تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۷۳۲۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| آخرین تجمع انتخاباتی نادر منتظریان در خیابان دادگستری یاسوج: سفلی و علیا باید از تاریخ و ادبیات بویراحمد بزرگ واحد حذف شود / آمده‌ایم که موانع تولید را برداریم و سفره مردم را بزرگتر کنیم / در روز‌های آینده مدیران ناکارآمد باید یواش یواش حساب و کتاب خود را جمع کنند /کرسی بویراحمد در بهارستان باید احیا شود و در بین ۲۹۰ کرسی بدرخشد / نباید اجازه دهیم این نوع تفکر بر کرسی با عزت بویراحمد بنشیند/مدیریت غلط شما، حرکات و رفتار شما، سر فوتبال بویراحمد را برای همیشه برید / عکاسان و تصویربرداران نمی‌توانند واقعیت این جمعیت را منعکس کنند، شما نمی‌بینید که چه زلزله‌ای به وجود آمده است

۱۳
کبنا ؛
آخرین نطق انتخاباتی نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.  منتظریان گفت: مردم عزیز، اگر بار‌امانت بر دوش من گذاشته شد، من در کنار شما هستم، و شک نکنید من فردی شفاف هستم و برای دفاع از حقوق شما تا پای جان خواهم‌ایستاد، بنده از آن نمایندگانی نیستم که رأی ممتنع داشته باشم، نماینده‌ای که منتظر است ببیند بغل دستی رأی می‌دهد یا نه، این نماینده نماینده بویراحمد نیست، نباید اجازه دهیم این نوع تفکر بر کرسی با عزت بویراحمد بنشیند.
   

به گزارش کبنا نیوز، ظهر امروز چهارشنبه (9 اسفندماه 1402) نادر منتظریان در آخرین سخنرانی خود در ستاد مرکزی یاسوج گفت: به عرصه مهم سیاسی اجتماعی آمده‌ایم که لبیک گوی فرمان رهبری و در خدمت مردم عزیز و بزرگوار و نخبگان و جوانان عزیز باشیم. ما آمده‌ایم که صدای رسای مردم بزرگ بویراحمد واحد در خانه ملت باشیم.
منتظریان افزود: پشت چهره غمگین بویراحمد واحد حقایقی نهفته است که بخشی از آن را خدمت شما عرضه می‌دارم، برنامه‌های ما در سه بخش عرض می‌کنم، اول فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، دوم تهدید‌ها و گرفتاری‌هایی که داریم، سوم برنامه‌هایی که برای شما مردم عزیز و بزرگوار داریم.
ما در چهار حوزه در بویراحمد بزرگ واحد ظرفیت‌هایی را در اختیار داریم که اگر مدیران گذشته که در این منصب بودند، اگر می‌توانستند ظرفیت‌ها را از قوه به فعل تبدیل کنند، یقیناً بخشی از مشکلاتی که مردم بویراحمد بزرگ واحد داشتند الان حل می‌شد، این همه تورم و گرفتاری در معیشت نداشتند.
   
وی افزود: ظرفیت‌های حوزه بویراحمد واحد، در گردشگری است، اولویت‌ بعدی و ظرفیت‌هایی که داریم، ظرفیت های آب بویراحمد است، آب و هوا و جنگل‌هایی که داریم، بنده بنا دارم از این ظرفیت‌ها استفاده کنم، و اولویت اول من در اشتغال جوانانی است که امروز همگی همراهی می‌کنند و دنبال گره گشایی از مشکلات خود هستند.
وی گفت: بعد از گردشگری، اولویت بنده این است که در صنایع مادر و صنایع پاک که با محیط زیست استان تناقض و نعارضی ندارد، به کمک سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم که بخشی از مشکلات مردم عزیز ما حل شود. ما مشکلات و تهدید‌هایی داریم که باید هنرمندانه از دل این مشکلات فرصت‌سازی کنیم، این هنر مدیران توانا و شایسته است که بتوانند از دل تهدید فرصت بسازند، امروز طایفه گرایی در استان ما هم می‌تواند فرصت باشد و هم می‌تواند تهدید باشد، ولی شاید از ادوار گذشته تا امروز برخی افراد برای اینکه ضعف‌های خود را بپوشانند و به منافع دنیایی برسند، پشت طوایف سنگرگیری می‌کردند و طوایف را به نفع خود مصادره و آن‌ها را در مقابل همدیگر قرار می‌دهند.
