تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۷۴۶۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

عملکرد راهداری و حمل نقل جاده‌ای لوداب در بارش‌های سیل آسا + عکس

۰
کبنا ؛عملکرد راهداری و حمل نقل جاده‌ای بخش لوداب طی بارش‌های سیل‌آسای چند وقت اخیر مورد ارزیابی قرار گرفت
به گزارش کبنا نیوز از لوداب، یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه ایجاد و نگهداری شبکه راه‌های ارتباطی آن است. راه‌ها مهم‌ترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه به‌حساب می‌آید و رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راه‌های مناسب چندین برابر می‌شود و دروازه‌های پیشرفت به روی منطقه گشوده خواهد شد باتوجه‌به خسارات شدید بارش‌های سیل‌آسا در بخش لوداب در حوزه‌های مختلف به‌ویژه جاده‌ها و راه‌های ارتباطی که باعث تخریب چندین پل بزرگ و کوچک، آبشستگی جاده و آب گرفتی چندین پل در دهستان چین و بخش لوداب گردید. عملکرد حوزه راهداری این بخش در امدادرسانی و حضور به‌موقع برای رسیدگی به این حجم از خسارات مورد بررسی کبنا نیوز قرار گرفت. 
 بخش لوداب از نظر توسعه شبکه جاده‌ای و راه‌های ارتباط هنوز نیاز به توجه ویژه‌ای دارد؛ اما حفظ و نگهداری از جاده‌ها و پل‌های ایجاد شده در این بخش باتوجه‌به پراکندگی روستاهای آن نیز یکی از ضروریات مهم و اساسی است.
طی بارش‌های سیل‌آسای اخیر خسارت زیادی به چندین پل بزرگ و کوچک و آبشستگی جاده‌ها در دهستان چین در روستاهای دسیری، تهلیون و آب‌گرفتگی پل روستای گرگیون در بخش لوداب شد. 
باتوجه‌به آمادگی قبلی راهداری و حمل نقل جاده‌ای بخش لوداب در همان ساعت اولیه بعد از وقوع سیلاب به‌صورت جهادی وارد عمل شدند و اقدامات لازم جهت ترمیم، بازگشایی و سایر اقدامات لازم راه انجام دادند تا رفت‌وآمد مردم شریف این بخش در سریع‌ترین زمان  ممکن به حالت اولیه و عادی خود باز گردد. 
دراین‌بین عملکرد مثبت و گزارش‌ها مطلوب و رضایت‌بخش مردمی از عملکرد این نهاد امدادرسان، رسانه کبنا نیوز را بر آن داشت تا مراتب تقدیر و تشکر مردمی این بخش را نسبت به مدیرکل مردمی و پای‌کار راهداری استان مهندس پیمان جو را که واقعاً  به‌صورت جهادی پیگیر رفع  مشکلات ایجاد شده در این بخش بودند و همچنین مسئول راهداری بخش لوداب مهندس بهادرپور و پرسنل خدوم آن اداره به عمل می‌آورد. 
امید است که این خدمت‌رسانی استمرار داشته باشد و توسعه راه‌های ارتباطی این بخش محروم نیز در دستور کارویژه قرار بگیرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1