعتمداری، جلیل جعفری و سید غنی نظری ۲۰ نفری هستند که امروز ثبت‌نام کردند.
جعفری: همانند شهید رئیسی خستگی ناپذیرم
نماینده ادوار مجلس گفت: با توجه به اینکه نماینده مناطق محروم کشور بودم، از مطالبات و نیاز‌های مردم و طبقات محروم جامعه کاملا آگاه هستم. خودم مردمی هستم و همینجا یاد کنم از شهید آیت‌الله رئیسی شهید خدمت، ویژگی بارز این شهید بزرگوار مردمی بودن و خدمتگزار مردم بودن بود و این ویژگی را در خودم می‌بینم. خستگی‌ناپذیری ویژگی دیگر این شهید بزرگوار بود. بنده واقعا خستگی‌ناپذیر هستم و برنامه‌های خوبی برای کشور دارم. دولت من دولت قانون است.
شریعتمداری: نه حاکمیت دوگانه و نه یک‌دست‌سازی خواهم کرد
   
شریعتمداری گفت: در حوزۀ بین‌الملل در تعامل با همۀ ارکان نظام سازوکاری نتیجه‌گرا برای حل مسئلۀ تحریم ایجاد خواهم کرد. وعده می‌دهم متکی در تجربۀ ادارۀ ۳ اَبَر وزارتخانه خردمندی را در عرصۀ حکمرانی حاکم کنم.
رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که محبوبیت خود را به منافع مردم ترجیح ندهد
سفیر پیشین ایران در ایتالیا و استرالیا پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه پنهان سوخت است. یارانه سوخت ثروتمندان ۳۰ برابر فقرا است و آقای رئیسی کار‌های بزرگی شروع کرد، اما ناتمام ماند. در زمان ایشان آقای رئیسی ۹ هزار کارخانه تعطیل شده احیا شد یعنی هر یک روز ۹ کارخانه در مدت شهید رئیسی احیا شد. باید از باندبازی دست کشید. رئیس‌جمهور باید صورت مسئله را بشناسد و راهکار‌های آن را بداند. ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که محبوبیت خود را به منافع مردم ترجیح ندهد.
ثبت‌نام نظری خانقاه در انتخابات ریاست جمهوری
«سید غنی نظری خانقاه» نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
پورابراهیمی: مهم‌ترین اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است

ثبت‌نام جلیل جعفری در انتخابات ریاست جمهوری
   
«جلیل جعفری» نماینده ادوار مجلس برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
طحان نظیف: ثبت نام خانم‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بلامانع است
 هادی طحان نظیف در نشست مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی گفت: مبنای ما مصوبه مربوط به اصل ۱۱۵ قانون اساسی است. مسئله جنسیت در قانون وجود ندارد و ثبت نام مانعی ندارد.
صوفی: انقلاب دیجیتالی مبنای کار دولت بعدی است

وزیر اسبق تعاون پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: از طرف شورای مرکزی پیشرو اصلاحات برای کاندیداتوری در ریاست جمهوری معرفی شدم. مدت زیادی استاندار بودم و بعد به عنوان وزیر تعاون بازنشست شدم. آشنایی کاملی به مسائل اجرایی دارم. از نظر تخصصی کارم را در مخابرات شروع کردم و کاملاً به مسائل فنی اشراف دارم. به مدیریت سیستمی با توجه به مدرک تحصیلی که دارم به عنوان گرایشی که در مدیریت کارشناسی ارشد گرفتم مدیریت سیستمی است. آنچه که امروز مورد توجه قرار بگیرد و مبنای کار ما باشد انقلاب دیجیتالی یک واقعیت عظیمی است که بعد از انقلاب صنعتی به عنوان بزرگترین پدیده صورت گرفته است.
ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شد
   