امروز از افتخارات ما است که اتحاد و انسجام را در بویراحمد واحد کلید زدیم و محور اتحاد طوایف و احزاب سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم. امروز توسعه و پیشرفت و عزت ما، اشتغال جوانان در سایه اتحاد و انسجام است. ما آمده‌ایم که در این استان جهش تولید ایجاد کنیم، آمده‌ایم که موانع تولید را برداریم و سفره مردم را بزرگتر کنیم. ما در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم، مردم ما انتظار دارند ذره‌ای از طعم شیرین عدالت را بچشند، اما امروز موانع تولید تبعیض و فساد و بی‌عدالتی است، ما آمده‌ایم ناکارآمدی مدیران را برای جوانان و مردم عزیز و وفاداران به نظام از سر راه برداریم تا بتوانیم به کمک سرمایه‌گذاران بزرگ و کمیته‌های اقتصادی و کمیته‌های کارآفرینی در زمان کوتاهی استان را به ریل توسعه بیاندازیم و‌ امید را در دل خانواده‌ها زنده کنیم. این همه تقابلی که با بنده می‌شود از ناحیه تیمی که امروز بر این استان مظلوم حاکم هست، برای این هست که می‌دانند ورود ما یعنی رخت بر بستن تبعیض، یعنی اجرای عدالت، کنار زدن مدیران ناکارآمد. همینجا اعلام می‌کنم، به لطف و عنایت خداوند و همت مردم، از روز‌های آینده مدیران ناکارآمد باید یواش یواش حساب و کتاب خود را جمع کنند.
مردم بزرگ بویراحمد، امروز این کشوری که شهید داده تا مردم عزیز ایران در رفاه و آسایش باشند، ولی به واسطه مدیران بی‌صداقت و ناکارآمد، کسانی که به‌امانت مردم خیانت کرده‌اند، از صداقت مردم سوء استفاده کرده‌اند، باید بدانند، کسی باید بر کرسی ارزشمند بویراحمد بنشیند که نام بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در بین همه شهر‌های ایران اسلامی در صدر جدول بدرخشد. کرسی بویراحمد در بهارستان باید   احیا شود و در بین ۲۹۰ کرسی در صدر بدرخشد.
مجلس در رأس امور مملکت هست، چرا کسانی که مسئولیت کرسی این استان را داشتند باید پاسخگو باشند، چرا در طول ۴ سال یک طرح اقتصادی برای حل مشکلات مردم در مجلس عنوان نکردند، حتی اگر تصویب نمی‌شد، باید به عنوان برگ افتخار مطرح می‌شد، این افراد باید پاسخگوی خون شهدا باشند، چرا به وزرایی رأی دادید که یک روز تجربه کاری نداشتند، چرا به اقتصاد این کشور ظلم کردید؟
منتظریان بیان کرد: مردم عزیز، اگر بار‌امانت بر دوش من گذاشته شد، من در کنار شما هستم، و شک نکنید من فردی شفاف هستم و برای دفاع از حقوق شما تا پای جان خواهم‌ایستاد، بنده از آن نمایندگانی نیستم که رأی ممتنع داشته باشم، نماینده‌ای که منتظر است ببیند بغل دستی رأی می‌دهد یا نه، این نماینده نماینده بویراحمد نیست، نباید اجازه دهیم این نوع تفکر بر کرسی با عزت بویراحمد بنشیند.
ما در حوزه‌های مختلف گردشگری و ورزش می‌توانستیم همیشه میزبان باشیم، ولی چه بلایی بر سر ورزش این استان آمد، کسانی که به عنوان برگ برنده و افتخار از ورزش نام می برند، ناکارآمدی‌های شما، مدیریت غلط شما، حرکات و رفتار شما، سر فوتبال بویراحمد را برای همیشه برید. با کارنامه‌ای که داشتید نمی‌توانید با شعار‌های عوام فریبانه رأی جوانان و ورزشکاران ما را بگیرید. کسانی که برای یک دوره مدیریتی ۲ ساله تمام حیثیت این شهر را بر باد دادند، کمیسیون توافقات را بر اساس چه قانونی تشکیل دادید، چرا اموال و سرمایه عمومی مردم را در اختیار کسانی گذاشتید که امروز برای شما پول پاشی کنند، شما باید پاسخگوی اعمال گذشته خود باشید، نمی‌توانید بر کرسی مجلس بنشینید و بر باند‌های مافیا شمشیر بکشید، باید کسانی بروند که کارنامه درخشان و موفق دارند، کسانی بروند که صاحب تجربه هستند، کسانی که می‌توانند پل ارتباطی قوی باشند، مردم بویراحمد فهمیده‌اند نباید این کرسی را در اختیار کسانی بگذارند که برگ ذلت دیگری به کارنامه‌شان اضافه شود.
از حضور مردم خوشحال و ممنون هستیم، خیلی از جماعت در کوچه‌های منتهی به خیابان اصلی هستند و یقین دارم عکاسان و تصویربرداران نمی‌توانند واقعیت این جمعیت را منعکس کنند، شما نمی‌بنیید که چه زلزله‌ای به وجود آمده است، ما به حضور شما افتخار می‌کنیم، دختران و بانوان ما مطالبات به جا مانده زیادی دارند، هر شرایطی فراهم شد، مطالبات بانوان را تعقیب خواهیم کرد.
