تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب : ۴۷۵۴۱۷
در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای لنده

نشست فرمانده سپاه ناحیه لنده با اعضای کمیته ورزش اجلاسیه شهدا در لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛نشست فرماندهی سپاه ناحیه لنده با اعضای کمیته ورزش جهت هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در محل دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ «سرهنگ روح الله ویسی» فرمانده سپاه ناحیه لنده در این جلسه گفت؛ در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان لنده هستیم و هر شخصی که در راستای جبهه و جنگ و شهدا قدمی بردارد هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی خواهد داشت.
سرهنگ ویسی افزود: اجلاسیه شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی در شهرستان لنده است که در روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: به همین منظور و در راستای انجام کارها به نحو احسن کمیته بندی کردیم و کمیته های مختلف اعم از فرهنگی،رسانه،ورزش و دیگر کمیته های مختلف را تشکیل دادیم که تقسیم کار شود که انشالله این مهم به نحو احسن برگزار گردد.
سرهنگ ویسی ادامه داد: هر کمیته موظف هست که با تشکیل جلسه و ایجاد هماهنگی های لازم حداقل دو الی سه جلسه تا روز برگزاری اجلاسیه هماهنگ و برنامه ریزی کنند که انشالله این جلسات وارد فاز اجرایی گردد.
فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: کمیته ورزش از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است چرا که ظرفیت و پتانسیل بالایی در مجموعه ورزش و ورزشکاران و هیئت های ورزشی وجود دارد و دیگر اینکه اداره ورزش و جوانان میزبان برگزاری اجلاسیه خواهد بود.
سرهنگ ویسی در پایان گفت: کمیته ورزش و در راس مدیر اداره ورزش و جوانان از هم اکنون باید هماهنگی لازم اعم از تکمیل و تجهیز روشنایی محل اجلاسیه،ایجاد ایستگاه صلواتی و غرفه ورزشی و هم سیستم صوتی و برق مجموعه و دیگر موارد مهم را داشته باشد.
در ادامه حسن مرادی مدیر اداره ورزش و جوانان لنده هم ضمن تشکر از سرهنگ ویسی و مجموعه سپاه جهت برگزاری این اجلاسیه در شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان و کمیته ورزش با همکاری همه ورزشکاران و هیئت های ورزشی از هم اکنون آمادگی کامل را جهت کارهای محوله و همکاری با دیگر کمیته ها را دارد و نهایت سعی و تلاش خود را در این راه انجام خواهیم داد.
در پایان اعضای جلسه و تعدادی از روسای هیئت های ورزشی به بیان نکته نظرات مربوطه پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری در این کار بزرگ را اعلام کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1