تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۷۳۷۰۳
کبنا گزارش می دهد

جلسه هماهنگی چهارشنبه سوری در گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری)با حضوردکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران،جانشین فرماندهی انتظامی،مسئول واحد حوادث و بلایا شبکه بهداشت و درمان،کارشناس هلال احمر، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری دوگنبدان در شبکه بهداشت و درمان  برگزارگردید.
به گزارش کبنا نیوز: ضمن آماده باش کلیه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت کنندگان در این جلسه با ارائه برنامه ها و راهکارهای مؤثر و تبادل نظر در مورد بررسی اماکن پرخطر، پیشگیری از خطرات ترقه بازی و آموزش دانش آموزان و شهروندان در این ایام پرداختند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در این نشست اظهار کرد: کنترل و پیشگیری از حوادث ناشی از برنامه های چهارشنبه پایان سال به منظور کاهش خسارت های جسمی،روانی،اجتماعی و اقتصادی در جامعه می باشد.
دکتر حسین عسکری افزود: افزایش آگاهی عمومی بخصوص نواجوانان و جوانان در خصوص آسیب های ناشی از مواد آتش زا و ترقه و... از اهداف اختصاصی می باشد.
عسکری عنوان کرد: افزایش آگاهی والدین در زمینه خطرات و آسیب های ناشی از مواد منفجره و آتش زا و حوادث احتمالی چهارشتبه سوری،افزایش آگاهی دانش آموزان در خصوص مواد و وسایل محترقه پر خطر و حادثه آفرین و شناخت وسایل بی خطر یا کم خطر و نحوه استفاده ازآنها،افزایش آمادگی و توانمندی کارکنان بهداشتی درمانی جهت رویایی با حوادث جهارشنبه پایان سال و پیشگیری و کنترل از عوارض آنها،افزایش آگاهی عموم ازنحوه همکاری و اطلاع رسانی با نیروهای امدادی و نحوه کمک رسانی به مجروحین و مصدومین احتمالی حوادث از دیگر موارد می باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به جای این جلسات به کارشناس نظارت بر درمان یاد دهید که با مشت به سر کارمند بیمارستان نکوبد !!!
Iran, Islamic Republic of
باید غزل خداحافظی رو بخونی !!!
این کارا دیگه جواب نمیده !!!
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1