 حسین میرزایی گفت: آقای هاشمی با هوش و اقتدار سیاسی که داشت نتوانست مشکل اقتصاد کشور را حل کند و آقای خاتمی هم با محبوبیتی که در آن سال‌ها پیدا کرد نتوانست مشکل اقتصاد را حل کند و احمدی نژاد هم با جرات و پرکاری که داشت نتوانست این مشکل ر ا حل کند و روحانی هم که به جای خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد ایشان هم نتوانست. آیت الله رییسی آن مبارز نستوه هم عمر شریفشان کفاف نداد تا نتیجه کارشان مشخص شود.
سوال آیا می‌توان گفت همه وزرای اقتصادی، روسای بانک مرکزی و روسای سازمان برنامه در گذشته یا فاسد و یا بی سواد یا بی عر
بودند؟ هرگز چنین نمی‌توان قضاوت کرد پس مشکل چه بوده است؟ پاسخ آن است که ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شد و تاکنون هیچ لوکوموتیو رانی نتوانسته آن را کنترل کند.
 اعلام کاندیداتوری سعید محمد به سبک علی لاریجانی
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
سعید محمد که پیش‌تر گفته شده بود برای استعانت از امام رضا (ع) و تجدید میثاق با شهید جمهور به مشهد رفته است، با انتشار توئیتی به سبک علی لاریجانی ضمن تایید حضورش در انتخابات به به این مساله اشاره کرد که پس از سفر به قم و مشهد برای حضور در ستاد انتخابات و ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام خواهد کرد.
وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار این عکس نوشت: کاش در شلوغی شهر راه را گم نکنیم!

حضور شریعتمداری در ستاد انتخابات کشور

قدیری ابیانه برای ثبت نام وارد ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور شد

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده ادوار مجلس برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات شد

صوفی: بنده تابع جبهه اصلاحات هستم
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 
صوفی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا جبهه اصلاحات از شما حمایت خواهند کرد، گفت: جبهه اصلاحات یک سازوکاری دارد که ابتدا باید کاندیداها معرفی شوند و بعدا درباره آنان اعلام نظر می‌کنند.در هر صورت بنده تابع جبهه اصلاحات هستم.
    
صوفی در انتخابات ثبت‌نام کرد

حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 علی صوفی وزیر اسبق تعاون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

دعوت جبهه شریان از بذرپاش برای نامزدی در انتخابات
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 جبهه شورای راهبردی یاران انقلاب (شریان) در بیانیه‌ای با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات دعوت کرد.

پورابراهیمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌رود
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 تا دقایقی دیگر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌آید.

حیدری داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس یازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
ورود شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم برای ثبت نام به وزارت کشور
   
------------------------------
محفوظی: مشکل عمده کشور بحث معیشیتی و اقتصادی است که قابل حل است

   
مجتبی محفوظی، داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران خود را جوانترين داوطلب نامزدی در انتخابات دانست و گفت: به قول فردوسی نامدار، نبینی که با گرز سام آمدست، جوانست و جویای نام آمدست.
وی در ادامه گفت: ما در ایران مشکل غیرقابل حل و بن بست نداریم و همه قابل حل است.

شاهوردی: با مطالعه سخنان مقام معظم رهبرى به صورت آتش به اختیار وارد صحنه شدم
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 سرتیپ امیر شاهوردى، یکی از فرماندهان سابق نیروی زمینی ارتش پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در کنفرانس خبری گفت: وضعیت ده سال آینده کشور را آینده‌پژوهی کردم، با مطالعه سخنان مقام معظم رهبرى به صورت «آتش به اختیار» وارد صحنه شدم.
وی افزود: بیضى شکل جامعه خوب نیست؛ نیازمند جامعه دورانى شکل هستیم. دولت فراجناحى و مستقل تشکیل خواهم داد. مدرسه حکمرانى ایجاد مى‌کنم.
او ادامه داد: از هر استان یک نفر به عنوان وزیر در کابینه قرار خواهم داد. مردم شریف ایران؛ شما فدایى دارید. جان من گروگان براى پیمان شماست.

سخنگوی ستاد انتخابات: 36 نفر تاکنون به ستاد انتخابات مراجعه کرده‌اند

محفوظی: بعد از بهار، تابستان می‌آید
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در پاسخ به سوال خبرنگاران درمورد معرفی خود، گفت: بعد از بهار، تابستان می‌آید.
بهار تمام شده و ۲۶ خرداد سالروز تولدم است، با تولد من بهار تقریباً تمام می‌شود و تابستان، فصل پرثمر می‌رسد که امیدوارم مردم بهره آن را ببرند؛ در این میان بود که برخی از اصحاب رسانه خطاب به محفوظی گفتند، تولدت مبارک!

شهریار حیدری وارد وزارت کشور شد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.

سید صولت مرتضوی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
یک منبع آگاه به «تجارت‌نیوز» خبر داد سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم، فردا برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات می‌رود. مرتضوی که از مهر 1401 به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم مشغول فعالیت شد، پیش از آن معاون اجرایی سید ابراهیم رئیسی بود.
 
