کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

جلسه هماهنگی چهارشنبه سوری در گچساران(+تصاویر)

21 اسفند 1402 ساعت 23:34

افزایش آگاهی عمومی بخصوص نواجوانان و جوانان در خصوص آسیب های ناشی از مواد آتش زا و ترقه و... از اهداف اختصاصی می باشد


جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری)با حضوردکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران،جانشین فرماندهی انتظامی،مسئول واحد حوادث و بلایا شبکه بهداشت و درمان،کارشناس هلال احمر، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری دوگنبدان در شبکه بهداشت و درمان  برگزارگردید.
به گزارش کبنانیوز: ضمن آماده باش کلیه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت کنندگان در این جلسه با ارائه برنامه ها و راهکارهای مؤثر و تبادل نظر در مورد بررسی اماکن پرخطر، پیشگیری از خطرات ترقه بازی و آموزش دانش آموزان و شهروندان در این ایام پرداختند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در این نشست اظهار کرد: کنترل و پیشگیری از حوادث ناشی از برنامه های چهارشنبه پایان سال به منظور کاهش خسارت های جسمی،روانی،اجتماعی و اقتصادی در جامعه می باشد.
دکتر حسین عسکری افزود: افزایش آگاهی عمومی بخصوص نواجوانان و جوانان در خصوص آسیب های ناشی از مواد آتش زا و ترقه و... از اهداف اختصاصی می باشد.
عسکری عنوان کرد: افزایش آگاهی والدین در زمینه خطرات و آسیب های ناشی از مواد منفجره و آتش زا و حوادث احتمالی چهارشتبه سوری،افزایش آگاهی دانش آموزان در خصوص مواد و وسایل محترقه پر خطر و حادثه آفرین و شناخت وسایل بی خطر یا کم خطر و نحوه استفاده ازآنها،افزایش آمادگی و توانمندی کارکنان بهداشتی درمانی جهت رویایی با حوادث جهارشنبه پایان سال و پیشگیری و کنترل از عوارض آنها،افزایش آگاهی عموم ازنحوه همکاری و اطلاع رسانی با نیروهای امدادی و نحوه کمک رسانی به مجروحین و مصدومین احتمالی حوادث از دیگر موارد می باشد.
 


کد مطلب: 473703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473703/2/جلسه-هماهنگی-چهارشنبه-سوری-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1