همه کسانی که در بویراحمد بزرگ واحد زندگی می‌کنند باید با احساس مسئولیت این وظیفه را ادامه دهیم و بتوانیم اهدافی که مورد انتظار شما است پیگیری و نتیجه‌گیری کنیم. از کهگیلویه‌ای‌ها، بهمئی‌ها، لنده‌ای‌ها، گچسارانی‌ها، از ممسنی‌ها، بختیاری‌ها، استان فارسی‌ها، و همه کسانی که در بویراحمد بزرگ واحد زندگی می‌کنند تشکر می‌کنم، از اقبالی که به سمت ما آمده تشکر می‌کنم. از همه طوایف و ایل ها تشکر می کنم، از دو ایل تأثیرگذار تامرادی و ایل بزرگ تیرتاجی تشکر می‌کنم، از نماینده ادوار گذشته آقای حاج غلام محمد زارعی تشکر می‌کنم. از کارگران، دانشگاهیان، ادارات و همه مردم تشکر می‌کنم، من کاندیدای فعلی و نماینده فردای شما، نماینده طبقه محروم، پابرهنه، مستضعف، کارگر، کارمند، فرهنگی، دانشگاهی و نخبگان هستم سفلی و علیا باید از تاریخ و ادبیات بویراحمد بزرگ واحد حذف شود، اما از همه بزرگان و احزاب و طوایف مختلف که عصاره بویراحمد بزرگ هستند و می‌خواهیم این تغییر را ایجاد کنیم تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
منتطریان نفراوله
چین لوداب
Iran, Islamic Republic of
شهامت جسارت و شفافیت منتظریان در کنار توانمندی شخصی اش باعث شده که همه مردم‌ به سمت ایشان روی بیارند.
در مقابل ضعفهای متععد روشنفکر باعث شده ایشان به طایفه گرایی و مسایل قومیتی روی بیاورد
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر سی جمعیت
Iran, Islamic Republic of
من خودم طرفدار منتظریان هستم ولی حضرت عباسی بهرامی و خرامین و مقدم هم بهتر از روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
منتظران منتظریان
کار را تمام کردند
منتظریان برنده
Iran, Islamic Republic of
تراکم و ازدحام جمعیت منتظریان از همه بیشتر بود.
کل خیابان تا انتها و کوچه های اطراف پر بود.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی منصفاته ارا:
منتظریان
بهرامی
روشنفکر
خرامین
مقدم
مادوان
Iran, Islamic Republic of
بنازم منتظریان عزیزه.چه کردی با قلوب مردم
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
ماراتن نفس‌گیر هم داره تموم میشه هرکدومشون بره
کاشکی ختم بخیر بشه درای اوضاع اقتصادی
United States
الله اکبر از این شور و هیجان
چ جمعیتی آخر اون نامشخص بود
United States
لبیک یا حسین
پیروزی قطعی شد
United States
مردم خواستار تحولات اساسی هستند
لبیک یا حسین
حسین پور
Iran, Islamic Republic of
کلا همش مال سروخنزون بودن چهارهزار نفر قیافه های آشنا مطمئنم شدم سوم میشه . دیگه هدایت خواه و دارودسته اش بایگانی میشن
دنا
Iran, Islamic Republic of
باختی بدهم باختی
هدایت
Iran, Islamic Republic of
منتظریان اول روشنفکر دوم بهرامی سوم
Iran, Islamic Republic of
به به ب این حضورلبیک یاحسین نصف جمعیت پنهان هستن
Romania
اگر این جمعیت مانند جمعیت بهرامی و روشنفکر با بچه هاشون میومدن حداقل ۵ برابر جمعیت بقیه کاندیدها میشد
معلم
United States
درود بر حاج منتظریان با صداقت
محمود
Germany
فقط صدای گردن کلفت هاست . واسه مردم کاری نمیکنن
ر
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را. به درد سوم هم نمی خوری
ر
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را . تو به درد سوم هم نمی خوری
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
فقط خوابشو ببینی تی هونه آغا بری من مجلس
Parsa
Iran, Islamic Republic of
حونه آغانه همه ایشناسان و کسی ده شو اعتماد می‌کنه ای دور نه دور قبلیه..لبیک یا حسین
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آرزوی مجلسو به گور میبری
Romania
خواب دیدی خیر باشه
Iran, Islamic Republic of
امروز آقای خسروانی مجری روشنفکر چه قشنگ گفت رقبا لباس گرم بپوشند ۱۲ اسفند رو نیمکت بشینند
Iran, Islamic Republic of
منتظریان مرد عمل
پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
امروز سه تا ستاد را گشتم منتظریان سومه
United States
لبیک یا حسین
عجب حماسه ای آفریدند مردم
احسنت بر بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
بیان‌شیوا و نگاه عالمانه و توسعه یافته منتظریان زبانزد عام و خاص است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید اول خود شخص .محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به این جمعیت.