حزب موتلفه اسلامی محمدرضا پورابراهیمی را کاندیدای خود در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
در بخشی از بیانیه حزب موتلفه آمده است: ایشان چهره‌ای کارآمد برای حل مشکلات اقتصادی و ساماندهی بودجه کشور، تحول و تعالی در حوزه تولید و اشتغال و معیشت مردم و شخصیتی است که می‌تواند با رویکرد تعامل همه جانبه داخلی و بین المللی برنامه ثبات اقتصادی و بهبود معیشتی و شکوفایی اقتصادی برای بهره‌مندی از پشتوانه مردمی و توان کارشناسی برنامه‌های تحول و تکامل حزب موتلفه اسلامی را به اجرا درآورد».
 
محفوظی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد./ مهر

سعید محمد در راه وزارت کشور؟
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
شنیده ها حاکی از آن است که سعید محمد امروز پس از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) در راه وزارت کشور جهت ثبت نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است.
 
(ویدئو) کاندیدایی که پخش زنده سخنرانی خودش را از شبکه خبر تماشا می‌کرد
         
-------------------
اولین فیلم تبلیغاتی سعید جلیلی
   
---------------
محمدیاری: در عرصه بین‌الملل اقتدار می‌خواهیم نه انفعال
   
مقیمی: شعار من «دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل» است

حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم

    
سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: روش، منش و سبک شهید رئیسی همچنان ادامه خواهد یافت. این روشی است که امامان انقلاب به ما آموختند.
وی افزود: در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی وزارتخانه‌های بودجه‌ای و اقتصادی را برعهده می‌گیرم.
داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: شعار من «دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل» است.
مقیمی گفت: در حوزه علمی مدیریت آموخته‌های بسیاری دارم و در تلاشم با به کارگیری ایده‌های کارآفرینانه دولت کارآفرین و کابینه کارآفرین ایجاد کنم.
شاهوردی: از عرصه دفاع و جان مردم به عرصه اقتصاد و مال مردم ورود کرده‌ام
   
------------------------

محمد حسن قدیری ابیانه وارد ساختمان وزارت کشور شد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم

 محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و  استرالیا وارد ساختمان وزارت کشور شد. 

حضور قاضی زاده هاشمی در انتخابات مشروط شد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 بر اساس آخرین پیگیری‌های برنا، حضور سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در انتخابات و ثبت نام وی به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشروط به عدم حضور محمد مخبر یا آیت الله اعرافی در انتخابات است و تاکید وی بر این است که اگر این دو یا یکی از آنها در انتخابات ثبت نام کنند از ثبت نام انصراف خواهد داد.

ثبت‌نام محمدیاری در انتخابات ریاست جمهوری
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 حسن محمدیاری، نماینده تالش و رضوانشهر در مجلس یازدهم، با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اولین فیلم تبلیغاتی لاریجانی: «سفیر شما رسید؛ ۴۰۳ع۱۴-ایران۳۶»
  
-------------------------
احمدی نژاد در جمع حامیانش بعد از خروج از وزارت کشور
   

-------------------------


مقیمی: رییس‌جمهور شوم شخصا فرماندهی وزارتخانه‌های اقتصادی و بودجه‌ای را بر عهده خواهم گرفت

خلیلیان: به رییس‌جمهوری عدالت‌گرا نیاز داریم
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

قاسم‌زاده: با فساد اداری مبارزه خواهم کرد
حسینعلی قاسم زاده در وازرت کشور گفت؛ اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع نماد عملی حاکمیت مردم است.
وی افزود؛ توسعه عدالت اقتصادی یعنی خادم جمهور نه تنها تلاش کند در پرداخت حقوق کسانی که از خزانه دولت دستمزد دریافت می‌کنند، عدالت حاکم باشد، بلکه باید مراقب همه اقشار جامعه نیز باشد و با رصد دقیق و قیمت‌گذاری‌های واقع بینانه سطح درآمدی زندگی آنان را تا حد عزتمندانه ارتقا دهد.
احمدی نژاد در پاسخ به احتمال رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان: سوال سیاسی نپرس!
   

