تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۷۲۲۶۹
با حضور معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت؛

اولین مرکز سلامت روانی و اجتماعی(سراج) کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افتتاح شد

۰
کبنا ؛
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بحث سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد پس از برنامه سلامت خانواده یکی از برنامه های مهم و عملیاتی در سطح وزارت بهداشت است.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر طاهره زیادلو در آیین افتتاح اولین مرکز سلامت روانی و اجتماعی(سراج) استان ابراز داشت: پس از فرمان مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های کلی سلامت این اقدام عملیاتی تر گردید که امید است بتوانیم با این اقدامات خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاش و همت شما عزیزان در راه اندازی این مرکز شایسته تقدیر و تشکر است. امیدواریم سایر دولت مردان نیز همت و خلوص شما را الگو قرار دهند.
در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این مرکز جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه به دستور مقام عالی وزارت و مقام ریاست جمهوری و با همکاری استانداران و فرمانداران با محوریت دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان راه اندازی شد.
سعید جاودات سیرت افزود: در این مرکز پزشک، روان شناس، مددکار و روان پزشک بطور رایگان افراد را مورد پایش، ارزیابی و درمان قرار می دهند.
وی با بیان اینکه این مرکز در شیفت صبح تا ساعت 14 آماده خدمت رسانی است، تاکید کرد: این مرکز می تواند کمک کند تا آسیب های اجتماعی را در سطح جامعه به کمترین حد ممکن برسانیم و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی هستند و توان مراجعه به روان شناس و روان پزشک را ندارند، در اینمرکز حضور یافته و خدمت دریافت کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه اذعان داشت: در دهه فجر بیش از ۱۵ پروژه در قالب های مختلف از اورژانس بین جاده ای، خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در سطح استان افتتاح می کنیم که این مرکز نیز یکی از این پروژه ها بوده است.
وی گفت: بخش درمانی مرکز پزشکی هسته ای از دیگر پروژه های بهره برداری شده طی روزهای اخیر بوده که فاز تشخیصی آن در سفر ریاست محترم جمهور به بهره برداری رسید. فاز درمانی در سفر اخیر معاون درمان وزارت افتتاح گردید.
جاودان سیرت خاطر نشان کرد: اعتبار صرف شده جهت ساخت و تجهیز مرکز پزشکی هسته ای بالغ بر 45 میلیارد تومان بوده که با بهترین دستگاه اسپکت سیتی کار خود را شروع کرده است.
وی افزود: در سایر حوزه نیز اقدامات بزرگی انجام شده است به عنوان نمونه، آی سی یو نوزادان بیمارستان امام سجاد از دیگر از پروژه هایی بود که توسط معاون محترم معاون وزیر بهداشت به مرحله افتتاح رسید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آی سی یو نوزادان ما در جنوب کشور یکی از بهترین آی سی یو های نوزادان در سطح کشور است که بیانگر خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان استان است.
وی در پایان یادآور شد: هم اکنون بیش از ۲۰ پروژه در حال تکمیل داریم که از ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم تا سال آینده بخش اعظمی از این پروژه ها به مرحله افتتاح و بهره برداری برسند.
گفتنی است: آیین افتتاحیه مرکز سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شهرستان بویراحمد با حضور معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار بویراحمد و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوش به حال یاسوج که تمام پروژه های این استانو میبره
Iran, Islamic Republic of
افتتاحیه های نمایشی.دانشگاه غرق مشکلات و سیاست زدگی.کارانه های عقب افتاده.پرسنل ناراضی.هر کی به خود.
صادق
Iran, Islamic Republic of
افتتاح دفتر مهم نیست !!!
مهم وجود فرد تحصیلکرده مرتبط ، با سلامت نفس و جسم و توانمند است که در این زمینه مشکل زیادی داریم !!
وقتی مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد استان دارای مدرک لیسانس پرستاری بوده و تنها 2 سال در رشته روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اهواز تحصیل کرده !!!، وقتی کارشناس دیگر این حوزه ، حتی با خودش هم سرجنگ داره ! ، مشکلات سلامت روان مردم حل نمیشه !!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اون موقع روان تو روان میشه
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1