منتظریان فردی کارآزموده که سلسله مراتب ترقی و اداری را طی کرده و می تواند زبان گویا و راسخ مردم در مجلس باشد.
با توجه به ابعاد شخصیتی ایشان قطعا در مجلس صدای رسای مردم‌خواهد بود و از حق مردم دفاع خواهد کرد.
متاسفانه نماینده ما دوبار امثال رفت پیش وزیر راه هر دوبارش برای مجوز استخدام‌چند نفر بود، این یعنی سقوط آزاد و محرومیت روی محرومیت
Netherlands
حرکت منتظریان برای ترویج برادری در همه بویراحمد بزرگ شایسته تحسین است
صلیب سبز
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر بخاطر عملکرد زیر شایسته انتخاب مجدد میباشد
دو نماینده کردن شهرستان بویراحمد در دوره بعد
ساخت سد تنگ سرخ
ساخت سد سقاوه
پروژه گازی مختار
احیای کارخانه قند
احیای کارخانه شهد ناب
چهار خطه کردن جاده شهرستان بخصوص کمربندی یاسوج و مسیر یاسوج اصفهان
ساخت دو تونل در مسیر سی سخت
شروع به کار ساخت بزرگترین پول قوسی کشور در مسیر سی سخت
عملکرد خوب در زلزله سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دو نماینده کردن شهرستان به روشنفکر ربطی نداره وقتی جمعیت یک شهرستانی به حد نصاب رسید خود به خود صاحب یک نماینده جدید میشه.از طرح های که فرمودید سد تنگ سرخ بیش از نود درصد در دوره های قبلی اتفاق افتاده بقیه هم که هنوز کلنگ زنی نشده.روشنفکر ضعیف ترین نماینده کل تاریخ بویراحمد هست با عملکردی کاملا خالی و تهی
Netherlands
یارو اصلا این کاره نبود مردم بویراحمد باید سال ها تاوان این انتخاب احساسی و نسنجیده را بدهند
Iran, Islamic Republic of
جون تاته م راس ایگوووووی🤣
United States
بویراحمد بخاطر سد تنگ سرخ به روشنفکر رای نمیده..
آب یاسوج مثل نفت و گاز گچساران حراج شد..
این سد برا شیراز ساخته شده نه یاسوج
Netherlands
باور کنید تمام نخبگان از سراسر بویراحمد بزرگ در کنار منتظریان جمع شده بودند و باید به این مرد بزرگ به خاطر این حرکت تبریک گفت
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده حضور مردم در سخنرانی آقای منتظریان پرشور بود به طوری که سیل جمعیت تا ستاد آقای مقدم پیش رفت و اگر حامیان دیگر کاندیدها بداخلاقی میکنند و حضور مردم را در حمایت از منتظریان نمی بینند بی انصافی میکنند.در ضمن 70 درصدحامیان آقای منتظریان در سخنرانی حضور نداشتند و صحت نگارش بنده در روز اعلام نتایج که همه را شوکه خواهد کرد مشخص می شود.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا معنای ونماد ضد تمام ادعاها تون هستید در نظر ومنظره مردم آگاه بویراحمد
بوستانی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان اول روشن دوم
حشمت الله
Iran, Islamic Republic of
منتظریان اول
United States
از کجا معلومه
تا بوده نماینده یاسوج رای یا خودش رو تو مجلس
Iran, Islamic Republic of
مجلس را در خواب خواهید دید
شتر در خواب بیند پنبه دانه
نتیجه نهایی بلا شک
Iran, Islamic Republic of
منتظریان ۷۹۵۶۴
روشنفکر۷۵۴۳۸
بهرامی۶۸۵۴۳
مقدم ۶۵۳۰
خرامین۳۷۶۵
آراوند ۱۳۲۰
سبحانی ۶۵۲
بازیار ۲۴۸
روزستان۲۳۶
ایمانی تبار۱۹۵
اسلامی۱۶۰
موسوی ۱۵۷
خانم ملکی۱۴۸
رازیان۱۳۶
آراسته به نفع روشنفکر کنار رفت.
Iran, Islamic Republic of
هونه آغا نگران نباش با خودزنی روشنفکر رو اول میکنید🤣🤣🤣
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
مگر مجلس جای خوابه
کمال
Iran, Islamic Republic of
بره به منتظریان رای بده😅
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1