صادقی: سیاست های نادرست منجر به شکل گیری سیستمی رانتی و ویژه خوار شده است
    
سرتیپ ایرج سفلی شاهوردی، فرمانده پيشين حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
   
احمدی‌نژاد پس از پایان مهلت ۵ دقیقه‌ای نامزدها: من از میکروفون استفاده نمی‌کنم

 
محمد مقیمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
 رئیس دانشگاه تهران با حضور ر ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
محمد مقیمی صبح یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
وی متولد سال ۱۳۵۰ است و از شهریور ۱۴۰۰ ریاست دانشگاه تهران را بر عهده دارد. مقیمی همچنین ریاست مرکز آموزش دیوان محاسبات کشور (از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰) را در کارنامه سوابق خود دارد.
 
احمدی نژاد: آمده‌ام تا بار دیگر به ملت ایران سلام کنم
محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در کنفرانس خبری سخنان خدا با نام خدای بهار و مهربانی آغاز کرد و گفت: امروز آمده ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم.
به گزارش ایلنا، وی افزود: حضور در عرصه انتخابات در زمان حاضر برای اینجانب از جهات مختلف حائز تاملات جدی بوده است که شرح همه آن‌ها در این مختصر نمی‌گنجد.
تجربیات طولانی مدیریتی از پایین‌ترین سطوح اجرایی تا ریاست جمهوری علاوه بر آن که مانع از بروز رغبت در قبول مسئولیت دوباره است، سختی‌های ناشی از پذیرش مجدد مسئولیت برای حل مشکلات کشور را به عینه در ذهنم مجسم ساخته است.
مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی سیاسی، اجتماعی فرهنگی و نیز امنیتی، از نقطه نظر کمی و کیفی به مراتب فراتر از سال ۹۲ است.
على القاعده آشنایی عمیق با حجم و تنوع مشکلات داخلی و مساله ثبات در شرایط سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین المللی به انصراف از پذیرش دوره مسئولیت دعوت می‌کند.
از سوی دیگر شناخت عمیق از منابع وسیع و بزرگ انسانی و طبیعی و ظرفیت‌های فوق العاده و کم نظیر سیاسی فرهنگی و تمدنی ایران برای هر ایرانی آگاه و آشنا در جهت ورود و مشارکت برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگتر از صمیم جان برانگیزاننده است.
مقایسه وضعیت جاری کشور با جایگاه شایسته مورد انتظار برای نام فرزانه و ملت دردانه ایران به دلیل اختلاف پتانسیل بالا، به نحوی انقلابی، شور آفرین است. در این میان البته مشاهده اوضاع اقتصادی و معیشتی اکثریت قاطع مردم که رنج گذران زندگی را تا عمق استخوانشان نفوذ داده و عزت و امنیت و حیثیت میلیون‌ها نفر را در مخاطره جدی قرار داده است تاب و تحمل را از هر انسان مسئول سلب کرده و عمق جان هر فرد آگاهی را متاثر و نگران می‌سازد.
اینجانب که همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده ام دردمندانه‌تر وضعیت زندگی آینده بسیاری از آنان را با نگرانی شدید دنبال میکنم در این شرایط حتی آنانی که از توانمندی اقتصادی نسبی برخوردارند از شرایط حاضر ناراضی بوده و مایل به تحقق شرایط بهتر برای زدودن رنج فقر از سیمای هموطنان خود هستند.
با این همه، آگاهی از تفاوت بین شرایط موجود و وضعیت مطلوب و مسئولیت و انگیزه‌ای که برای تغییر و بهبود اوضاع در خود حس میکنم در موازنه با آگاهی عمیق از سنگینی مشکلات و مسائل گوناگون کشور قرار دارد.
در این ارتباط، اما اینجانب اطمینان دارم که همه مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ملی مبنا قرار دادن رای و نظر عموم مردم همدلی و همکاری جمعی بهره گیری شایسته از دیدگاه‌ها و تجربیات استادان صاحب نظر و متخصصان کارآمد و در پرتو همزیستی مسالمت آمیز و تعامل سازنده با جهان و اولویت دادن به توسعه مناسبات به ویژه اقتصادی در عرصه بین المللی حل شدنی است.
رجاء واثق دارم که میتوان دوره جدید و شکوهمندی را بر مبنای خردورزی وحدت و همکاری و تلاش جدی برای سازندگی و پیشرفت کشور و بهروزی ملت رقم زد. آنچه امروز عزم اینجانب را برای حضور در عرصه انتخابات جزم کرد خواست اقشار مختلف مردم شریف از سراسر کشور است که به روش‌های مختلف و از جمله به طور حضوری ضمن اظهار لطف و محبت مصرانه از خادم خود خواسته اند که به این عرصه ورود نمایم
بنده این درخواست‌ها را فرمان ملت دانسته و با افتخار از آن پیروی کرده ام. همچنان که پیشتر تاکید کرده ام مهمترین انگیزه هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن
دخالت‌های بی رویه دولت رفع موانع و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود. اعتقاد راسخ دارم که مبارزه جامع با مظاهر فقر و تنگدستی و ارتقاء سطح درآمد‌ها و شاخص‌های رفاه و برخورداری از طریق تولید حداکثری ثروت از نظر هدفگذاری و برنامه ریزی شالوده اساسی برای ریل گذاری دیگر برنامه‌ها در توسعه همه جانبه کشور و تامین منافع و تضمین مصالح ملی منطقه‌ای و بین المللی خواهد بود.
اینک محمود احمدی نژاد فرزند کوچک ملت بزرگ ایران خدا را شاکر است که در این مرحله به مسئولیت تاریخی خود در تحقق خواست ملت عمل نموده است و در پیشگاه مردم بزرگوار آمادگی خود را برای پذیرش مسئولیت دولت و راهبری و هماهنگی امور اجرایی کشور در جهت ساختن ایرانی آباد آزاد و شاد اعلام می‌نماید و در این راه هر درد و رنجی را که از درد و رنج جمهور بکاهد به جان خریدار است.
آمده ام تا فرمان ملتی نجیب و بیدار را گردن بگذارم آمده ام تا به جوانان ایران زمین بگویم که دل قوی دارید که ایران جوان در دستان شما و ایران نوین از آن شماست.
آمده ام تا به احترام زنان و دختران سرزمین عشق و هشیاری از جا برخیزم آمده ام تا به همه ایرانیان عزیز و سربلند در هر نقطه از جهان بگویم که ایستادگی برای آزادی، حق انتخاب و اعمال اراده ملی ایستادن در راستای درست تاریخ است. زنده باد بهار - زنده باد ایران
محمود صادقی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد
    
