تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۷۱۸۳۹
رئیس سازمان امور عشایر ایران:

رئیس جمهور ۱۰ دستور در حوزه عشایر به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرده‌اند

۰
کبنا ؛رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: رئیس جمهور ۱۰دستور در حوزه عشایر به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرده‌اند که فرصتی ویژه برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بیشتر به عشایر است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور عشایر ایران، شایان نادری در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان امور عشایر و تشکل‌های عشایری کشور در اهواز، پیام و سلام ویژه وزیر جهاد کشاورزی را به شرکت‌کنندگان و ورزشکاران این رویداد فرهنگی و ورزشی ابلاغ کرد.
وی به کارکنان امور عشایر کشور مژده داد و گفت: برای ایجاد نشاط و افزایش انگیزه در کارکنان امور عشای کشور، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی را همزمان با روز ملی عشایر خواهیم داشت.
نادری با بیان اینکه عشایر، فلسفه وجودی سازمان امور عشایر هستند که با همدلی و همزبانی در این جشنواره حضور دارند، ابراز داشت: تنها سازمانی که بعد از انحلال جهاد سازندگی در دهه ۷۰، همچنان رگه‌هایی از جهاد سازندگی را در خود دارد و به صورت جهادی درحال خدمت‌رسانی می‌باشد، سازمان امور عشایر است.
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به مسائل و مشکلاتی که عشایر و سازمان امور عشایر با مسئولین در میان گذاشته‌اند، بیان داشت: رئیس جمهور محترم ۱۰دستور در حوزه عشایر به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرده‌اند که فرصت ویژه‌ای برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه عشایری است.
وی در پایان سخنانش اظهار‌امیدواری کرد با رویکردی جدید، بتوانیم در خدمت‌رسانی به عشایر انجام وظیفه کنیم و کار‌های شایسته و ماندگاری را برای جامعه عشایری کشور انجام دهیم.
اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان امور عشایر و تشکل‌های عشایری کشور و مسابقات فوتسال "جام سید شهدای عشایر، حاج قاسم سلیمانی” با حضور ۱۶ تیم از امور عشایر استان‌ها از ۲ تا ۵ بهمن ماه به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار شد و در پایان این جام، تیم‌های فوتسال امور عشایر خوزستان، لرستان و ایلام، مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
دیدار با عشایر شوش
رئیس سازمان امور عشایر ایران در سفر به خوزستان همچنیبن باحضور در "غرب کرخه" در شهرستان شوش، با عشایر دیدار و از چند پروژه عشایری در این منطقه بازدید کرد.
وی در بازدید از پروژه خط انتقال آب رودخانه کرخه به زمین‌های کشاورزی عشایر، بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه و رفع مشکلات عشایر منطقه تأکید کرد.
نادری از نمایشگاه صنایع دستی عشایر و دوره آموزشی درحال برگزاری "اصول پرواربندی دام" بازدید و یک رستوران بین راهی عشایر را نیز افتتاح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1