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
----------------------------------
احمدی نژاد: به نام خدای بهار

احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد
محمود احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شعار طرفداران احمدی نژاد: احمدی جونمه، رییس جمهورمه!
استقبال مردم از احمدی نژاد در میدان فاطمی را مشاهده می‌کنید.
       

انتظار خبرنگاران در ستاد انتخابات برای حضور احمدی نژاد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
احمدی‌نژاد وارد ستاد انتخابات شد
شیخ الاسلامی وزیر کار احمدی نژاد و علی اکبر جوانفکر مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا در کنار احمدی نژاد وارد ساختمان نظارت کشور شدند.
زریبافان: خود را سرباز ولایت می‌دانم
رئیس اسبق بنیاد شهید در نشست خبری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور را دارای ثروت‌های مادی و انسانی فراوان و بالقوه می‌دانم و خود را قادر به تبدیل و بالفعل کردن آن و توزیع عادلانه بین مردم می‌دانم.
با هرگونه رانت و ویژه‌خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد.

ثبت‌نام حسینعلی قاسم‌زاده، نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
محمود احمدی‌نژاد در صف ورود به ستاد انتخابات
هواداران محمود احمدی‌نژاد در جلوی در وزارت کشور تجمع کرده‌اند
   
----------------------------

محمدیاری: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم

   
---------------------------
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم
شاهوردی: دولت من فراجناحی و مستقل خواهد بود
   

سرتیپ شاهوردی معاون اسبق هماهنگ کننده ارتش و فرمانده پیشین حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد 

 مقیمی: دولتِ کارآفرین بر مدار علم و عمل تشکیل می‌دهم
  
-----------------------------
خلیلیان: کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، فسادستیز و عدالت‌گرا نیاز دارد

          

-----------------------------
صادقی: شعار دولتم «توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید و عدالت» است

   
------------------------------

 احمدی‌نژاد: مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیت های ملی حل شدنی است
  
 -----------------------------


 حسینعلی قاسم زاده نماینده ادوار مردم بابل در مجلس ششم و هفتم برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد 

امیر سرتیپ حسین افشارزاده آجودان احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات کشور شد
وی گفت:سرتیپ بازنشسته ستاد کل نیروهای مسلح هستم و برای انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شده ام
افشار زاده ادامه داد:اعتقادم بر این است که خداوند سبحان در وجود همه انسان ها هست و خدمت به انسان ها خدمت به خداوند است،به همه مردم سلحشور ایثارگر و باگذشت کشور عزیزم سلام عرض می کنم،اگر مشیت خدا بر انتخاب من باشد، تمام هم و غم خود را در این بیش از ۴۰ سال که تجربه اندوخته ام و در مشاغل اجرایی و مدیریتی کشور بودم، بتوانم خدمت شایسته ای را به مردم فداکار ارائه کنم.
      
امیر سرتیپ حسین افشارزاده برادر مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و آجودان احمدی نژاد وارد ستاد انتخابات کشور شد.
 وی در تمام طول هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد به عنوان سر تیم اصلی تشریفات احمدی نژاد، وی را همراهی کرده است.

مسعود زریبافان: دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات کشور را تشکیل می‌دهم
مسعود زریبافان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت دهم همراه با محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در دولت نهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.


تصاویری از ورود وزیر ارشاد به همراه محسن منصوری به ستاد مرکزی وزارت کشور
   

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا آخر در عرصه انتخابات می‌مانید، گفت: بله. انشالله. تا آخر می‌مانم.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرد
حاشیه و متن ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم

محمد مهدی اسماعیلی: مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد/ خدمت ادامه دارد
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم برای داوطلبی نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه محسن منصوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.
سعید جلیلی، قدرتعلی حشمتیان، عباس مقتدایی، مصطفی کواکبیان، محمدرضا صباغیان از چهره هایی بودند که در روز اول در ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام قطعی کردند.
علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش چهره و عبدالناصر همتی از جمله افرادی بودند که در دومین روز ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام قطعی کردند.
سید احمد رسولی نژاد، مسعود پزشکیان، سید وحید حقانیان، سید محمدرضا میرتاج الدینی، حبیب الله دهمرده، علیرضا زاکانی، زهره الهیان و فداحسین مالکی نیز در روز گذشته ثبت نام قطعی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به عموم مردم و سلام به کاندیداهای ریاست جمهوری اما تا امروز در صورت تایید عزیزان ثبت نام کرده چهار نفر از این کاندیداها شناخته شده هستند و باید دید تا پایان وقت اداری ثبت نام چند سر شناس دیگر ثبت نام می کنند و بعد از پایان وقت اداری و بعداز پایان وقت رسیدگی شورای محترم نگهبان میشود از بین کاندیداها اصلح انتخاب و برای او تبلیغ کرد تا آن زمان باید یه ده روزی صبر کنیم ولی تاکنون حضور چهار نفر میشود گفت در میدان انتخابات باشند چون سرشناس هستند و سلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 09169736128
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
باید یک شخصیت بین المللی شناخته شده وتحصیل کرده وبیطرف از احزاب که جیره خوار نبوده و نباشد بر مسند ریاست جمهوری بنشیند ...
Netherlands
آن شخص جز احمدی نژاد کس دیگری نمی تواند باشد
Netherlands
فقط به شرط حضور احمدی نژاد در انتخابات شرکت می کنیم ولاغیر
Netherlands
فقط به شرط حضور احمدی نژاد در انتخابات شرکت می کنیم ولاغیر
روم‌فیروز
Iran, Islamic Republic of
با اقتدار آقای مقیمی برندانتخابات‌خواهدشد حال بینیدم ن سیاستمدارن باشما من محمد رخ فیروزهستم
Netherlands
فقط آقا محمود بقیه ول معطلند
مردم احمدی نژاد را می خواهند خواست توده ی مردم همین است والسلام
Netherlands
فقط احمدی نژاد بقیه سرجمع ده هزار رای ندارند
احمدی نژاد باشد بیست و هفت میلیون
بقیه شوتن
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای ریاست جمهور کسی نی جز سید محمد موحد
سیسمونی
Iran, Islamic Republic of
با ورود قالیباف به عرصه انتخابات ، قیمت سیسمونی با شیب بسیار تندی افزایش پیدا کرده است
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اگر :: یاور زاغه نشینان و دشمن غربیها وغرب گرایان::: اغای احمدی نژاد را تا یید کرد::: معلومه که ترسی از نفوذیهایی چون زاکانی و امثالم ندارد::: رسانه های انقلابی ونترس حق را مستند تاریخ میکنند:::
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد گور خودشو کند تایید نمیشه
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1